Bitmeyen Olaylar

55 9 24
                                    



Bu şarkıyı bilen.?
Değmeyen kişiye değerli bir şarkı..
Aşk adamı Dawn..

Oy+10

________________________

Telefonum çalınca gözlerimi açıp kimin aradığına baktım. Jin olsun isterdim ama arayan Jimin'di. Açıp kulağıma götürdüm.


" Alo?"

" Taehyung. Ne yapıyorsun?"

" Sigara içiyorum."

" Yine mi? Ne oldu bu sefer?"

" Huwoon geldi."

" Sakın Jin'e yaklaştığını söyleme bana."

" Tamam söylemiyorum."

" Şaka mı yapıyorsun?"

" Huwoon geldi bebeğim dedi Jin'e. Delirdim. Boğazına yapıştım. Yüzü mosmor olunca bıraktım işte. Jin arkamdan çekiyordu ayrılayım diye. Bırakınca onun yanına gitti. Daha çok delirdim. "

" Jin bilmiyor mu senin delirdiğini? Bile bile mi yapıyor? Hem siz daha yeni barışmadınız mı? Kavga için zaman mı arıyor?"

" Bilmiyorum. Hiçbir şey bilmiyorum Jim. Tek bildiğim bundan sonra o kadar yumuşak davrnamayacağım."

" Bu arada Yoongi trafik kazası geçirdi."

" Ne?"

" Hoseok diye sevgilisi varmış. Onu işte uygunsuz görmüş başka biri ile. Sinirle arabayı son hızda kullanmış ve kaza yapmış. "

" Akşam arayayım onu ben. Sen ne yaptın?"

" Ne yapayım? Jungkook ile şirketteyiz. Uğraşıyoruz."

" Lee geldi mi?"

" Başladık bile. Tasarımlarımızın kontrolü de yapıldı. Satışa sunulması için model lazım sadece. Ben de bu konuda Jungkook'u ikna etmeye çalışıyorum. Model o olmalı."

" İlk iş gününde bizim gizli tasarımımızı giydirdin değil mi? Yakıştı mı bari korseyle?"

" O kadar çok yakıştı ki. Herkes ağzı açık baktı. Tabii delirdim biraz ama benim olduğu için önemsemedim."

" Yaa. Ne güzel."



Sigaramı ağzıma götürüp ciğerlerimi dumanıyla doldurana kadar çektim. Sonra da yavaşça dışarı verdim dumanı.



" Taehyung."

" Efendim?"

" Boşanmayı-"

" Asla. Ben ondan asla boşanmam. O benim her şeyim."

" O zaman kendinize çeki düzen verin. Yoksa her hafta kavga edeceksiniz. Bağımlı olacaksın sonra. "




Sigaram bitince söndürdüm ve o an kapı açıldı. Jin olduğunu görünce Jimin'e 'görüşürüz' diyip kapattım. Jin yaklaşırken manzaraya baktım. Yanıma oturdu. Sigarayı görünce ofladı.




" Sigara mı içtin?"

" Seni ilgilendirdiğini düşünmüyorum."

" Ben senin eşinim Taehyung."

Sister And Brother: JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin