"Golllllllll,gollll allahım gollll""Ağğğğğğğğ"İstanbulsporun gol atmasıyla birlikte Nelsson'la ayağa kalkıp sarıldık. Hafif tempolu yerimizden zıplarken bağırmaya devam ediyorduk.
Eğer bugün kaybederlerse farka geçeriz çünkü yarın kazanacağımızı hissediyorum."Nolduuuu"Nelsson kahkaha atarken bende kendimi koltuğa atıp derin bir nefes aldım. Yanımda somurtan adamı takmayarak sevinmeye devam ettim.
"Niye suratın asık lan"
"Asıl siz niye en büyük rakibinizin maçını izleyip gol yediklerinde seviniyorsunuz!"
"Sanane lan en büyükmüş götüm de büyük"
"Ona ne şüphe!"
"Jachson!"
"Ne var be"
"Sen galatasaraylısın göt niye üzülüyorsun"
"Kalecilerine üzüldüm sadece. Saçma bir gol yedi"
"Onları savunmaya devam edersen döverim seni!"
"Gel döv sanki yapabilecek"bu söz üstüne Nelsson sinirden yüzü kızarırken Jahkson'un üstüne atlayıp saçını çekti.
Gülerek telefonumu elime alıp bu komik hallerini çektim. Jachson'u 3 ay önce tanımıştım ve onu tanıdığım kadarıyla Nelsson ne yapsa tam tersini yapıyordu. Onu sinirlendirip duruyordu.Galiba onu çok seviyor. Çektiğim fotografa bakıp İstegrama attım hızla.
"İcardiiiiiii golllll, Mauro Emmanuel Rivero İcardiiiii"ekrandan gelen sesle sinirle oraya döndüm. Bir dakika dur sevinelim amk. Yani atmasa olmuyor dimi. Elimde ki telefonu sıkıp yerime oturdum.
"Yine mi attı bu!"Nelsson çektiği saçları burakıp ekrana döndü. Jachson saçlarını düzeltip ayaklandı. Bize inat olsun diye yerinde zıplayıp güldü.
"Otur lan yerine yoksa Nelsson'un yarım bıraktığını ben yaparım!"
"Yaw he he"o keyifle ekrana bakarken bir kaç dakika sonra bir tane gol daha geldi. Bu sefer atan o değil ama asisti yapan oydu. Szymanski'ye koşarak sarıldığını görünce gözlerimi ekrana diktim.
Bu niye böyle sarılıyor!
"Szmankiiiiii. 4 dakikada iki golllll!!, fenerbahçe yavaş yavaş kendini hissettiriyorrr!!"
Ne hissettirme ama!kumandayı alıp televizyonu kapattım.
"Ya niye kapattın~"
"Kes lan sesini!"Nelsson mutfaktan getirdiği çayı bana verirken kuzeninden getirdiğini en uzağa koydu. Jachson ona küfürler saydırırken yerinden kalkıp aldı. Kapı zilinin çalması ile Nelsson Jachson'a kaş göz yaptı açması için.
"Kendin aç amk, senin evin değil mi?"
"Aç lan kapıyı ayaktasın işte"
"Açmayacağım"sinirle jachson'a bakan Nelsson'a göz devirip ayağa kalktım.
"Otur o açacak Kerem"
"Uğraşamam ikinizle"kapıyı açıp geleni görünce gözlerimi devirdi.
"Nelsson nerede"herhangi bir cevap vermeyip salona geçtim. Nelsson'un sinirli bakışları arkama düşünce yüzü düştü.
"Nelsson"
"Hey!Merhaba ben Jachson"jachson yanıma gelip elini uzattı Barışa"
"Barış Alper"Barış bir gözünü Nelssona diğer gözünü Jachsona değdirip bana baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hello babby*
Fanfictionİcardi ve Kerem farklı takımlarda aşkı bulmuş iki genç. Fenerbahçeli İcardi, Galatasaraylı Kerem. "Yine ben kazandım" "kes sesini"