İçeceğimden bir yudum alırken Barış ve Yunus'un Fenerbahçeye yapmak istedikleri fantazileri dinliyordum.
Nelsson sıkılmasın diye arada bir onu konuşturup şakalaşıyorduk.Barışın küfür etmesi ile bakışlarımı ona çevirdim. Nelsson her ne kadar türkçe bilmese bile takımla olduğu sürece türkçe küfürleri bilir yani. İkimiz tip tip ona bakarken o gözünü arkamıza dikmiş bir şekilde bakıyordu.
Omzumda hissettiğim el ile o tarafa döndüm.
"Merhaba Kerem"ferdinin bana selam vermesi ile ayağa kalkıp yüzümü ona döndüm. Ne oluyor Allahım ya
"Ne istiyorsun am-"
"Küfür etme Yunus!"
"Bağırma yunusa!"
"Kerem arkadaşlarının tasmasını tut yoksa bir kaza çıkacak" Mert abinin banada çıkışması ile kaşlarımı çattım. Cidden
"Yunus Barış bi sakin olun"
"Şuan çok sakinim Keremim ya"
"Barış! Sus artık"
"Tamam ya"Barış Nelsson'un ona kızması ile yerine oturdu.
"Mert abi neden geldiniz?"
"Ferdi sizi görünce birlikte vakit geçirmek istedi"
"Abi şaka mısın?"
"Ferdiyi de-"
"Barış!"
"Kerem abi ne olur bugün vakit geçirsek"
"İstemiyoruz am-"
"Küfür etme lan çocuk var çocuk"
"Başlar-"
"Yunus!"Yunusta sinirle sandalyeye oturduğunu görünce Nelsson'a küçük bir öpücük attım. Tekrar bakışlarımı Mert abiye çevirince İcardi ile göz göze geldim. Bu niye öyle bakıyor lan
"Bak Ardacım ne takımlar ne de taraftarlar birbirini sev-"
"... 2 hafta kaldı. Bir kaç tane çakacaz kendilerine"szymanskinin fısıldayarak konuşması ile hepimiz ona döndük. Hangi ara sıktığımı bilmediğim yumruğumla gülüşen ikiliye baktım.
Ben ve surat ifadelerinden anladığım kadarı ile Arda ve Ferdiden başka kimse duymamıştı bunu. Arda ikiliyi uyarırlen hayal kırıklığı ile ikisine de bakıyordum.
İcardinin gülüşü kesilirken Szymanski gülmeye devam ediyordu. Bu herkes tarafından söylenebilir ama şuan iki takımında burada olduğu bir ortamda söylenmesi bize hakaretti."Gitseniz iyi olur, şimdi!" ikiliye bakmaya devam ederken konuştum. Türkçe konuştuğumun farkında bile değildim. Bizimkiler şaşkınlıkla ayağa kalktı.
"İşte bu be Keremim!"
"Gidin lan burdan"
"Kerem kusu-"
"Ferdi aynı milli takımda oynuyoruz kavga çıkmasın birbirimizi kırmayalım"
"Buraya gelende hata zaten aq yürüyün"
"Gelme o zamn amk"Mert abinin gitmekte olan bakışları hızla yön değiştirip Yunusun yakasından tutuldu.
Endişe ile Mert abinin elinden tutup uzaklaştırmaya çalıştım. Sadece çalıştım.
"Sana küfür etme dedim it"
"Lan sen kime it diyorsun pezeve-" Mert elini benden sert bir şekilde kurtarıp Yunusun suratına vurdu. Arkamdaki sandalyeye düştüm bende. Siktir. Barışın Mertin suratına attığı yumrukla İcardi ve Nelsson araya girdi. Bende kalkıp boşta kalan Yunusun belinden tuttum.
"Ne yapıyorsunuz!" İnsanların çoktan telefonlarına sarılıp olayı çektiklerini görünce sinirle soludum.
Nelsson çoktan Barışı sakinleştirmiş,İcardi ise Merti Arda ve Ferdiye verdi ve onlara gitmeleri gerektiğini söyledi.
Ben Mert abiye sinirle bakıp yanımda küfürler savuran Yunusu sandalyeye oturttum. Sakinleşmesini sağlarken üstüme düşen gölge ile karşımdaki adama çevirdim gözlerimi
O yakışıklı suratına vurmamak için dişlerimi sıktım resmen. Yunus bir kaç şey fısıldarken benim odağım çoktan ondaydı.
"İyi misin?"sorduğu soruya yandan gülümseyip nefretle yüzüne baktım. Elimi saran mendil açılmaya yüz tutarken sert bir şekilde avuçlarım arasına alıp sıktım.
Gözlerimi mendilden çekip bana bakan maviliklere gözlerimi diktim. Elimdeki mendili göğsüne fırlatıp sinirle fısıldadım.
"Siktir git"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hello babby*
Fanfictionİcardi ve Kerem farklı takımlarda aşkı bulmuş iki genç. Fenerbahçeli İcardi, Galatasaraylı Kerem. "Yine ben kazandım" "kes sesini"