DÜĞÜN VE SON

44 9 11
                                    






" Anladın mı Namjoon? Tuttuğum nihah memuruna kadar her şey sahte. Sen sahte deftere imza atacaksın. İmza da senin imzan olmayacak. Uydurarak atacaksın. Sonra ise Huwoon gelecek. Jiyoon ile o kavga eder, o da polisin gelene kadar zaman kazandırır. Sonra da her şey bitecek."

" Jimin plan baya iyi bu arada. Kardeşinin en mutlu gününü zehir etmek çok iyi. Huwoon'u nasıl hallettiniz?"

" Jiyoon'u gidip sarhoş ettim. O kafayla da imzalattırdım bir kaç kağıdı. Kağıtta da Huwoon ile hiçbir bağlantısı olmadığı ve Jimin'in önceki ölüm planını sadece Huwoon'un yaptığı yazıyor. Onaylamış oldu bunu. Huwoon delirmiş olacak. En yakın arkadaşı böyle bir şey yapıyor çünkü."

" Düğünü basacak sinirle. Çünkü kağıdı kuryeyleye yolladık. İmzalar atıldıktan sonra basar. Onunla da uğraşırken polis gelir ve bitti."

" O zaman çabuk olalım biraz da vakitler tutsun. Ben çıkıp Jiyoon'a bakıyorum. İkiniz de hazır olun ve çıkın. "


Taehyung çıktıktan sonra içerideki ikili yalnız kalmıştı. Namjoon içinden geçenleri söylemek istiyordu ama Jimin'in tepkisini düşünemiyordu. Ama şansını denemek istedi.


" Jimin."

" Hm? Ne oldu?"

" Sana karşılık beklemediğimi söylemiştim bu işe giriştiğimde. Ama karşılık olarak bir şey istiyorum."

" Ne istiyorsun?"


Namjoon ayağa kalkıp Jimin'in tam önüne geçti. Aralarındaki az mesafeden rahatsız olan Jimin bir adım geri gitti. Namjoon dolan gözlerine aldırmadan karşısındaki sevdiği adamın gözlerinin içine bakarak konuştu.


" Öp beni."

" NE?!"

" Öp beni Jimin."

" Sen cidden çıldırmışsın! Bunu asla yapmam!"

" Defolup giderim burdan. Düğün de planın da mahvolur. "

" Namjoon sen ne istediğinin farkında mısın?! Yapmam bunu! Benim sevdiğim varken yapamam!"

" Jimin sana yatalım demedim farkındaysan? Sadece öp dedim."

" Ben de yapamam dedim! Yapamam da değil! Yapmam!"

" Beni öp ve burada bitsin. Sonra defolup gideceğim buralardan. Bir daha da gelmeyeceğim. Son isteğim bu sadece. Bunca yaptığım şeyden sonra bu kadar ufak bir karşılığı çok görme istersen."

" Namjoon. Yapamam diyorum. Anlasana. Yapamam! "

" Her şeyi burdan giderek bitiririm Jimin. Polislere gösterecek kanıtın da olmaz."

" Senden nefret ediyorum Namjoon. Duydun mu? Senden nefret ediyorum."

" Bu öpeceğin anlamına mı geliyor?"

" Senden ciddi anlamda nefret ediyorum Namjoon."



Namjoon içindeki mutluluğunu dışına yansıtmadan bir adım daha yaklaştı Jimin'e. Sonra bir adım daha. Az bir mesafe kaldığında Namjoon, sevdiğinin dudaklarına baktı. Dolgun pembelikleri parçalamak istercesine öpmek vardı şimdi diye geçirmişti içinden.

Jimin ayaklarını kaldırıp istemeye istemeye esmer dudaklara bastırdı dudaklarını. Namjoon'un gözlerinden yaşlar çoktan akmıştı bile. Bir kaç saniye durdurdu Jimin dudaklarını ve çekildi. Ama Namjoon onun belini tuttuğu kendine yakınlaştırmıştı.



Sister And Brother: JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin