kahvaltı

361 21 1
                                    


İcardi ne söyleyeceğimi merakla dinlerken ben sadece arabayı gördükten sonra vereceği tepkiyi merak ediyordum.
Elimi kaldırıp sağ omzunu dürttükten sonra işaret parmağımla yanında ki arabayı gösterdim.

Gözlerimde ki gözleri yavaşça arabaya gitti şaşkınlıkla çizilmiş arabaya bakıp gözleri açtı.

"Özür dilerim. Nasıl oldu anlayamadım"

"Bunu nasıl becerdin"

"Park etmeye çalışırken oldu işte. Direksiyonu sağa çevirdim ayağım ağrıdığı için frene basmakta geciktim"

"Bacağına ne oldu"

"Senin yüzünden lan cezaya-neyse işte yürü tamir ettirelim ben ödeyeceğim masrafları"

"Tamam hadi gidelim" İcardi sürücü koltuğuna geçip oturdu. Ben de kendi arabama gidecekken çağırdı.

"Birlikte gidelim. İki arabaya gerek yok"Zaten bacaklarım ağrıdığı için itiraz etmeden yan koltuğuna geçtim.O arabayı kullanırken direksiyonu kavraya ellerine daha sonra yüzüne doğru kaydı gözlerim. Yapmaman gerektiğini biliyordum ama elimde değildi. Yandan profiline bakerken göz göze gelmemizle kafamı diğer tarafa çektim.

"Benim yüzümden nasıl ceza aldın?"

"Siz almadınız mı?"

"Ceza mı almalıydık"

"Doğru hata bende onların direktörü niye umursasın ki"

"İngilizce konuş Kerem"

"Yok bişey."

"Cezan neydi peki?"

"Bunu neden bu kadar sorguluyorsun ki"tekrar ceza aldığımız aklıma gelince sinirle soludum.

"Sadece konu açmaya çalışıyordum"

"Açma!"sinirle cama dönüp geçen arabalara baktım. Sinirimi ondan çıkarıyo olabilirim ama zaten bunların yaşanmasını sağlayan da oydu. Kulağıma ilişen şarkı ile kafamı cama yasladım. Ona kızmakla haksız mıydım.

"Bir saat aralıksız koştuk. Eve gitmek istedim ama buraya zorla gönderildim"bana mimik göstermeden bakması ile kafamı birleştirdiğim ellerime baktım. Kolumdaki bilezikle oynarken tekrar konuştum.

"Sadece bugün sinirliyim. Üzgünüm"

"Geldik inmek ister misin?"söylediklerime cevap vermeden soru yöneltmesi ile kafamı ona çevirdim. Bana bakmıyor oluşuna üzülüp arabadan indim.

"Abi bize iki çay verir misin?"beni kolumdan tutup tamirhaneden dışarı çıkardı. Denizden gelen soğuk havaya karşı gözlerimi kapatıp derin bir nefes çektim içime.

"Gel şöyle oturalım"binaya yaslı iki sandalyeye oturup ustanın getirdiği çaydan bir yudum aldım.

"İki yıldır galatasaraya gelmeyi o kadar çok istiyordum ki...."aniden konuşması ile bakışlarımı ona çevirdim. Benimde vardı o hayalim iki yıl önce gerçekleştirdim ben.

"... Manejerim defalarca klüple görüştü ama hiç bir şekilde teklif gelmedi bana bende bu ligde oynamak için fenerbahçenin teklifini kabul etmek zorunda kaldım"

"Neden bu lige gelmek istedin ki"

"Galatasaray için"

"Ama şuan galatasarayın ezeli rakibinin takımındasın"

"Öyle oldu en azından amacıma ulaştım"

"Türkiye ligi mi amacın? Çok değişik ve gurur verici"

"Bahsettiğin amacım türkiye ligi ise, benim amacım o kadar küçük değil"

"Amacın neydi o zaman?"

"Belki daha sonra anlatırım"

"Sanmıyorum tekrar böyle bir ortam yakalayacağımızı"

"Bir şeyleri yaratmakta ustayımdır"Ayağa kalkıp pantolonunu düzeltti. Lavaboya gideceğini söyleyip yanımdan gitti. Yavaşça çaydan son yudumu alıp yere bıraktım bardağı. Kafamı gökyüzüne çevirip ışıktan gözükmeyen yıldızları aradım.

Aklıma gelenle ayağa kalkıp ustanın yanına gittim.

"Merhaba usta, tutar ne kadar?"

"Ödendi o oğlum"

"Ne ama ben ödeyecektim onu, bir yanlışınız olmasın?"

"Yok yok İcardi onu misli mislini ödedi"

Lavabodan gelen İcardiye baktım şaşkınca. Madem bana ödettirmeyecekti beni neden getirmişti ki.

"Parayı neden ödedin"

"Paranı istemiyorum"

"Beni neden getirdin o zaman"

"Arabada konuşalım Kerem"hızla tamir olan arabanın içine girdim.İcardi usta ile tokalaştıktan sonra arabaya binip arabayı çalıştırdı.
Hala ona bakıp bir açıklama beklerken o arabayı kullanıyordu.

"Evin hangi yönde bırakayım. Tekrar araba kullanma başka bir kaza vakası istemiyorum"hala sorumun cevabını alamadığım için sadece ona baktım.

"Parayı bana ödemeyecektin niye beni buraya getirdin?"

"Paranı istemiyorum."

"Anladım onu ama neden?!"

"Para yerine başka bir şey istiyorum"

"Ne? Klübümle konuşmamı falan mı istiyorsun"

"Hayır bunu kendimde yaparım sadece 5 kere benimle kahvaltı yapmanı istiyorum"

"Bu saçmalık"

"Değil benim için önemli. Sadece yapamaz mısın?"

 Sadece yapamaz mısın?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
hello babby*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin