-Jack Johnson pov-
We stonden allemaal op van tafel en iedereen ging zijn eigen ding doen. Ik liep naar boven naar mijn kamer en ging zitten op de bank naast mijn slaapkamer raam en staarde naar buiten. Mijn gedachten gingen steeds terug naar de rare droom die ik had gehad de nacht dat Ally was ontvoerd. Het was zo'n rare droom. Ik kon het nergens aan plaatsen. Ik zuchte geïrriteerd en ging met mijn hand door mijn haar. Niet veel later klopte iemand op mijn kamer deur en ik keek op en Lydia kwam binnen lopen.
'Uhm hey' zei ze en bloosde een beetje. 'Hai' zei ik en glimlachte ietsjes. 'Is alles goed?' Vroeg ze en ze keek me even aan. Ik knikte. 'Ja, hoezo dan?' 'Oh nee niks. Je ging meteen naar boven heen en ik wist niet of alles goed ging' zei ze en haalde haar schouders op en liep weer naar de deur. 'Nee wacht... het gaat. Niet super ofzo. Ik bedoel.. uhm blijf nog even?' Ratelde ik en ze stond meteen stil en draaide zich om en glimlachte en knikte. Ze deed de deur nog even dicht en ging tegen over mij zitten. 'Vertel' zei ze en ze trok haar knieën op en sloeg haar armen erom heen. Ik ging in kleermakerzit zitten en vertelde over de droom die ik had.
'Het komt wel goed hoor Jack! Ally vindt je heel erg leuk. Ze heeft het nog over je gehad toen we vast zaten. Geloof me, ze houdt van je!' Zei Lydia en ik keek op en glimlachte. 'bedankt Lydia! Dat had ik even nodig' zei ik en lachte ietsjes. Ze glimlachte en gaf me een knuffel.
'Nu,maak je klaar. Ik pak je kleren wel. Jij gaat nu douchen!' Zei ze en ik keek haar raar aan. 'Niks vragen maar doen. Hup!' Zei ze en ze duwde me de badkamer in en draaide de deur opslot en kleedde me uit en douchte snel. Ik had me afgedroogd. 'Jack, het ligt op je bed' riep ze. 'Oke!' Riep ik terug en ik sloeg een handdoek om m'n middel en draaide de deur open en liep naar het bed en zag de kleren liggen. Ik pakte ze op en nam ze mee naar de badkamer en deed ze aan. Ik stijlde mijn haar weer omhoog en keek in de spiegel. Ik had een zwart pak aan met een witte blouse en zwarte stropdas, zwart jasje, zwarte broek en zwarte schoenen. Ik glimlachte even en liep naar beneden. Ik zag niemand thuis en liep de keuken in waar een briefje lag. Ik pakte het op.
Hey Jack! Kom naar (****) daar staat iemand op je te wachten ;)
-Lydia
Ik glimlachte en schudde mijn hoofd. Ik pakte de auto sleutels die ernaast lagen en mijn telefoon en portomonnee en stapte in de auto en reed naar het adres wat uitkwam op een luxe restaurant. Ik parkeerde de auto en deed hem opslot en liep naar binnen. Ik werd begroet door een man.
'Dag jongeman, heeft u gereserveerd? Vroeg de man en ik dacht even na.
'Johnson?' Vroeg ik en de man zocht in de lijst en knikte. 'Tafel 34, achterin' zei hij en ik knikte en liep verbaasd richting de tafel. Er zat al iemand aan, en ik liep naar de overkant van de persoon en zag dat het Ally was. Ze keek op en glimlachte meteen. Ze stond op en gaf me een knuffel.
'Hey Jack' zei ze. 'Hai Ally' zei ik en knuffelde terug en gaf haar een kus op haar hoofd. Ze ging weer zitten en ik schoof haar stoel aan en ik ging snel op mijn stoel zitten. Er kwam meteen een ober aan. We bestelden wat eten en niet veel later werd het voor ons neergezet met een fles champagne. 'Oh we hadden dit niet besteld' zei Ally. De ober schudde zijn hoofd. 'Die krijgt u van Lydia' zei hij, knipoogte en liep toen weg. We keken elkaar even aan en begonnen te lachen. 'Je ziet er heel mooi uit Ally! Echt heel mooi' zei ik en knipoogte. Ze bloosde en keek even weg. 'Jij ook Jack' zei en glimlachte. De rest van de avond was geweldig. 'We willen graag betalen' zei ik en de ober schudde zijn hoofd. 'Uw etentje is betaald door Jack, ik moest het even doorgeven aan u' zei hij en ik knikte verbaasd en pakte Ally's hand vast en we liepen samen naar buiten, het restaurant uit naar mijn auto. 'Ze hebben alles gepland of niet?' Zei Ally en ik knikte. 'Yup, wel lief zei ik en pakte Ally's andere hand en we glimlachten naar elkaar. Ik gaf haar een kus en we stapten in de auto en reden naar huis. Ik parkeerde de auto en stapte snel uit en rende naar Ally's deur en maakte die open. 'Wat een gentleman ben je toch ook' zei ze en ik lachte en pakte haar hand en deed de auto opslot en maakt de voordeur van mijn huis open. Ik liet Ally eerst naar binnen en liep er snel achterna want het was best koud buiten. Ik deed de lampen aan en zag een briefje liggen op de keuken tafel en liep erheen.
Geniet van je avond Jack! ;)
-Jack G
Ik lachte zacht en legde mijn sleutels neer en telefoon. Ik voelde twee armen om mij heen en draaide me om en Ally keek omhoog en lachte. Ze legde haar armen om mij nek en ik om haar middel. Ze trok me naar haar toe en zoende me. Het was een lange zoen. 'Spring' zei ik en ze sprong me om de middel en ik liep naar boven naar mijn kamer en deed de deur achter me dicht. De rest van de avond was het geweldig ;) wel veilig natuurlijk... of...
Heeyy,
Ik zat te twijfelen om smut te schrijven, maar ik wacht er nog mee. Ik weet niet of jullie het willen, en ik voelde me een beetje ongemakkelijk erbij om te schrijven dus deed ik het maar zo.
~~~~~~~~~~~~~~~
Question:
Hoe oud zijn jullie?Answer:
14 jaartjes jong :)
~~~~~~~~~~~~~~~
Twitter: @/johnsonscookiex
Insta: @/dovescookie
@/johnsonscookiex (new!)
~~~~~~~~~~~~~~~
Lees ook mij andere boeken!
'Hope Till The End' en deel 2
Vote and comment!Xo Lo