çift

363 24 7
                                    

Kulağıma gelen kapı zilim ile karıştırdığım kremayi bıraktım. Üzerimde ki sarı önlüğüm ile kapıyı açtım. Gördüğüm beden ile şaşırdım. Gelebileceğini hiç düşünmemiştim. Şaşırtıyor beni.

"Hoşbuldum Kerem"

"Gel geç içeri"kapının önünden çekilip ona yol verdim. Bu adam beni çokça şaşırtıyordu. Yenildikleri gecenin sabahında kapıma gelmişti.

"Önlük yakışmış. Tatlı olmuşsun"aldığım iltifat ile yanaklarım yavaştan yanmaya başlamıştı. Her seferinde beni heyecanlandıracak mutlu ettirecek şeyler yapıyordu.

Kapıyı kapatım hızlı adımlar ile yanına gittim. Durması ile bende adımlarımı yavaşlattım. Boy farkından dolayı eğilip yüzünü yüz hizzama getirdi.

"Böyle tatl tatlı ne yapıyorsun?"bakışlarımı gözlerinden kaçırıp beni heyecanlandırıp duran nefesinden iki adım uzaklaştım. Bugün ayrı bir yavşaktı.

"Pasta,idiayı kaybettiğim için ellerimle pasta yapıyorum"iki elimi kafa hizama kaldırıp ona gösterdim. Doğrulup derin bir nefes aldı.

"Çok güzel hadi yapalım"ne ben ona şaşkın şaşkın bakarken çoktan mutfağa geçip asılı kırmızı önlüğü giydi. Hızla yanına gittim. Yan yana duran önlüklerle havaya küçük bir kıkırtı bıraktım.

"Çift gibi olduk"o an aklıma gelen ilk şeyi söyleyip kremayı karıştırmaya gittim. Her ne kadar utansam da söylemek istemiştim ve söyledim. Ben kremayı karıştırırken o da şaşkınlığını üstünden atıp gülerek yanıma geldi.

"Ben ne yapayım"karıştırmayı bırakıp biraz düşündüm. Etrafa göz gezdirirken marketten aldığım kek aklıma geldi. Arkamı dönüp hazır keki elime aldım.

"Al bunu kes, yapabilir misin?"

"Tabii ki de"elimde ki keki alıp yuvarlak siyah bir tabağın üstüne koydu. Ona bir bıçak uzatıp katılaşmış kremaya baktım. Yavaş bir şekilde bıçağı keke dayarken ona baktım. Acemi oluşu beni korkuttuğu için yanına gittim.

"Sen bıçağı sabit tut bende keki çevireceğim"kafasını sallayıp keki kesmeye başkadı. Üç dilime ayırdıktan sonra kremeyı boşete koymak için bir kaşık aldım. O boşetin ağzını açarken ben kaşık yardımıyla kremayı boşete boşalttım.

"Kerem"

"Hımm"dikkatim kremada olduğu için sessiz bir şekilde mırıldandım.

"Çok güzelsin"kremayı boşaltan elim sarfettiği sözlerle yerinde durdu.

"Seni şuan o kadar çok öpmek istiyorum ki"kremadaki bakışlarımı hızla gözlerine çevirdim. Kalbim saatlerce koşmuşum gibi hızlı atıyordu. Dudaklarımda ki yoğun bakışları altında istemsiz bir şekilde dudaklarımı yaladım.

Bakışlarım fudağında gezinirken karnım karıncalanmaya başlamıştı. Kahretsin şuan o kadar ilgi çekici ki bende onu öpmek istiyorum. İlk karşılaştığımız günden beri ilgimi çekiyordu ama fenerbahçe de olduğu için duygularımı kontrol ediyordum. Şimdi böyle söylemesi. Ona karşı yaptığım duvarları yıkıyordu.

"Öyleyse öp"dudaklarından bir saniye bile ayırmadığım gözlerim ile konuştum. Hangi saniye elimden kaşığımı alıp tezgaha koydu hiçbir fikrim yok. Yanaklarımı eli ile kavrayım yüzüme yaklaştı. Artık sadece nefesi değil dudakları da dudağıma çarpıyordu. Sağ eli yavaşça belimi kavrayıp sanki yakın değilmişiz gibi daha çok kendine çekti. Dudaklarım bir kere daha dudaklarına çarpınca titrekçe gözlerimi kapattım.

hello babby*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin