De volgende ochtend werd ik vroeg wakker. Of nou ja, ik vind het vroeg, want ik slaap normaal wel uit tot 12/ 12:30 uur. Maar nu werd ik wakker om 9 uur.
Ik ging rechtop zitten en rekte me uit. Vanavond maar vroeg naar bed heen. Ik stond op en liep naar de badkamer. Ik deed mijn pjyama en ondergoed in de wasmand en stapte de douche in. Ik waste mijn haar en lichaam en kwam na een kwartiertje er weer onderuit. Ik droogte me af met een handdoek en liet mijn haar drogen. Ik sloeg een handdoek om me heen en liep mijn kamer in.
Ik pakte een ondergoed zetje en trok het aan. Ik deed dezelfde kleren als gisteren aan en deed nog wat make-up op. Ondertussen was het al weer kwart voor tien en liep ik naar beneden heen. Mama zat aan de keukentafel en papa was zoals elke ochtend in het weekend te moutainbiken. En Lauren lag nog in bed.
'Morgen mam' zei ik terwijl ik een kop koffie voor me inschonk. 'Dag schat' zei mam. Ik deed een schepje suiker en wat melk in fe koffie en nam het mee naar buiten, voor het huis.
Ik ging zitten in een stoel en genoot van het lekkere weer. Ik deed mijn ogen even dicht.
'Wie hebben we daar?' hoorde ik iemand zeggen. Ik deed mijn ogen open en op de stoep stonden de jongens. Ik zei niks en ging rechtop zitten. Opeens ging de voordeur open en kwam Lauren eruit gelopen. 'Ally! Kom is helpen binnen. Alle glazen zijn uit de kast geva..' verder ging ze niet toen ze zag dat er jongens op de stoep stonden. 'Oh uhm hallo' zei ze en ze liep naar mij toe. 'Kom je' zei ze nog een keer en ik stond op en keek de jongens nog een keer aan en we verdwenen toen naar binnen.
'Wie waren dat?' vroeg Lauren zodra ik de deur dicht deed. 'Oh jongens uit mijn klas' zei ik. Lauren liep de keuken in en mama was al aan het stofzuigen. Ik pakte de stoffer en het blik en begon ook op te ruimen. Na een tijdje was alles weg. 'Bedankt dames' zei mama. 'Graag gedaan' zeiden Lauren en ik en ik haalde mijn kopje op van buiten en stopte het in de vaatwasser.
De rest van de dag was ik verveeld en had ik niks te doen want ik had mijn huiswerk al gedaan. Na het avond eten ging ik vroeg naar bed om bij te slapen. Wanr morgen moet ik weer naar de hel genaamd school.
*volgende ochtend*
Ik werd wakker van de wekker van mijn telefoom want mijn andere was stuk en ik heb nog geen nieuwe gekocht. Ik stond op en deed schone onderbroek aan en pakte mijn kleren, wat voor vandaag bestond uit een lichte spijkerbroek met een wit bloesje erop. Ik deed mijn sokken en nikes aan en pakte mijn tas in. Ik liep naar beneden en begon te ontbijten. Niet veel later had ik het op en poetste ik mijn tanden, deed mijn haar goed en deed wat make up op.
Ik haalde mijn fiets uit de garage en fietste naar school heen. Ik parkeerde mijn fiets en liep naar mijn kluisje waar ik mijn jas in legde.
Opeens voelde ik een branderig schokkende pijn bij mij boven arm en ik greep er meteen naar. 'Ha' hoorde ik iemand zeggen en ik keek op en Johnson stond daar met een sigaret in de hand en de anderen achter hem.
'Au dat doet echt zeer! Waarom doe je dat? Ben je gek ofzo?!' riep ik boos en ik gaf hem een klap in zijn gezicht en liep boos weg.
God damnit wat brand dat.
Kim kwam naar mij toe gelopen en gaf me een knuffel. 'Heeeii Ally' zei ze. 'Haai Kim' zei ik. 'Ga je mee naar de les?' vroeg ik. 'Jup ik ga mee!' en we liepen naar het lokaal heen.
-Johnson pov-
'Jongens dat is echt sneu' zei ik. 'Als je het niet doet he, dan ben je echt een watje, en snap ik niet dat we met je omgaan' hoorde ik Sammy zeggen. 'Best dan' mompelde ik en ik pakte de sigaar op.
We liepen de school in naar de kluisjes en daar stond Ally bij haar kluisje. Ik stak de sigaar aan en we liepen na haar toe en ik raakte met de sigaar haar bovenarm aan. Ze schrok en greep er meteen naar. Ik drukte de sigaar uit op de grond.
'Ha' zei ik. 'Au dat doet echt zeer! Waarom doe je dat? Ben je gek ofzo?!' riep Ally boos en ze gaf me een klap in mijn gezicht en liep toen boos weg.
Ik kreeg allemaal bro-hugs maar baalde van wat ik zo juist had gedaan.
-Ally pov-
We zaten nu in het 3e uur en ik voelde de pijn al wat minder maar nog steeds veel sterke steken. Waarom deed hij dat? Ik dacht dat hij anders was, hij keek mij laatst nog aan en toen im terug keek, draaide hij snel bij. Wat heeft hij. Wat hebben hun? Wat willen ze hiermee bereiken.
Er dwaalde van alles door mijn hoofd waar ik geen antwoordt op heb. Ik schrok wakker van iemand die mijn naam zei.
'Huh wat?' zei ik en de klas begon te lachen. 'Ja hier zijn we bezig mevrouw Ally' zei mijn lerares. 'Uhm ja sorry' mompelde ik en ik ging rechtop zitten. Maar had geen aandacht voor wat iedereen om mij heen zei en ging verder denken in mijn gedachten. 'Ally der uit!' riep de docent boos. Ik stond op en liep naar de deur de gang op. Ik liep naar de bali waar ik een briefje haalde. Ik liep weer terug naar het lokaal en liep naar binnen. Iedereen keek op en ik gaf het briefje aan de docente. Ik liep naar mijn plek en pakte mijn spullen in. Ik gooide mijn tas over mijn schouder en liep het lokaal uit zonder iets te zeggen. Ik hoorde iemand nog roepen 'Ally kom terug!'. Waarschijnlijk die vrouw.
Ik liep naar mijn kluisje en pakte mijn jas eruit en trok hem aan. Ik liep naar buiten en stapte op mijn fiets en reed weg. Ik wou niet naar huis, moest ik alles uitleggem en terug kon ik ook niet meer. Ik besloot om naar een park heen te gaan.