we hadden nog even gekletst en gelachen en daarna nog 1 paragraaf van Biologie gedaan, en toen vonden we het wel genoeg voor vandaag.
"was leuk dat je er was Kim!' zei ik terwijl ik haar een knuffel gaf. 'jaa was gezellig ondanks dat we huiswerk hebben gemaakt haha' zei ze en we begonnen te lachen.
'snel weer afspreken!' zei Kim en ik knikte instemmend mee. 'doen we'.kim pakte haar tas in en deed haar jas aan. 'bedankt he! en tot maandag' zei ze. 'graag gedaan hoor! tot maandag' zei ik en kim stapte op haar fiets en reed weg. ik deed de deur weer dicht.
ik liep naar boven naar mijn badkamer en werkte mijn make-up nog een beetje bij en ging daarna zitten op mijn bed. ik pakte mijn camera en zette die vast op mijn standaard en begon met filmen.
'HEEY YOUTUBEEE' riep ik door mijn kamer. 'vandaag ga ik wat dingen vertellen, wat er is gebeurdt de laatste tijd, en wat er hopelijk nog gaat gebeuren' begon ik. na een tijdje had ik mijn video af en begon ik met het bewerken ervan.
na een uur was ik klaar en uploadde het op youtube en sloot alles af. Ik hoorde beneden de deur open en dicht gaan en luisterde aandachtig. 'Lauren en Ally! ik heb pizza gehaald! komen jullie eten?' hoorde ik papa roepen onder aan de trap. ik sprong meteen van mijn bed af en liep de trap af. ik liep de keuken in en de geur van pizza kwam me tegemoet. 'Lekker pap!' zei ik en ik ging zitten aan tafel. Lauren kwam de keuken ingerend en keek naar de pizza dozen dat op tafel lag. 'YAAS PIZZAAA' gilde ze en ze ging zitten en keek zwijmelend naar de dozen. papa en ik keken elkaar aan en keken toen naar Lauren en begonnen te lachen.
'Waar is mam dan pap?' vroeg ik toen ik een hap nam van mijn pizza. 'Mama had een borrel van haar werk zei ze. ze had me vanmiddag gebeld. ze was het vergeten' zei papa die nu ook een pizza punt pakte en begon te eten.
we hadden snel ons eten op en ik maakte de dozen stuk en gooide ze bij het oud papier. het was nog vroeg in de avond, iets van 6 uur ofzo en de winkels gingen dicht op 10 uur, want het was koopavond.
'Lauren, zullen we samen de stad in gaan? het is koopavond en ik heb nog wel wat kleren nodig' vroeg ik terwijl ik naast Lauren op de bank neer plofte. 'Ja is goed, maar ik ga niks meer uitgeven aan kleren haha' zei ze en we lachten. 'Ik pak even mijn spullen en kom er aan' zei ik en ik stond op en liep naar mijn kamer waar een tas pakte uit mijn kast en deed er wat cadeau bonnen in die ik ooit had gekregen en op moesten en geld en huissleutels want ja, je weet maar nooit. ik deed mijn telefoon er ook in en zette mijn zonnebril op.
ik liep naar beneden waar Lauren al klaar stond. we zeiden papa nog gedag en stapten in de auto van Lauren en reden naar het winkelcentrum. we parkeerden de auto in de parkeergarage en liepen de stad in.
na een tijdje in de stad te hebben gelopen had ik al wat shirtjes en broekjes gescoord. de rest wat ik nodig heb koop ik wel in de vakantie die er over 3 weken aankomt. we gaan naar Italië voor het eerst en ik ben best nieuwsgierig naar het land enzo en de cultuur en omgeving.
We liepen terug naar de auto en reden naar huis. We deden op de terug weg de muziek hard aan en zongen mee.
Het was 22:20 en ik was moe van vandaag. 'Welterusten he!' zei ik en ik zwaaide kort en liep naar boven. Ik pakte mijn pjyama onder mijn kussen vandaan en deed hem aan. Ik liep mijn badkamer in en haalde mijn make up eraf en poetste mijn tanden. Ik deed mijn haar in een vlecht en ging liggen onder de dekens.
Niet snel daarna viel ik al in slaap.
*midden in de nacht*
Ik werd zwetend wakker en kwam met een ruk overeind. Ik had een rare enge droom gehad. Ik sloeg de dekens van me af en liep zachtjes naar beneden waar ik wat thee zette. Toen het klaar was ging ik zitten op de bank en ging ik nadenken.
Ik had een droom, dat ik ging zwemmen samen met Kim. En we zwommen de zee in en opeens werd ik onderwater getrokken. Ik keek wie er aan mijn enkels trok en zag jack jack nate en sammy aan mijn benen hangen met een grijns op hun gezicht. Ik zat te trappen en te doen en kreeg veel water binnen. Opeens kon ik niet meer bewegen en keek omhoog en zag een zwaaiende kim en de jongens aan mijn benen waren verdwenen en alles werd zwart. Dat was het moment dat ik zwetend wakker schoot.
Ik had de thee op en zette mijn glas terug op het aanrecht en liep zachtjes weer naar boven en klom in bed. Ik ging liggen en staarde voor me uit en viel langzaam weer in slaap.