Güven Problemi

43 10 16
                                    





" N-ne?"


" Jimin yaşıyor!!!"




İkili birbirine bakarak yutkundular. Jungkook artık gerçeği öğrenmişti..







(...)







" Yılan! Oruspu bu ya oruspu!"


" Onun söylediğini düşünmüyorum Jimin."


" O söylemedi de kim söyledi?! Bir tahminin varsa alalım Namjoon Bey!"


" Sakin ol bir! Telaşlanman işleri daha da karmaşıklaştıracak. Jiyoon'u arayacağım şimdi yeni aldığım hattan. Onu sorgulayacağım hem de flörtleşerek aklını iyice çeldireceğim. Sen de sesini dahi çıkarmadan yanımda duracaksın. Tamam mı?"



Jimin sadece oflayarak başını sallayabilmişti. Namjoon yeni hattı telefonuna taktıktan sonra Jiyoon'un numarasını tuşladı. Anında açılan telefonla afallasa da belli etmedi ve hoparlöre aldı.




" Alo? Güzelim?"


" Siz.. Kim Namjoon shi! Değil mi?"


" Tam da oyum güzelim. Nasılsın diye merak etmiştim."


" Daha doğru düzgün tanışamasak da nasıl olduğumu sormanız beni çok mutlu etti!"


" Nasıl bir söz o? Tanışmamıza gerek yok böyle bir soru için. Hem evlenince rahatlıkla tanırız birbirimizi. Değil mi?"


" Kesinlikle! Bu arada ikizim, yanınızda mı?"


" Ben şirketteyim. Evde o muhtemelen. Ne oldu ki?"


" Jungkook öğrenmiş. Şimdi benim yaptığımı düşünür o. Siz ona benim yüzümden olmadığını söyler misiniz? "


" Söylerim güzelim. Kimden öğrenmiş biliyor musun peki?"


" Kimseye söyleme ama. "


" Söylemem güzelim. Bana güvenebilirsin."

Sister And Brother: JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin