4. İlk Kurşun Yarası

34 3 26
                                    



BU HİKAYEDE GEÇEN HER ŞEY HAYAL ÜRÜNÜDÜR. 



Hasan Albay.

Hepimizi şoka sokan, resmen infaz fermanımız tam karşımızda duruyordu. Kilidi düşmüş ve sonuna kadar açık bir kapı. Önünde Alkanlar ve ardında kalan tim ayakta dururken bize oldukça sinirli bakan Hasan Albay'ın vereceği tepki büyük ihtimalle hepimizi titretirdi. Ama öyle olmadı Hasan Albay derin bir nefes aldı ve konuştu. 

"Sabır... Sabır..." kendi ile konuşuyordu, sakin kalmak için tüm becerilerini kullandığı kesindi. Sabır seansının ardından bakışları hepimizin üzerinde birer kez geçti ve devam etti. "Göreviniz var diye habere geliyordum ki gördüklerim oldukça sinir bozucu oldu. Bu konuyu sonra konuşacağız, şimdi hazırlanın. Şehirde başıboş gezen bombayı durdurcaksınız. Sivil giyinin. Doğu ve Volkan siz benle geliyorsunuz detayları vereceğim." dediğinde hepimizin ağzından tek bir cümle döküldü.

"Emredersiniz komutanım!"

Ulukaya, Volkan komutanım ve Hasan Albay koğuştan çıktıktan sonra hepimiz derin bir nefes verdik. 

"Ucuz yırttık." diyen Okan'a bakıp konuştum. 

"Pek yırttık sayılmaz bence. Sonra konuşacağız dedi." dediğimde bakışlarım kızlara döndü. İkiside sanki hiç bir şey yapmamış gibi dimdik duruyordu. Arkalarına bile bakmadan kız koğuşa geçmek için çıktıkları sırada erkekler resmen neye uğradıklarını şaşırmışlardı. Ama biz zaten alışıktık Alkanların bu hallerine. Ben ise oldukça heyecanlıydım. Sanki ilk görevimmiş gibi heyecanlıydım. Babamın peşinde olduğu kişinin peşinde olduğum için heyecanlıydım. Tabii hali ile bir o kadar da nefret dolu. 

Hepimiz hazırlandıktan sonra alana gitmek için arabalara bindik. Bizim kamuflaj giymediğimiz gibi arabada zırhlı değildi. İki araba vardı. Ve hepimiz nasıl bineceğimiz konusunda Komutanlarımızdan emir bekliyorduk. 

Batuhan "Komutanım? Nasıl ayrılıyoruz?" dediğinde Ulukaya konuştu. 

"Önce herkes ikişerli ayrılacak." dediğinde herkes kendi yanına birini almak için girişimde bulunacaktı ki bu sefer de Volkan komutanım konuştu. 

"Siz değil, biz yapacağız." dediğinde Ulukaya devam ettirdi.

"Ayşe, sen Okanlasın. Aranızdaki sorunları da halledersiniz." dediğinde Ayşe konuşmaya başladı.

"Doğu, canım arkadaşım, saçmalıyorsun. Çalışma tarzını bilmediğim biri ile beni-" derken Ulukaya sözünü kesti. 

"İyi ya çalışma tarzını öğrenirsin." dediğinde Ayşe tam ağzını açıp yeniden konuşacaktı ki Ulukaya ona fırsat vermeden devam etti. "Bu bir emirdir." demesi ile Ayşe her ne kadar istemesede kaderine razı geldi. Bu sefer konuşan Volkan komutanım olmuştu. 

"Zeynep, sende Kırmanlasın." dediğinde ikiside buna razı çıktı. 

Bu sefer konuşan yine Ulukayaydı. "Turgay, Yasemin. Siz ikiniz." ardından Volkan komutanıma baktığında komutanım devam etmesi için hareket yaptı. O da devam etti. "Batuhan, Şafak." ardından Volkan komutanıma döndü. 

İNTİKAMLA SİLİNEN GÖZYAŞLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin