အပိုင်း - ၃

50 4 0
                                    

သိပ်မကြာပေ။ ကျောင်းဝန်းထဲသို့ ဝင်ရောက်လာသော bmw z4 တစ်စီး.....

ထိုကားထဲမှ ဆင်းလာသူမှာ အမျိုးသမီးငယ်လေးတစ်ယောက်.....

အသားမှာဝင်းဝါးပြီး အရပ်သည်လည်း မြင့်သလို ကောင်းခြင်းအင်္ဂါနဲ့ ပြည့်စုံသော ဆံနွယ်များအား ချည်နှောင်ထားသော Ponytail ၊ မျက်နှာသွယ်သွယ်လေး ၊ Siren eyes ၊ နှုတ်ခမ်းပါးပါး ၊ သူ့အချိုးအစားနဲ့သူ ကြည့်လို့ကောင်းသည့် ခန္ဓာကိုယ်အချိုးအစား နှင့် မျက်နှာအချိုးအစား.....

ကျောင်းဝတ်စုံ ၏ ဘယ်ဘက်ရင်ဘတ်တွင် G ပုံစံရှိသော ရင်ထိုးတစ်ခုအား ဝတ်ဆင်ထားသူမှာ....

University Queen ၊ ချေတယ်ဟု နာမည်ကြီးသည့် မမ ၊ cheerleader team leader တစ်ယောက်လည်း ဖြစ်သလို Merin Family ၏ ဆက်ခံသူ.....

Nerissa Elizabeth Merin

ပင်တည်း.....

အချေမမ ဆိုသည့်အတိုင်း လိုက်ကြည့်နေသူများအား ဂရုမစိုက်လေဘဲ အတန်းသို့သာ တည့်တည့်မတ်မတ် သွားလေသည်။

.......

ထိုအချိန် နောက်ထပ် ဝင်လာသော porsche 911 တစ်စီး....

ကားထဲမှ ဆင်းလာသူကတော့ အရပ်မြင့်မြင် ၊ အသားမဖြူလွန်း မညိုလွန်း ၊ Hazel ရောင်ဆံပင် ၊ အညိုရောင်မျက်ဝန်း ၊ မထူလွန်း မပါးလွန်းသည့် မျက်ခုံး ၊ ထင်ရှားနေသည့် Jawline ၊ ရယ်လိုက်တိုင်းပေါ်လာတတ်သည့် ညာဘက်ခြမ်းမှ ပါးချိုင့်လေးတစ်ခု ၊ ကြည့်ကောင်းလွန်းသည့် Adam apple လေးနဲ့....

ကျောင်းဝတ်စုံ ၏ ဘယ်ဘက်ရင်ဘတ်တွင် G ပုံစံရှိသော ရင်ထိုးတစ်ခုအား ဝတ်ဆင်ထားသူ.....

သေချာပေသည်။ ထိုသူက ကျောင်း ၏ ဇိုး ၊ bully အဖွဲ့ရဲ့ ခေါင်းဆောင် ၊ သွားမရှုပ်သင့်သည့် အရက်မြတ်နိုးသူ ၊ Carter Family ၏ ဆက်ခံသူ.....

Hazel Joseph Carter

ပင်တည်း.....

ကျောင်း ၏ ဇိုး ဖြစ်၍ မည်သူကမှ မော်မကြည့်ရဲပေ။

ထိုသို့ ကြောက်နေကြသည့် သူများကို ကြည့်ကာ Hazel မဲ့ပြုံးတစ်ခု ပြုံးလိုက်ချိန် ပေါ်လာသော ညာဘက်ခြမ်းမှ ပါးချိုင်းလေး.....

........

နောက်ထပ် မိနစ်အနည်းငယ်လောက်ကြာချိန်တွင် ကျောင်းဝင်းထဲသို့ ဝင်ရောက်လာသော lamborghini huracan....

ဗေဒင်တောင်သွားမေးစရာမလို ဒီတစ်ယောက်ကတော့ TVU ၏ အများဆုံးရှယ်ယာရှင် ၅ ယောက်ထဲက ၁ ယောက်ဖြစ်ပြီး....

နက်မှောင်သောဆံပင်ကိုမှ wolfcut ညှပ်ထားပြီး မျက်နှာဝိုင်းလေးနဲ့ လိုက်ဖက်ကာ အညိုရောင်မျက်ဝန်း ၊ ထိုမျက်ဝန်းအောက်နားက မျက်ကွင်းခပ်ညိုညိုများ ၊ အမြဲတမ်း sleepy eyes ဖြစ်နေကာ မျက်ခုံးပါးပါး ၊ နှုတ်ခမ်းထူထူ ၊ အရပ်မြင့်မြင့် ၊ အသားရောင်မှာလည်း မဖြူလွန်း မညိုလွန်း ၊ အချိုးအစားကျသည့် ခန္ဓာကိုယ်....

ထိုသူတွင်လည်း ကျောင်းဝတ်စုံ ၏ ဘယ်ဘက်ရင်ဘတ်တွင် G ပုံစံရှိသော ရင်ထိုးတစ်ခု ရှိနေသူမှာ.....

Treyton နဲ့ အဆင့် ၁ ကို လုဖော်လုဖက် ၊ ဂျူနီယာများကြားတွင် သဘောကောင်းသည်ဟု နာမည်ကြီးသော စီနီယာ ၊ အရှုပ်အရှင်းကင်းပြီး အေးဆေးစွာနေတတ်သူ ၊ အမြဲတမ်းလိုလို အုံ့မှိုင်းနေသည့် vibe အား ပေးစွမ်းနိုင်သူကတော့ Black Family ၏ ဆက်ခံသူ.....

Lavender Jonathan Black

ပင်တည်း.....

အမြဲလိုလို အိပ်ချင်နေသည့် စိတ်ကြောင့် ဘေးနားတွင် ရပ်ကာ ကိုယ့်ကို စိုက်ကြည့်နေသည့် မျက်လုံးများကိုတောင် မမြင်နိုင်....

အိပ်ချင်မူးတူးဖြင့် ကားမောင်းလာရ၍ အခုလို ကျောင်းကို ရောက်လာသည်ကပင် ကံကောင်းလွန်းနေပြီ။



ဆက်ရန်ရှိသည်....


..................


Lavender June 💜

သတ်ကွင်းWhere stories live. Discover now