Oy+10_________________
" Gerizekalı hani kaza?! Hani Jimin?!"
" Şşhh! Önce susun. Şimdi Yoongi seni dışarı alıyorum. Jungkook da şu karşıdaki eve gidiyor. "
" Yok ya başka?!"
" Hoseok seni bekliyor Yoongi."
" Ha? Nasıl? O Japonya'da."
" Sen dışarı çık ve beni izle. Jungkook sen de arabayı sür bakayım şu eve. "
Yoongi Hyung bana ben de ona baktım. Ne kadar Taehyung Bey'e inanmasa da Yoongi Hyung arabadan inmişti ve anahtarı bana bırakmıştı. Taehyung hemen Hyung'un koluna girdi ve bana el salladı. Ben de içimdeki bitmek bilmeyen endişeyle dediği eve sürdüm arabayı.
Kenara park ettikten sonra indim ve yürüdüm kapıya kadar. Elimi kapının koluna uzatacakken kapı açılmıştı. İçeriye geçtim etrafıma bakarak. Geçmişteki her anımızın resimleri asılıydı etrafta. Baktıkça anılar canlanıyordu zihnimde ve gözlerim doluyordu.
Mumlarla çevrili koridorun sonuna geldiğimde Jimin'i gördüm. Ama şu anki Jimin değil, eski Jimin'i. Eskisi gibi giyinmiş ve saçlarını sarı yapmış. Üstüne o siyah, kalın kenarlı gözlüğünü takmış. Bana bakıyordu. Elimle ağzımı kapatarak hıçkırdım. Yanıma adımladı yavaşça.
" Nasılsın Jungkookie?"
" Hyung.."
" Beğendin mi?"
" Inanamıyorum ben.. Bunları benim için mi-?"
" Senin için. Geçmiş anılar için. Her şey için. "
" Saçların.."
" Civciv olduk biraz.."
" Çok yakışmış eskisi gibi.."
" Sen de bana çok yakışırsın.. Eskisi gibi.."
Gözyaşlarımı sildi elleriyle ve yüzümü tuttu. Alnını alnıma dayadı.
" Özür dilerim. Jungkook çok özür dilerim. Olanlar için. "
" Ben de özür dilerim. Çok ağır konuştum sana karşı. Bir de Jiyoon ile karşılaştırdım seni. Çok üzgünüm Jimin.."
" Senin bana o bakışın kadar hiçbir şey canımı yakmadı. Sözlerin değil ama bakışların. Kırgın bakan o ceylan gözler.."
" Lütfen unutalım.."
" Tamam Jungkookie. Unutalım. Ama ondan önce dans edelim mi biraz.?"
Benden uzaklaşıp gitti ve bir şarkı koydu. Şarkının melodisini duyduğum gibi tekrar aktı gözümden yaş. Jimin elini uzattı bana. Hızlıca ağlamayı bırakıp bana uzatılan o güzel eli tuttum. Beni kendine çekti ve belimi tuttu. Bir elim elinde diğer elim de omzundaydı. Şarkının sözleriyle başladık hafifçe sallanmaya.
Açtığı şarkı daha doğrusu ikimizin de sevdiği şarkının dansla alakası yoktu. Ama şu an Jimin'e o kadar kapılmıştım ki ne derse yapmaya hazırdım.
İşte elimizdekiler
Keşke burada olsaydın, ama değilsin
Çünkü içkiler bütün hatıraları geri getiriyor
İçinde bulunduğumuz her şeyden
Bugün burada olanların şerefine
Yolda kaybettiklerimizin şerefine..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sister And Brother: Jikook
FanfictionBir aşık Jungkook var. Bir de kaza sonrası hafızasını kaybetmiş Jimin. Bir de onların laneti Jiyoon.