'Probeer het op zijn minst'

53 1 0
                                    

-Ally pov-

Ik kwam steeds dichter bij het park en parkeerde mijn fiets toen ik er was. Het was rustig want het was tegen 12 uur aan en kinderen hadden school en ouders werk.

Ik liep het park in en ging zitten op een bankje bij de vijver. Ik zette mijn tas neer en haalde er mijn broodtrommel uit en begon mijn brood op te eten.

Na een tijdje te hebbem gegeten en na zitten denken stopte ik mijn trommel terug in mijn tas.

Straks moet ik alles nog uitleggen aan Kim. Ze zal wel boos zijn. Nablijven kan ik sowieso wel verwachten. En wat ga ik thuis zeggen? Pfff dit is moeilijk.

-Kim pov-

We zaten nu in het 3e uur. 'Ally' zei de lerares. 'Huh wat?' zei Ally en de klas begon te lachen. 'Ja hier zijn we bezig mevrouw Ally' zei de lerares. 'Uhm ja sorry' zei Ally en ze ging rechtop zitten.

Na een tijdje hoorde ik iemand roepen. 'Ally er uit!' riep dus de lerares en ze stond op en liep het lokaal uit. Wij gingen verder met de les en na een tijdje kwam ze er weer aangelopen met een papiertje in haar hand. Ze liep naar binnen en gaf het de docent en liep naar mij toe. Ze pakte haar tas op en stopte haar boeken erin.

Ik keek haar vreemd aan maar ze zei niks. Ze had haar tas ingepakt en liep weg het lokaal uit. 'Ally kom terug!' riep de docent nog maar ze liep gewoon door. Raar..

De lessen verliepen goed en ik ging naar huis toen de laatste bel ging.

-Johnson pov-

Ally werd eruit gestuurd. Waarschijnlijk door mijn idiote actie. Hoe kon ik dat ook doen? Ik heb haar pijn gedaan. Lichamelijk en Geestelijk. Ik ben echt dom.

We zijn nu eindelijk vrij, het was een hel vandaag. 'Jack ga je mee naar het park?' vroeg ik. Hij knikte.

We liepen naar onze kluisjes en haalde onze spullen eruit en stapten op de fiets.

'Ga je mee Jack?' vroeg ik. 'Ja ga maar vast, ik kom er zo aan' zei hij.

Ik fietste weg richting het park. Ik parkeerde mijn fiets toen ik er was en liep het park in.

Er zat een meisje op de bank aan het einde. Ik liep langs haar heen naar het andere einde en ging zitten. Ik legde mijn arm op de leuning met mijn hoofd steunend op mijn arm. En ik staarde alleen maar voor me uit.

-Ally pov-

Er liep iemand langs mij heen en ging zitten aan het einde van het bankje. Het boeide me niet veel wie het was. Ik heb geen zin om te praten, want dat gaat er dan van komen omdat ik dan mijn verhaal kwijt wil. Toch was ik benieuwd. Alleen maar kijken wie het is kan toch geen kwaad ?

Ik keek naar degene naast mij en schrok een beetje. Het was Jack J. Shit dan moeten die jongens hier ook zijn, en lokken ze me in de val.

'Jack?' zei ik verbijsterd en verbaasd hem hier te zien. Hij schrok volgens mij want hij draaide meteen verschrikt om. 'Ally' zei hij op dezelfde toon als mij. We draaiden beide om en keken naar de grond.

We draaiden weer naar elkaar toe en wouden beide weer wat zeggen tot we door hadden dat de ander wat wou zeggen. 'Oh zeg jij maar eerst' zeiden we tegelijk. 'Nee ga jij maar' zeiden we beiden weer. 'Oke ik ga wel' zeiden we weer en we begonnen te lachen.

'Ga jij maar eerst jack' zei ik na het lachen weer serieus. 'Uhm ja uhm..' verder kwam hij niet want iemand riep zijn naam en we draaiden ons om naar het geluid en ik zag de rest aankomen. Zie je wel,een val.

Ze kwamen dichterbij. Sammy hief zijn hand om me te slaan en ik dook al in mekaar, bang voor de pijn. Hij gaf me een zacht schouderklopje.' Jow Ally' zei hij en ik ging langzaam weer normaal zitten. Ik snapte er niks van en keek hem verbaasd aan.

'D.. Dit moet vast een g.. Grap zijn ofzo' zei ik stotterend terwijl ik de jongens rond keek. Ze keken elkaar even aan en schudden toen nee.

Nate begon een sigaret te roken en gaf iedereen er een. Ook mij. 'Uhm ik rook niet bedankt' zei ik terwijl ik de sigaret weer terug gaf. Hij wees af en stak hem voor mij aan. 'Ik doe dit niet, dat zei ik toch' zei ik een beetje bang.

'Probeer het op zijn minst' zei nate terwijl hij mijn hand zachtjes weer terug duwde. Ik keek verbijsterd naar de sigaret.

Ik wil dit niet. Waarom doen ze zo? Ik ben in de war.. Wat is er aan de hand.

Ik kreeg ineens hele erge hoofdpijn. Ik liet de sigaret vallen en steunde met mijn hoofd op mijn handen en kneep mijn ogen hard dicht.

'Gaat het wel?' vroeg iemand. Ik weet niet wie. Ik voelde een hand op mijn rug en schrok en stond meteen op met een bang gezicht. Ik zag Jack J ook schrikken. 'I.. Ik' verder kwam ik niet. Ik stond vast genageld aan de grond en kon me niet bewegen.

Wat is er aan de hand? Ik word gek! Ik moet hier nu weg!! Zo snel mogelijk. Ik keek vluchtend om me heen en rende zomaar ergens heen.

Terwijl ik rende keek ik de hele tijd achterom. De jongens stonden op en rende achter mij aan. Of nou ja, sammy en nate bleven staan en keken raar maar de jacks renden mij meteen achterna.

De tranen liepen over mijn wangen en mijn zicht werd onscherp.
Ik bleef rennen en rennen en riep van alles. 'Nee! Waarom' riep ik en ik keek achterom.

Opeens voelde ik een scherpe pijn en deed mijn ogen open. Ik lag op de grond. Ik probeerde op te staan om weg te rennen maar het lukte niet.

'Ally Ally!' riep iemand ik deed mijn ogen open en zag de jacks bij mij neer knielen. En toen werd alles zwart.

Why? On HoldWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu