waar alles voor het eerst gebeurde

24 1 0
                                    

-Ally pov-

Ik werd langzaam wakker maar kon me niet bewegen. Het lukte niet. Met alle kracht die ik in me had, ging ik rechtop zitten. Ik keek de kamer rond, en zag dat ik op een bed lag. Naast me stond nog een bed. Verder was er niemand in de kamer. Het was er donker, maar niet donker genoeg om alles te kunnen zien. Er was een grote metalen deur. Opeens werd hij opengetrokken en kwam er iemand binnen gelopen. 'Hier wat eten' zei hij en legde een bord met wat eten neer. Ik stond op want ik had heel veel honger. Ik pakte het bord op en liep snel terug naar het bed. 'W.. wie b.. ben jij?' vroeg ik stotterend. 'Dat vertel ik nog wel. Eet maar eerst je eten op' zei hij en schonk me een warme glimlach en ik keek naar het eten voor mij en begon met eraan. Na wat ik denk een klein kwartiertje had ik het op en nam de jongen het mee. 'Maar vertel eens' zei ik. 'Ik ga het niet vertellen. Dan ga je me straks aangeven bij de politie' zei hij schouderophalend en liep de kamer uit en deed de deur opslot.

Daar heeft hij wel een beetje gelijk. Anders was ik inderdaad naar de politie geweest. Ik zuchte en keek nog even rond en besloot weer te gaan slapen en sloot mijn ogen, en voelde hoe slaap het over nam.

-Jack Johnson pov-

Ik had al kleren aangedaan en ontbeten. Ik liep nu een beetje rond in de buurt hopend op aanwijzingen. 'Hey Jack!' Hoorde ik een bekende irriterende stem achter mij en ik draaide me om. Het was Madison. Ze was mijn eerste vriendin en ik had ook mijn eerste kus met haar in een club. 'Hoi' zei ik terug. Ze liep naar me toe en gaf me een knuffel. Ik stond daar ongemakkelijk een knuffel terug te geven. 'Hoe gaat het ? Lang niet gezien! Mis je me al?' Zei ze en ze legde een hand op mijn borst en keek mij recht in de ogen aan. 'Alles gaat goed. Ik mis je niet' zei ik en ze keek me aan met pijn. Alsof ik net het ergste van het ergste heb gedaan. Maar ze veranderde snel weer in een bitch.

(Ik houd van Madison, dus neem dit niet te persoonlijk op. Het is een fanfictie ;) )

Ze wist van mijn zwakke plekken af enzo. 'Oh echt niet?' Zei ze weer en ze likte haar lippen en kwam steeds dichter bij en fluisterde toen iets in mijn oor. 'Komt nog wel Jack. Komt nog wel' zei ze en ze gaf me een kus op mn mond en ik bevroor. Ze liet me los en liep weg. Ik stond nog steeds aan de grond genageld. Maar vermande me snel weer en liep weer verder.

Waar kan ze nou zijn?' 'Waar alles voor het eerst gebeurde'

Kreeg ik terug en keek raar voor me uit. 'Wat een dom iets is dat nou dan weer' zei ik hardop en liep hoofdschuddend door. Ik was nu al 2 uur aan het lopen en ging weer terug naar huis. Ik was doodmoe en had erge honger.

-Ally pov-

Ik werd weer wakker en zag dat er een man een een meisje binnenkwamen. Ik ging snel rechtop zitten en keek wat er gebeurde. Ze gooide het meisje op bed en de man klom het bed op boven haar. Hij begon het meisje te zoenen en ze probeerde van alles om er weg te komen maar de man was te sterk. Ik moest bijna overgeven van de scenario maar bedacht me als hij mij hoorde, hij ook naar mij zal gaan. Ik hield me daarom de hele tijd stil en keek voorzichtig maar de man en het meisje. De deur ging open en de man stond op en liep de deur uit die weer opslot ging. Ik stond snel op en rende naar het meisje en ze keek me bang aan. 'Sst het is al goed. Het is al goed. Ik ben bij je. Wees niet bang' zei ik en trok haar in een knuffel. Ze had lang rood harige haar waar slag in zat. 'Weet je hoe je heet?' Vroeg ik na een tijdje. Ze knikte. 'Ik heet Lydia' zei ze en ik knikte. 'Ik heet Ally' zei ik. En glimlachte zwak. 'We komen hier wel uit. Het gaat wel lukken. Maar voor nu moeten we rustig zijn, en doen wat ze zeggen' zei ik en ze knikte en ik stond op en liep naar mijn bed. Ik had dezelfse kleren nog aan en voelde in mijn zakken. Er zat een rolletje in en ik haalde het eruit en zag dat het het geld was. Dat ze dat niet gemerkt hadden. Ik voelde in mijn andere zakken en voelde mijn telefoon oplader. Maar geen telefoon. Die hadden ze eerder al gepakt voor dat alles zwart werd. 'We moeten mijn telefoon zien te krijgen' zei ik en lydia knikte. 'Oke' zei ze. 'Ga maar even slapen Lydia, je ziet er moe uit' zei ik. 'Jah' zei ze en ze ging liggen en sloot der ogen. Na een tijdje hoorde ik een regelmatige ademshaling, ze sliep.

-Jack Johnson pov-

Ik liep naar huis en nam wat eten. En dacht diep na. Waar alles voor het eerst gebeurde. Voor het eerst? Toen schoot mij Madison te binnen. Wij zoenden voor het eerst in een club en daar werd ze ook mijn vriendin. De club! Daar is ze! Natuurlijk. Ik stond op pakte auto sleutels en nog wat eten, geld en mijn telefoon. Ik liep snel de auto in en reed richting de club. Ik zette de auto neer en stapte uit en deed hem opslot. Ik liep zo zacht mogelijk naar de voorkant. Waar een grote metalen deur stond. Ik legde mijn oor op de deur en hoorde stemmen. Ik keek geschrokken om mij heen en rende snel de hoek om. Ik hoorde de deur open gaan en er kwamen 2 mensen uit. Een man van rond de 40 denk ik, en eenn jongen van mijn leeftijd. Ik keek de jongen goed aan. Hij kwam me bekend voor maar ik kon het niet plaatsen. Na een tijdje liepen ze weg en ik voelde aan de deur, maar die zat opslot. Ik liep terug naar mijn auto en reed weer naar huis.

-----------
Heyyy!

Comment en vote pls!
Twitter: @/ johnsonscookiex
Insta: @/ dovescookie

Hoelaat is het nu bij jullie ?
- 09:50-

Xo

Why? On HoldWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu