Het was echt zo'n "de perfecte zoen"

58 1 0
                                    

-Sammy pov-

Ally stond meteen geschrokken op nadat Jack J jaar probeerde te troosten. Ze stond een tijdje heel bang rond te kijken. En plotseling begon ze heel hard weg te rennen. Wij stonden allemaal op en de jacks renden er meteen achterna.

'Wat raar ofnie?' vroeg Nate. Ik knikte.

-Jack J pov-

Opeens rende Ally heel hard weg en we stonden allemaal op maar jack en ik rende achter haar aan. Ze begon te schreeuwen en te gillen en alles.

Ze keek niet uit waar ze liep en ze liep vol tegen een boom aan. We renden er nog harder naartoe en haar gezichtje was kapot. Overal zaten schrammen en sneeën. 'Ally Ally!' riepen we ze deed haar ogen open en keek ons even aan en viel meteen weg.

'Ik bel 112' riep ik meteen en ik pakte mijn telefoon en belde het alarm nummer.

'Met de politie, wat is uw situatie' vroeg een vrouw.'een vriendin van ons is vol op een boom gelopen en is nu bewusteloos. Kunt u een ambulance sturen?' vroeg ik buiten adem. 'Komt er nu aan. Waar bent u?' vroeg ze weer. 'In het park dicht bij de school uhmm Osg school daar is een park. Vrienden staan nu bij de ingang ervan' zei ik snel en gehaast. 'Oke is goed. Komt er nu iemand aan' en ik drukte haar weg.

'Er komt iemand aan, maar er moet iemand bij de ingang gaan staan' zei ik. 'Ik ga wel met Sammy en Nate, blijf jij maar hier' zei jack met een knipoog. Ik rolde mijn ogen. En we lachten eventjes tot dat jack joggend terug ging en bij de ingang ging staan.

Ik keek terug naar Ally en veegde een pluk uit haar gezicht weg. 'Wat heb je ally? Wat is er gebeurd dat je weg rende' fluitserde ik.

Ergens wist ik het antwoordt al, wij waren het probleem. Wij, pesters. Waarom deden we dat? Om aangezien te worden, populair.
Ik heb het nooit leuk gevonden maar deed wel mee, anders zat ik alleen. We moeten echt stoppen hiermee.

Ik voelde woede opkomen en stond op. Ik schopte hard tegen een steen die meters verderop neer kwam. Ik schreeuwde even en ging zitten naast Ally op de grond. Ik moest alles even kwijt.

De ambulance mensen kwamen eraan gerend met een brancard. Ze tilden haar op en legde haar erin. 'Mag ik mee?' vroeg ik. Ze knikten en we liepen naar de uitgang. Ze werd in de wagen gestopt en ik ging erbij in zitten en stak mijn hand kort op naar de jongens. Ze zwaaiden even terug en gingen toen naar hun fietsen. 'Jack neem mijne ook evem mee!' riep ik nog naar hem toen de deuren sloten.

We waren snel bij het ziekenhuis en we liepen naar de goeie verdieping. Toen we er kwamen verplaatsten zr Ally op een bed daar en sloten de deur. Ik mog er dus niet in.

Ik ging zitten op een stoel en keek voor me uit.

Na een tijdje kwam er een dokter uit en ik stond op. 'Ally heeft veel schrammen en sneeën maar ze maakt het goed. Ze was even buiten bewusr zijn maar word zometeen wakker. U kunt gaan kijken' ze de dokter en ik knikte vriendelijk en liep de kamer in en ging naast haar zitten. Ik pakte haar hand vast en keek er een tijdje na totdat ik haar vingers voelde en zag bewegen. Ik keek meteen op alsof ik opeens wakker werd.

Ze deed haar ogen langzaam open en bestudeerde de kamer tot ze mij zag.

'Jack?' kreeg ze er moeilijk uit. 'Ja' zei ik hoopvol. 'Wat wat is dit all allemaal hier?' stotterde ze. 'Je bent in het ziekenhuis' zei ik terwijl ik mijn ogen neersloeg. 'Waarom?' vroeg ze weer.
'Je rende opeens weg en je bent toen vol tegen een boom aangelopen en werd bewusteloos' legde ik uit. Ze knikte en lachte zacht. 'Echt wat voor mij om dan tegen een boom aan te rennen' giegelde ze. En ik glimlachte naar der. 'We praten er later nog wel over' zei ik.

Ik stond op en boog naar ally toe en gaf een kus op haar voorhoofd. 'Snel beter worden he' zei ik en ik liep weg. 'Wacht jack!' riep ze en ik draaide me om. 'Wil je alsjeblieft blijven?' vroeg ze zachtjes terwijl ze een beetje bloosde. Ik knikte en liep terug naar mijn plaats en ging zitten.

-Ally pov-

Jack liep terug naar zijn plaats en we keken elkaar een tijdje aan. Ik voelde me blozen en wende mijn ogen van hem af. 'Waarom bloos je?' vroeg jack. Ik voelde me nog warmer worden en legde mijn handen op mijn wangen en lachte. Hij begon ook te lachen. Wat schattig. 'Uhm dankje' zei hij. 'Zei ik dat hardop?' en mijn ogen werden groter. Hij knikte en bloosde ook een beetje en we begonnen te lachen.

'We praten later wel' zei ik en ik zuchte. Waarom voel ik me zo raar als hij er is. 'Ik moet zo gaan, het word laat' zei hij terwijl hij opstond en weg liep. 'Jack kom is' fluisterde ik en hij kwam terug. Ik deed alsof ik hem wat wou vertellen in zijn oor maar mijn hand ging naar de achterkant van zijn hoofd. En ik trok hem dichter naar mij toe. We keken elkaar in de ogen, zoals je ziet bij van die romantische drama film. En we kwamen dichter en dichter bij elkaar tot ik zijn lippen voelde op mijn lippen. Het was echt zo'n 'de perfecte zoen' en hij zoende terug en we trokken beide terug.

'Uhm ik moet maar is gaan' stotterde hij terwijl hij nog een beetje verbaasd was. Ik knikte blij. 'Ja' zei ik en ik zwaaide terwijl hij de kamer uitliep. Hij zwaaide terug en was de hoek om.

Straks komen mijn ouders. Ik zeg wel dat ik gewoon dom ben en tegen een boom aan rende en dat er verder niks is.

Why? On HoldWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu