'Omg ja Jack! jah!!'

43 2 0
                                    

-Ally pov-

De donderdag en vrijdag gingen snel en ik begon me steeds meer te verheugen op het weekend met Jack.

Ik had mijn ouders verteld dat er een jongen langs komt en ze denken meteen dat hij mijn vriendje is. Maar hij heeft me nog niet als zijn vriendin gevraagt, en dat hij zaterdag komt logeren en dat ze hem dan ook kunnen leren kennen vonden ze al helemaal mooi.

Ik stond vrolijk op uit bed wat zelden voorkomt. Ik pakte schone kleren en nam het mee naar de badkamer. Ik nam een korte maar lekkere douche. Ik droogte me af en trok mijn kleren aan. Ik maakte mijn haar vast met een elastiekje in een simpele paardenstaart en deed alleen wat mascara op.

Ik liep terug naar mijn kamer en haalde mijn telefoon van mijn nachtkastje af die vanacht aan de lader had gelegen. Ik had geen meldingen gekregen of iets.

Ik liep naar beneden en zag dat iedereen net zo hyper en vrolijk is als mij.

'Dag schat' zei mam en ze gaf me een kus op de wang. 'Hai' zei ik. Ik maakte ontbijt voor mezelf en at het op.

'Dus... Wie is die jongen die vanmiddag langs komt en blijft logeren' zei mam met de nadruk op en. 'Uhm, hij komt bij mij van school en ik ken hem best wel lang eigenlijk. En we hebben al gezoend. Maar hij heeft me nog niet tot zijn vriendin gevraagd' zei ik terwijl ik heel erg begon te blozen. 'Oke, leuk' zei mam, knipoogde, en ze dook weer in de krant.

Ik stopte mijn afwas in de afwas machine en stond op. Ik liep naar boven, naar mijn kamer. Ik deed nog wat huiswerk tot ik de bel hoorde gaan. Ik keek meteen op naar de deur en begon aandachtig te luisteren. Na een tijdje hoorde ik voetstappen op de trap dichterbij komen en begon snel weer verder te werken. Of nou ja.. Deed alsof ik niks doorhad.

Ik hoorde geklop op mijn slaapkamer deur en die werd langzaam open gedaan en Jack's hoofd verscheen om de hoek. 'Heey' zei hij en deed de deur verder open en liep naar binnen. 'Hai' zei ik en klapte mijn boeken dicht.

Ik stond op en liep naar hem toe. Ik gaf hem een knuffel en snoof zijn geur op. 'Hm je ruikt echt lekker' mompelde ik. 'Dankje' zei Jack.

Ik sloeg mijn armen om zijn nek en hij om mijn middel. Ik ging op mijn tenen staan en gaf hem een kus. Hij was langer dan mij. Ik trok terug en glimlachte als een halve gare, en dat deed hem lachen. Na een tijdje lagen we helemaal in een deuk om niks.

We stopten met lachen zodra we geklop op de deur hoorden. We keken allebei op en mam deed de deur open. Ze had een dienblad vast en zette die neer op mijn bureau. 'Wat lekkers voor jullie' zei ze en liep weer weg. 'Dank u mevrouw' zei Jack en ik keek hem aan alsof hij een mengsel was van verschillende dieren. 'Noem me geen mevrouw, dan voel ik me oud' zei ze en we begonnen te lachen. En mam liep weg en sloot de deur achter zich. Ik barste in lachen uit. 'Dank u mevrouw!' gilde ik tussendoor. Na een tijdje kwam ik op adem en keek in de dienblad wat ze ons had gegeven.

Er stonden 2 lege kopjes op. 1 koffiekan en 1 theekan. 1 doos met koekjes en een met snoepjes en wat chocola. 'Wow wat veel' zei Jack die naast mij kwam staan. 'Jah... Dat doet ze altijd als ik bezoek heb en we op onze kamer zitten' zei ik. 'Koffie of thee?' vroeg ik. 'Uhm... Thee' zei jack en ik schonk een kopje met warm water vol. 'Hier heb je theezakjes' zei ik en gaf hem een klein doosje waar theezakjes inzaten. Ik schonk voor mezelf koffie in met suiker en melk en roerde het door met een klein lepeltje.

We gingen weer zitten op bed en aten van de lekkere dingen. Ik deed de tv aan en kroop tegen Jack aan die zijn arm om mij heen sloeg.

-Jack J pov-

Ally kroop tegen mij aan en ik sloeg mijn arm om haar heen. We keken naar een programma dat zij graag wou zien.

Opeens schoot mij wat te binnen. Ik had haar niet eens als vriendin gevraagd en ga vanavond met haar logeren. Wat zullen die ouders wel niet van mij denken?!

Ik zette Ally voorzichtig overeind en ze keek op. Ik ging staan en trok haar overeind. 'Wat is er Jack' zei ze terwijl ze een beetje bezorgd keek. Ik keek haar aan en glimlachte. 'Ally, wil jij mijn vriendin zijn?' vroeg ik. Ze sperde haar ogen. 'Omg ja Jack! Jah!!' riep ze heel hard en de deur vloog open. We keken geschrokken om en daar stond de zus van haar. 'Wow guys, wat was dat voor een geluid?' vroeg ze terwijl ze begon te grijnzen. 'Oh dat was ik' zei Ally. 'Jack vroeg mij als zijn vriendin' zei ze. 'Ja ik vroeg haar net als mijn vriendin' zei ik. 'Oh oke' zei ze en we lachten en ze liep weer weg. Ik draaide me om naar Ally en gaf haar een kus.

-Ally pov-

Na een tijdje riep mam dat we gingen eten. We stonden op en liepen naar beneden de keuken in. We namen plaats aan de tafel. Pap kwam de keuken ook ingelopen en nam wat borden mee en zette het voor ons neer. Lauren zat al aan tafel.

En ja hoor. Daar begon de overhoring aan Jack. De W- vragen werden een voor een langs geschoten. 'Waar kom je vandaan?' 'wat doe je in je vrije tijd' 'wat voor'n werk doe je?' 'wat is je hobby' en ga zo maar door. Ondanks dat Jack er kalm onderbleef.

'Mam en pap, zo is het wel weer genoeg met al jullie vragen' zei ik terwijl ik mijn arm om jack sloeg. 'Zijn jullie nu een stel?' vroeg papa. 'Ja meneer' zei Jack voordat ik antwoord kon geven. Ik knikte en gaf hem een kus op de wang.

Heeyy!!
Oke ik heb echt de slechtse wifi die er bestaat en kan dua niet uploaden. Heb nu een wifi plek gevonden en dacht van: " YAAS METEEN UPLOADEN!!" hahaha

Check ook mijn boek dat nu uit is maar een vervolg op komt: Hope Till The End

Love uuu x Loïs

Why? On HoldWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu