Sahte Evrak

47 9 20
                                    




" Jimin! Jungkook arıyor!"



Jimin odasından duyduğu sözlerle fırlayarak salona geldi. İki haftadır böyle sesini duyuyordu sevdiğinin. Ama her arayışında daha da kötü geliyordu Jungkook'un sesi. Yoongi'den duyduğu kadarıyla baya zayıflamış ve ruh gibi dolaşıyormuş etrafta. Ne kadar yanına gelmek istese de yapamıyordu Jimin. yeni bir plan kurmuştu ve onu gerçekleştirmesi için zaman lazımdı. Bu süreçte Jimin'in tek korktuğu şey Jungkook'u hem aşkı olarak hem de ölü olarak kaybetmekti.


 Taehyung her gün Jiyoon'un şirkete geldiğini ve kendisini sorduğu söylüyordu Jimin'e. Ölmediğini bilip nerede olduğunu öğrenmek için ısrar ediyordu. Ama Taehyung bir şey bile demiyor, üstüne görevlilerle şirketten attırıyordu kızı.


Bu süreçte Jin hep Jungkook ile yan yana kalmıştı. Yoongi kadar olamasa da baya yardım ediyordu. Taehyung'a sürekli Jungkook'a bakmaktan bıkmadığını ve aşırı derece de tatlı olduğunu söylüyordu. Tabii ki de Taehyung kıskanıyordu. Haklı olarak. Ama Jin'in sadece kendisini sevdiğini bildiği için bir şey demiyordu. 


Günleri hep Jungkook ile geçiyordu. Jimin'in günleri de planlarla. Tam da planını kesinleştirecekken Namjoon'un sesini duymuştu ve salona gitmişti. Elinde telefon ile bekleyen Namjoon'un yanına oturup dolu olan gözleriyle açtırdı telefonu. 



" Alo? Jungkook?"


" M-myungha?"


"Ne oldu?"


" J-jimin'i gördüm.."



İkili birbirine baktı şaşkınca. Bugün evden dışarı çıkmamışlardı bile. Jungkook nasıl görmüştü Jimin'i?



" Nasıl?"


" J-jimin'di o, emindim.. Koşarak y-yanına gittim.. A-ağlayarak sarıldım..Sonra b-bana döndü.. A-ama J-jimin değildi.. J-jimin'im değildi.. Üç saattir a-ağlıyorum.. O-o sanmıştım.."



İkili derin bir nefes vermişti. Ama ağlayan bir Jungkook , Jimin'in gözlerini doldurmuştu. Şeytan diyordu ki çek şu telefonu. Al ve "Benim Jungkook! Jimin" de! Ama sözde iyi olması için uzak kalmalılardı.Jimin her ne kadar iyi olacağını düşünse de Jungkook için iyi değildi. Olmayacaktı da. En sevdiği aktivite bile artık ona kötü geliyordu. Jimin yoksa kendisini kendi gibi hissetmiyordu. Yaşadığını bile düşünmüyordu.


 Yoongi deli gibi korkuyordu. Bu kadar üzüntü ve yıpranış ölüme götürürdü. Zaten Jungkook zayıf bir bünyeye sahipti. Kolay hasta olur ve zor atlatırdı. Yakında ciddi derecede kötü bir hastalığa yakalanacaktı ve bu sefer Jimin'in yanında olması bile işe yaramayacaktı. Bu yüzden Yoongi her gün Jimin'e hızlı olmasını söylüyordu. Jimin de olabildiğince hızlı olmaya çalışıyordu. Bu işi bitirecekti. Zahmetli ama kolay bir yolla hem de.

Sister And Brother: JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin