Eşim

406 22 5
                                    


O günün üstünden tam tamına 1 hafta geçmişti. İlk iki gün "İcardi galatasaray" ile ilgili haberler dolaşırken sonra ki günler ise sevgilisi ile ilgili evlilik haberleri sosyal medyada konu olmuştu.

İlk haberi gördüğümde yıkılmıştım. Madem bizden olmazdı niye "muş"gibi oldu ki. Sonra bunun çok yanlış olduğunu kafama yerleştirip arkadaşlarımla florya'ya gittim her gün.

Yine o günlerden biriydi. Ama bugün farklıydı çünkü bugün Mertensin doğum günüydü. Abdulkerim yanıma gelip tek kolunu omzuma attıp bana yaslandı.

"Nabersin canım"

"İyiyim sen nasılsın?"

"Süperim"yanağımdan makas alıp Mertens'in etrafında ki kalabalığa baktı. Ben de gözlerimi onlara çevirip gülümsedim.

"İyi ki doğdun mertes ,iyi ki doğdun Mertens mutlu yıllar sana"hep bir ağızdan meşhur şarkıyı söyleyip onu alkışladık. Pastayı üflediğini görür görmez Abdulkerimin eli altından çıkıp yanına doğru koştum. Pastanın kenarından bir miktar pastayı alıp suratına sürdüm.

"İyi ki doğdun cüce adam!"

"Konuştu 1,80"söylediğine gülüp bir kaşığa pastayı doldurup ağzına sıkıştırdım gülerek. O da elimde ki kaşığı alıp biraz pasta verdi bana. Daha sonra sarılıp sıramı başkasına verdim.

Eski yerime geçip tekrar Abdulkerimin tutunacağı demir(!) oldum.

"Mertens'in doğum günü partisine gidecek misin?"

"Aslında gitmek istemiyorum. Çünkü orada tanımadığım birçok kişi olacak ve bu beni rahatsız eder"

"O zaman bir tur atıp seni kaçırayım. Ne dersin?"

"Kaçıracağın yere göre değişir"

"Düşünürüz bir yer"Gülerek kafamı sallayıp kalabalığa baktım. Herkes tebrik ettikten sonra aramızda yapacağımız oyun için ısınmaya çıktık.

Florya da işimiz bittikten sonra arabama binip eve gittim. Biraz atıştırdıktan sonra yukarı çıkıp hazırlandım. Dar siyah bir kot üstüne bol beyaz bir gömle giyip parfümümü sıktıktan sonra telefonumu aldım.

Odadan çıktıktan telefonuma göz gezdirdim. Çıkışta Abdulkerim ile gideceğim için beni almayı teklif etmişti. Kapıdayım adlı mesajını görür görmez aşağıya indim. Geç kalırsam beni öldürürdü çünkü.

Araba kapısını açıp öne atladım.

"Apo yakıyorsun"

"Yaptık bir şeyler" yanına oturup arabayı sürmesini bekledim. Arabayı çalıştırıp ezbere bildiğimiz yola sürmeye başladı. 20 dakikanın sonunda ulaştığımız yerde ki arabalara baktım.

"Mertens önüne gelen herkesi çağırmış anlaşılan" Abdulkerimin isyanı ile küçük bir kahkaha atıp kendimi arabadan dışarı attım.

Abdulkerim de yanıma gelip birlikte içeri girdik. Bizimkiler iki masa öteye kurulmuş derin bir sohbete dalmışlardı. Masaya yaklaşıp ikimiz de küçük bir selam verdik.

"Merhabaaa"

"Birlikte mi geldiniz?"Barışın saçma sorusu ile ona baktım. Zaten biliyordu şerefsiz bu ne şimdi.

"Yok amk yanımda ki bücürü leylekler getirdi"

"O leylekte sensin" Yunus'un bağırarak söylediği ile kendi kendine gülmeye başladı. Biz ona tip tip bakarken sevgilisi olacak adam bu rezalete daha fazla dayanamayıp eli ile Yunusun ağzını kapattı.

hello babby*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin