Jiyoon

417 26 37
                                    



Oy +10

........


Bu hayatta eğer ikiziniz varsa her şey bitmiş demektir. Bir de o ikiziniz sizden daha çok seviliyorsa. Tam da bu andayım zaten. 

Yıllardır aklımdan çıkmayan biri vardı. Cidden ona karşı hislerim vardı. Onu düşünmeden edemezdim. Taa ki şu ana kadar.


" Ne?"

" Jiyoon'u diyorum. Ondan deli gibi hoşlanıyorum, diyorum. Beni dinlemedin mi Jimin?"

" Dinledim.. Sadece şaşırdığım için öyle dedim.. Ne zamandan beri.?"

" Galiba ilk tanıştığımız zamandan beri."

" Yaa. Ne kadar güzel.? "

" Sen onun ikizisin. Onun hakkında her şeyi biliyorsundur. Bana yardım etmelisin."



Hayatımın dönüm noktası olan adam benden resmen kardeşim hakkında bilgi istiyordu. Ona yardım etmemi istiyordu.

Burukça gülümsedim. Kalkıp gitmeliydim. Yoksa onun önünde deli gibi ağlauacaktım. Bir çözüm yolu lazımdı.



" Kardeşim ile pek konuşmam ben.. "

" Ama kardeşsiniz?"



Bir şekilde konuyu dağıtmaya çalışıyordum. Bir yandan da Taehyung'a mesaj atıyordum.



Jimmy🖤
Taehyung beni ara

Taetae🤍
Aşkım şirketteyim.
Meşgulüm.

Jimmy🖤
TM sorunu.
Lütfen ara.

Tatae🤍
Siktir.
Tamam hemen arıyorum.


Kısa süre sonra Taehyung beni aramıştı.


" Efendim?"

" Tamam hemen geliyorum. Sen bekle beni."


Telefonu kapattıktan sonra bana çatık kaşlarıyla bakan sevdiğime döndüm.


" Arkadaşım. Acil gitmem gerek yanına. Özür dilerim. Başka bir zaman konuşuruz."

" Jiyoon hakkında bir şeyler öğren. Nolur?"

" Öğrenirim. Görüşürüz."


Hızlıca oradan ayrıldım arabama binip. Yolda dişlerimi sıka sıka sürdüm arabayı. Ağlayacaktım, son dakikalarımdı. Bir kaç dakika sonra şirkete vardım. Taehyung dışarda beni bekliyordu. Arabamı görünce durdu. Hemen ara dan indim ve koşarak ona sarıldım. Omzunda hıçkıra hıçkıra ağladım. Taehyung saçlarımı okşadı. Sakin olmamı söylese de olamadım. Her şey Jiyoon'un oluyordu. Sevdiğim adam bile onundu artık. Ben ikizim yüzünden yalnızdım. Kimsem yoktu. Her gelen kardeşim için benimle samimi oluyordu. Tek şansım Taehyung'tu şu hayattaki.


" Jimin.. Lütfen ağlama.. Dayanamıyorum.."

" B-bana resmen J-jiyoon'dan hoşlandığını söyledi.. K-kalbim paramparça oldu Taehyung.. "

" Ağlama artık.. O olmazsa başkası olur.. Ya illa birine gerek yok.. Olmadı biz evleniriz ya! Dostun kadar doğru insan yoktur!"


Beni güldürmek için diyordu bunları ama nafileydi. Altı yılı nasıl silebilirdim? Onu çok seviyordum. Meğer onun da amacı kardeşimmiş. Herkes gibiydi o da. Beni ne zaman doğru insan bulmuştu ki?

Sister And Brother: JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin