6. Nişanlı mı?

711 15 63
                                    

Ben: Selamm. Naber? Ne zamansa gorusebilir miyiz??

Yazdım. Çünki onu görmek istiyorum. Kokusu nasıl? Sesi nasıl? Boyu kaç? Tarzı nasıl? Çekici mi? Gerçekte nasıl biri?.. Çok merak ediyorum.

~

Telefonu açtığımda Çilek yazmıştı.

Çilek: Selamm. Naber? Ne zamansa gorusebilir miyiz??

Onunla ben de görüşmek istiyorum. Kokusu nasıl? Boy uyumumuz nasıl? Gerçekte nasıl biri?.. Genellikle merak eden birisi değilim ama bunları gerçekten çok merak ediyorum.

Ben: Selam, küçük hanım. İyilik. Senden naber?)) Eğer uygunsa 1 saat sonra.

~

Mafya mı??: Selam, küçük hanım. İyilik. Senden naber?)) Eğer uygunsa 1 saat sonra.

Oha.. Çok hızlı oldu.. 1 saat mi?... Saat şimdi 17:25.

Ben: Oha.. İyiyim..1 saat mi?.. Ne kadar hizli... Ben gorusmek istemeyecegini dusundum. Adlinda dusunmedim. Ama bu kadar hizli olacagini dusunmedim. 1 saat???

Mafya mı??: ))
Mafya mı??: İstemeye gelmiyorum seni. Sakin ol))
Mafya mı??: Ola bilir yani. Ama gizli görüşebiliriz. Çünki benim yüzümden sana zarar gelsin istemem.

Ben: 😄😄
Ben: Nuye zarar gelsin ki?

Mafya mı??: Çünki ben mafyayım. Ve bunu sadece düşmanlarım ve ailem biliyor.
Mafya mı??: Ve bir de sen.
Mafya mı??: O yüzden gizli görüşebiliriz.

Ben: Peki niye bana zarar gelmesini istemiyorsun? İyi tanjmiyorsun bile beni

Mafya mı??: Niye zarar gelmesini istemiyeyim kızım? İyi tanımasam bile tanıyorum yani.

Ben: Tamam.. Anladim. Anma 1 saat olnazz. Sana yazunca bulusuruzz. Nerede buluscaz?

Mafya mı??: Sen hazır olunca yaz bana. Ben taksi gönderirim. Konum da atarım.

Oha..

Ben: Tamam. Teşekkürler.

"KANKAAAAAA. LAAANN. BULUŞCAAAZZZ." dedim bağırarak Bukete. Rahatım çünki annem, halam, kardeşim evde değil.

"Ne diyon knk. Kimle buluşcanız?" dedi Buket.

Buket benim kimle konuştuğumu bilmiyor. Eğer Kıvanç Karayelle konuştuğumu bilse bilmiyorum nolur.

"Konuştuğum çocukla." dedim.

"Nee?? Ohaa. Çok sevindim lan. Ne çabuk. Nerede buluşcanız? Ne giyincen?" dedi Buket.

"Kendi konum atıcak. Ben gidip giyiniyim." dedim.

Bunu giydim:

Klassik giydim

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Klassik giydim. Süslenip püslenmedim. Genellikle süslenirim ama onun için süslendiğimi düşünmesin. Kim ki o??

"Güzelsin de knk.. Sade be.." dedi Buket.

"Napim knk? Gelinlik mi giyeyim?" dedim.

Buket göz devirdi.

"Ne zaman atıcak konum?" dedi Buket.

"Ne bilim." dedim.

Bekledim.. Saat 18:30 oldu.

Telefonuma arama geldi..

Mafya mı?? dan bir arama geliyor.

"Ohaa.." dedim yüksek sesle. Kalbim hızla çarpıyordu... Sanki bioloji õğretmenim beni derse çağırıyormuş gibi...

"Noldu lan?" dedi Buket.

"Arıyor.." dedim.

"Lan açsana." dedi Buket.

Açtım..

"Alo.." dedim.

"Alo.. Siz kimsiniz? İsminiz Çilekmiş? Benim ismim Asel. Nişanlımın numarası sizde niye var? Ve niye konuşuyorsunuz? Bir daha yazma Kıvança!" dedi bir kız. Sesi çok tanıdıktı...

Bir kez cesareti seçtim-|yarı texting|Where stories live. Discover now