*volgende dag* zondag
Ik werd langzaam wakker van mezelf en keek rond. Jack was weg. Ik gaapte en sloeg de dekens van me af. Ik stond langzaam op en rekte me uit. Ik liep mijn kamer uit naar beneden. De lucht van pannekoeken kwamen me tegemoet en ik liep naar het keuken eiland en keek hoe Jack pannekoeken maakte.
'Ziet er lekker uit hoor!' zei ik en jack keek geschrokken op en legte zijn hand op zijn hart en kwam bij van de schrik. Ik lachte en later hij ook. 'Hier is wat voor jou' zei hij en gaf me een bord met 2 pannekoeken erop en nam er zelf ook 2. Na een tijdje hadden we het op. 'Ik heb meer pannekoeken gemaakt en ze in de koelkast gelegd' zei jack. Ik knikte. 'Is goed babe, lekker' zei ik en gaf hem een kus op de wang en nam onze borden mee en stopte ze in de vaatwasser.
'Wat gaan we doen vandaag.' vroeg ik. 'Ik heb geen idee. Het is aan jou, maar wat ik wel weet, is dat je je dag hebt tot vanavond half 8, dan is het mijn beurt' zei hij en lachte. Ik knikte en dacht na. Ik gaf me over aan het niks doen want ik ben slecht in dingen bedenken. 'Ik weet niks' zuchte ik geïrriteerd. Ik leunde met mijn hoofd op mijn hand en keek chagrijnig voor me uit. Ik kan daar gewoon niet tegen. Jack sloeg zijn armen om me heen en gaf me een kus. Ik voelde me zo veilig in zijn armen.
'Wat we kunnen gaan doen is zwemmen' zei jack. Ik schudde mijn hoofd. 'Nee, ik hou niet van zwemmen at the moment' zuchte ik.
'Oeh we kunnen ook wel een film gaan kijken' zei jack op een opgewonden toon wat ik schattig vond. 'Is goed' zei ik en gaf hem nog een kus en liep naar boven met jack achtermij aan. Ik liep naar mijn kamer door naar mijn kledingkast. Ik keek rond en pakte een kort wit spijkerbroekje en een tijgerprint bloesje en deed het aan. Make up deed ik vandaag niet aan en mijn haar werd opgestoken. Ik liep terug mijn kamer in. 'Wauw je bent mooi Al' zei jack terwijl hij me bekeek. Ik bloosde. 'Dankje' zei ik.We liepen samen naar beneden. 'Wil je naar de bios, of hier een film kijken?' vroeg ik terwijl ik stil stond op de trap. 'Uhm weet ik veel... De bios?' twijfelde hij. Ik knikte en pakte snel wat geld en de autosleutels en mijn telefoon en liep met jack naar de auto. Ik stapte in achter het stuur en hij in de bijrijderstoel. Ik reed het oprit af en jack deed meteen al de radio aan.
'Sind wanneer rijd jij auto?' zei jack alsof ik niet kan rijden. 'Hoezo?' zei ik een beetje bot. 'Niks.. Had ik gewoon niet verwacht' zei hij en gooide zijn handen in de lucht.
De rest van de rit was het stil. We kwamen aan bij de bioscoop en ik parkeerde de auto. We stapten uit en ik deed hem opslot. Jack sloeg zijn arm om me heen en we liepen naar binnen.
'Welke film wil je zien?' vroeg ik. Jack zat een beetje rond te kijken op de tv's waar de namen van de films te zien waren. 'Uhm geen idee. Kies jij maar' zei hij. Ik keek ook rond. 'Pitch perfect 2?' vroeg ik. Hij knikte en ik haalde 2 kaartjes en we liepen naar het eten. Jack kocht een kleine bak popcorn met een medium cola om te delen. We liepen de trappen al op naar boven en namen plaats op de stoelen in het midden. Er waren al een paar mensen en er kwamen steeds meer tot dat het echt vol zat. De lampen gingen uit en de film begon.
*pauze film*
De lampen gingen weer aan en ik stond op. 'Ik ga even naar de wc. Ik ben zo terug' zei ik en ik liep naar beneden. Ik liep de trappen af naar de wc's en moest wachten. Na een paar minuutjes kwam ik aan de beurt en na een minuutje was ik klaar. Ik waste mijn handen en droogte ze af. Ik liep de wc's uit terug via de trappen naar Jack. Ik kwam binnen en de lampen gingen alweer uit. Ik liep snel naar Jack.
'Sorry, er stonden mensen voor mij en dat duurde eventjes' fluisterde ik en jack sloeg zijn arm om me heen. 'Is al goed' zei hij. En we concentreerde ons weer op de film
-Jack Johnson pov-
Ally ging weg naar de wc's en ik ging op mijn telefoon beetje op twitter en insta te kijken. 'Hey' hoorde ik ineens naast mij en ik keek op. Er stond een meisje van ongeveer mijn leeftijd met lang bruin haar. 'Uh hoi?' zei ik meer vragend. 'Hoe heet je?' vroeg het meisje weer. 'Jack, en jij?' vroeg ik. 'Ik heet Indy' zei het meisje dat Indy heette. 'Kom je hier uit de buurt?' vroeg ze weer. 'Uhm ja? Wat dan? Jij ook?' vroeg ik. 'Nee ik niet. Ik kom uit New York. Niet Los Angelas' zei ze weer en ze ging naast mij zitten. 'Mag ik je nummer' zei ze ineens. 'Hoezo? Ik ken je niet zo goed' zei ik. 'Ik doe niks hoor, ik wil gewoon vrienden worden' zei ze schouder ophalend. 'Oke, hier zet je nummer er maar in. Geef mijn joun telefoon is' zei ik en ik gaf haar mijn telefoon en zij gaf mij haar telefoon en ik zette mijn nummer erin en zij de hare. 'Alsjeblieft' zei ze en ze gaf mij mijn telefoon weer terug en ik de hare. 'Dankje' zei ik en glimlachte naar haar.
Opeens kwam ze dichterbij en zoende ze me. Ik schrok in het begin maar ontspande later en zoende terug. Voor een moment dacht ik niet aan Ally.
Ally! ALLY! Je breekt haar hart
Dacht ik en ik trok terug. Ik duwde haar iets weg en keek haar aan.
Bang, afschuw, en een tinteling ging door mij heen. Overrompeld zat ik hier. Ze is mooi, maar Ally is mooier. Ze zoent goed. Maar Ally zoent beter. Ik voelde me opgewonden zodra ze mij zoende... Wat ben ik een klootzak.
Ging er door me heen. Wat heb ik gedaan... Ze stond op en liep weg. Liet mij daar overrompeld achter nadenkent wat er zojuist gebeurde.
Ik schrok op uit mijn gedachten toen Ally eraan kwam lopen.
'Sorry er stonden mensen voormij en dat duurde eventjes' fluisterde Ally. Ze ging zitten en ik sloeg mijn arm om haar heen. 'Is al goed' zei ik. En we concentreerde ons weer op de film. Behalve ik....