kafa karışıklığı

316 20 0
                                    


Sabah yaşananlardan sonra Okan hocanın beni çağırması ile florya da oturuyorum. Stres ile tırnaklarımı kemirirken Barış'ın yanıma gelmesi ile bakışlarım ona döndü.

"Okan hoca çağırıyor seni"kafamı sallayıp ayağa kalktım. Nasıl bir açıklama yapmam gerektiğim hakkında bir fikrim yoktu. En iyisi gidip herşeyi anlatmak.

Önünde geldiğim kapıyı iki kere tıklattım. Gir sesini duyduktan sonra içeriye girdim.

"Merhaba hocam"

"Geç otur" masanın karşısında ki sandalyeye oturdum. Okan hoca imzaladığı bir kaç kağıttan sonra bakışlarını bana çevirdi.

"İcardi evinde ne yapıyordu?"

"Dün biraz kötüydüm yanıma gelmişti"

"Ve tüm gece senin evinde kaldı öyle değil mi?"

"B-ben"

"Evden çıkarken kimse seni gördü mü?"

"Hayır dikkat ettim"

"Bu iyi kimse sen olduğunu bilmeyecek"

"Ama neden"

"Nedeni mi var bunun oğlum. İki düşman takımdan iki oyuncu buluşmuş" üzgünce kafamı eğip Okan hocaya baktım. Haklıydı.

"Senin evin olduğu bilinmemeli yoksa saçma sapan haberler çıkar" Okan hocanın telefonuna gelen bildirimle ona baktım.

"Gerçi çoktan çıkmış bile" bana doğru çevirdiği telefona baktım. "şok şok şok Fenerbahçenin yeni transferi Galatasarayın yıldız oyuncusu Kerem Akturkoglunun kapısında dakikalarca bekledi. Yıldız futbolcunnun yeni adresi Galatasaray olabilir mi sorusu var akıllarda"

Üzgünce habere bakıp mahçupça kafamı eğdim. Nasıl böyle bir dikkatsizlik yapardım ben.

"Neyse, bir şekilde hallederiz sen çık antremana" kendimi hızla dışarı atıp derin bir nefes aldım. Ben nasıl böyle bir hata yapardım.

"Lan oğlum o itin evinde ne işi vardı"

"Barış bir dur ya"

"Ne amk"

"Maçı kaybettiğimiz gün beni motive etmeye gelmişti"

"Götümü etsin motive piç"

"Barış" uyarıcı bir şekilde konuşup bakışlarımı ellerime çevirdim.

"Neyse gel hadi bir şey olursa ben hallederim"

"Nasıl yapacaksın"

"Bu it yolu karıştırmış derim" söylediğine küçük bir kahkaha atıp sahaya yürüdük.

Yunus ayağıma attığı topu iki kere sektirip Boey'e attım

Antrenman bittiğinde çoktan akşam olmuştu. Eve gidip bir duş aldıktan sonra yatağıma uzandım.

Telefonu alıp istegrama girdim. Arama kısmına Mauro yazıp çıkan ilk hesaba tıkladım. Fake hesabım olduğu için rahatça storisine tıkladım.

Storide bir kadın o yemek yerken videosunu çekmişti. Kadın olduğunu sesinden anladım tabii ki. İngilizce konuşmadıkları için ne söylediklerini anlamıyordum.

Ben ne yapıyordum Allah aşkına. Niye bu kadar çok kafama takmıştım onu.
Sinirle telefonu kapatıp sağıma bıraktım.

Gözlerimi yumdum. Karşımda beliren görüntü ile gözlerimi açıp hızla doğruldum. Ben kafayı yedim. Bunun başka açıklaması olamaz.

 Bunun başka açıklaması olamaz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bay bayyyty

hello babby*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin