Oy+10________________
"Jimin? Ne oldu?"
" Jiyoon seni sevgilisi olarak söylemiş annem ve babama. Beni de sevgilisini çalan biri olarak."
" NE?! "
" Sen burda kal. Ben geleceğim. "
" Hayır. Ben de geleceğim. Benim de iki çift lafım var Jiyoon'a."
" Jungkook lütfen. Bu işe dahil olmanı istemiyorum."
" Sonuçta lafın içinde ben de varım. Benim de gelmem gerek."
" Kook."
" Çok inatçı bir kişiliğim vardır Jimin. Ve inan bulaşmak istemezsin."
" Offf! Peki. Ama kavga çıktığı ilk an arabaya gideceksin."
" Söz. Tavşan sözü."
" Yerim seni."
" Zaten yiyordun ama yarım kaldı. "
" Dönüşte nasıl olsa gene buraya geleceğiz. O zaman devam edeceğim."
Jimin hızlıca yataktan kalkıp beni de kaldırdı. Üzerimize çeki düzen verdikten sonra evden çıkıp arabaya bindik. Yoongi Hyung'un arabası ortada yoktu. Muhtemelen almıştı. Jimin arabayı çalıştırdığı gibi Park Malikanesi'ne sürdü.
Beş dakika sonra varmıştık. İlk o sonra ben arabadan indik. Jimin kapıyı sertçe çaldı bir kaç defa. Hizmetçileri açar açmaz ilk elimi tuttu sonra da içeri geçtik. Hepsi oradaydı ve gelir gelmez ilk ellerimize odaklandılar. Jimin elimi bırakıp babasının önüne geldi. Babası elini kaldırıp Jimin'in yüzüne tokat atınca yanına adımlayacakken Jimin eliyle durmamı işaret etti.
" Senden utanıyorum Jimin! Kardeşinin duygularını hiç mi umursamadın?!"
" Ba-"
" Sus! Sakın konuşma! Kendini savunacak bir şey söyleyemezsin! Çünkü suçlusun! Kardeşin yukarıda deli gibi ağlıyor! Hiç mi utanman yok?! "
" Lafınıza dikkat edin Bay Park."
" Jungkook."
" Sessiz olamam artık yeter! Siz kızınızın ne bok olduğunu hiç anlamamışsınız! Herkesin duygularını hiçe sayan kişi varsa yoksa o aşağılık kızınız! Bize daha doğrusu herkese Jimin'in öldüğünü söyledi! Her gün eve birisini alıyor! Kullanıyor! Sürtüklük yapıyor! Ama siz oğlunuzu hiç umursamayıp sadece kızınıza odaklısınız! Bu mu ana babalık?! Yaptığınız şeyin affı yok! Jimin o iğrenç kızınızın sevgilisini falan çalmadı! Zaten kızınızın hiç sevgilisi olmadı! "
" Sen kimsin de böyle şeyler diyorsun?!"
" Jungkook! Aşkım!"
Jiyoon beni görür görmez aşağı hızla indi. Kollarını açarak koştuğu an hemen Jimin'in arkasına geçtim. Birden kolları düştü.
" Bak baba! Sevgilimin aklını çeldi! Bana sarılmıyor bile!"
" Ben senin nerden sevgilin oluyorum?! On yıldır ben Jimin'e aşığım! Sen kimsin de seninle sevgili olacağım?! Yalan söyleyen, insanları özellikle de anne ve babanı kandırmaya utanmayan biriyle neden sevgili olayım?!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sister And Brother: Jikook
FanfictionBir aşık Jungkook var. Bir de kaza sonrası hafızasını kaybetmiş Jimin. Bir de onların laneti Jiyoon.