-Ally pov-
We stonden op van tafel want we hadden het eten op. Ik ruimde de tafel af en jack hielp mij. 'Jack, je hoeft niet te helpen hoor' zei ik terwijl ik hem speels op zijn arm sloeg. 'Ach, kan best wel' zei jack en hij trok mij naar zich toe en knuffelde mij. 'Ik hou van je Jack' zei ik terwijl ik omhoog keek. 'Ik ook van jou Ally, ik hou ook van jou' zei Jack en ik glimlachte en gaf hem een kus.
'Ga je mee ijs halen?' vroeg ik na nog een kus. 'Hm mh' mompelde jack en ik liet hem los. Ik pakte geld en mijn telefoon en riep dat wij ijs gingen halen. We liepen hand in hand door de straten in de stad tot we eindelijk bij de ijssalon kwamen. Het was niet druk dus we konden snel wat bestellen.
'Dag mevrouw, wat kan het zijn' zei de man achter de vitrine. 'Uhm doe maar 2 bolletjes in een bakje. Eentje Mint en de andere Oreo' zei ik. De man pakte zo'n lepel en schepte ijs in het bakje. 'Alsjeblieft. 2 euro graag' zei de man. Ik pakte 2 euro en gaf het hem. 'Tot ziens' zei hij en knipoogde. Ik glimlachte alleen maar. Ik liep naar de kant en wachte op Jack. Niet veel later kwam hij naar mij toegelopen.
'Hmm lekker ijs dit' zei jack. 'Ja he' zei ik. Ik zag dat de jongen achter de vitrine de hele tijd mij zat aankijken. Ik vond het raar, en probeerde hem duidelijk te maken dat ik met Jack was, maar jack had geen aandacht, alleen maar voor zijn ijsje. Ik pakte jack's hoofd vast en zoende hem vol op zijn mond en hij ging erin mee. 'Hm waarvoor heb ik dat verdiend' zei jack nadat ik terug trok. 'Je bent lekker' zei ik maar als antwoord. Hij begon te lachen en ik ook nadat ik besefte wat ik zei. De jongen was weg en ik zag hem aan de andere kant werken. Ha die is mooi weg.
Na een klein kwartiertje hadden we het op. 'Jack, ik ga binnenkort naar Italië, en dan zie ik je niet meer' zei ik. 'Ahw, hoelang hebben we nog dan?' vroeg Jack. Ik hoorde aan zijn stem dat hij teleurgesteld was. 'Uhm minder dan 3 weken' zei ik. 'Voor hoelang ga je weg dan' zei Jack. 'Uhm.. Uh' mompelde ik. Ik wilde niet vertellen dat papa er een huis heeft gevonden en er wil gaan wonen. 'Ally? Wat is er?' zei Jack nu bezorgd. 'Uhm Jack, dit zijn mijn laatste paar weken hier met jou' zei ik met een brok in mijn keel. 'Wat bedoel je? Je gaat toch niet dood?' zei jack nog steeds bezorgd. 'Nee jack, ik ga niet dood' zei ik en lachte een beetje. 'Maar wat dan?' zei Jack die het niet echt lachen vond. 'Uhm, papa heeft een huis gevonden in Italië, en hij wil er gaan wonen' zeg ik zacht en ik kijk naar beneden. Jack tilde mijn hoofd op zodat ik hem aankeek. 'Ally, dat is toch juist leuk!' zei jack om me op te vrolijken. 'Ja maar niet zonder jou! Kan je niet meegaan?' vroeg ik wat harder en er liep een traan over mijn gezicht. 'Ik weet het niet. Straks mag het niet van je ouders? Ik weet niet of mijn ouders het wel goed gaan vinden' zei jack terwijl hij mij begon te knuffelen. 'Ik zal het thuis vragen, jij gaat het thuis vragen, en we zullen het maar afwachten' zuchte jack. Ik knikte en wreef mijn tranen weg. Ik gaf jack een kus. 'Dankje jack' zei ik en glimlachte naar hem. Hij glimlachte terug.
We hadden ons ijs op en liepen terug. Ik pakte jack's hand en we liepen in stilte naar huis. Geen awkward stilte ofzo. Gewoon rustig en een lekkere stilte.
We kwamen thuis aan en liepen naar binnen. Mam pap en lauren zaten in de tuin en jack en ik liepen naar boven heen.
Ik ging zitten op mijn bed en zuchte. Het was zaterdag avond. Het was tegen 9 uur aan. 'Ik ga douchen' zei ik. Ik zuchte en stond op en pakte 2 handdoeken en een washandje. Ik pakte schoon ondergoed en een pjyama want bestond uit een kort broekje van een zachte stof. En een hempje.
'Ally?' vroeg Jack. 'Ja?' zei ik en draaide me om. 'Uhm mag ik mee douchen' zei hij en hij bloosde en keek naar beneden. 'Ja hoor' zei ik en ik liep de badkamer in.
Ik trok mijn schoenen en sokken uit en daarna mijn broek. Ik trok mijn shirt ook uit en gooide het in de wasmand. Ik stond nu alleen nog in mijn ondergoed. Ik deed langzaam mijn bh af en deed mijn onderbroek ook uit en stopte het ook in de wasmand. Ik stapte de douche in en draaide de kraan open en wachtte tot de douche warm werd en draaide de kop bij zodat de warme stralen over mij vielen. Ik hoorde een zachte klop op de douche deur en keek op. Ik zag jack binnenkomen en we stonden een beetje awkward elkaars lichaam te bekijken. 'Je bent mooi Ally' zei jack en hij kwam dichterbij en sloeg zijn armen om me heen. Ik bloosde. 'Dankje' mompelde ik. Ik pakte de shampoo en trok de deksel los. 'Laat mij maar doen' zei jack en hij pakte de fles uit mijn handen en begon mijn haren in te smeren. 'Spoel maar uit' zei hij en ik deed kleine pasjes achteruit tot ik de straal voelde en mijn ogen sloot. Jack waste mijn haar uit en ik deed wat shower gel op een washandje en zeepte mijn lichaam in en spoelde het daarna af. Ik voelde dat jack mij aankeek en begon me een beetje ongemakkelijk te voelen. 'Voel je niet ongemakkelijk, alsjeblieft' zei jack. Ik keek op en zag dat hij glimlachte.
Ik voelde me erg onzeker over mijn lichaam, ik was niet dun, maar ook niet dik. Ik zat er tussen in met een klein buikje. Ik sloeg mijn armen over mijn boven lichaam en draaide me om naar de warme straal. 'Ally? Schaam je je voor jezelf? Want doe dat alsjeblieft niet... Je bent mooi, prachtig!' zei jack en hij draaide me om. Er liep een traan over mijn wang maar dat kon je niet zien door het water. Mijn armen waren nog steeds gekruist voor mijn boven lichaam. Jack pakte mijn armen en liet ze langs mijn lichaam hangen. 'Ik ben niet mooi jack, wat zie je in mij?' zei ik kijkend naar mijn lichaam.
Mijn voeten waren klein, ik had maat 36. Mijn boven benen vond ik dik. Ik had geen platte kont. Ik had een klein buikje en ik had cup B/C.
Ik had een klein neusje met niet dunne maar ook niet dikke lippen. Ik had helder blauwe ogen, waar ik wel blij mee was en lang blond haar. Ik moet echt een keer naar de kapper.
'Ik vind je mooi zoals je bent, Ally. Je bent niet lelijk. Je bent beeldschoon' zei jack. 'Echt?' zei ik ongelovelijk en keek hem aan. 'Echt' zei hij en ik gaf hem een kus. 'We moeten er maar is onderuit gaan' zei jack en ik knikte. Ik draaide de douche uit en pakte een handdoek en sloeg die om mij heen. Ik droogte me af en föhnde mijn haren droog en deed er een knoet in. Ik trok mijn ondergoed en pjyama aan en klom in bed. 'Mag ik bij je komen slapen?' vroeg jack. 'Ja, tuurlijk' zei ik. Ik voelde het bed in deuken aan de andere kant en de dekens bewegen. Ik kroop naar jack toe die zijn arm om me heen sloeg en me een kus gaf op mijn hoofd. 'Welterusten jack, ik hou van je' zei ik en kneep zachtjes in zijn hand. 'Welterusten baby girl, ik hou ook van jou' zei jack en gaf een zacht knijpje terug. En ik sloot mijn ogen en viel in slaap.