" Jungkook kendine gel artık. Ölü gibisin."" Sen neden bu kadar rahatsın Hyung?! Alışığım mı diyeceksin bir de utanmadan?!"
" Jungkook. Ölen kişinin arkasından ağlaman onu geri getirmez. "
" Ona olan değerimi gösterir! Ama senin değer verdiğin yok gördüğüm üzere! Bir de bir daha kaybedemem derdin! "
Jungkook altı gündür yataktan çıkmıyordu. Sadece ağlıyordu. Yemek dahi yememişti. Gözlerinin altı çökmüştü. Nefes aldığını dahi hissetmiyordu. Sürekli kriz geçiriyor ve sürekli hastaneye gidiyorlardı. Yoongi bu durumdan bıkmıştı. Jimin'in yaşadığını biliyordu. Taehyung'u konuşurken duymuştu. Jimin'in Jungkook'u korumak için böyle bir işe giriştiği açık ve net belliydi. O yüzden fazla takmıyordu. Ama Jungkook için öyle değildi. Öldü olarak bildiği için kendini hırpalıyordu. Acınası hale gelmişti resmen.
Yoongi oflayarak Jungkook'un odasından çıktı. Cebindeki telefonunu çıkarıp Taehyung'un numarasını tuşladı. Anında açılan telefonla nefesini verdi.
" Jimin nerde?"
" Ne diyorsun Yoongi?"
" Jimin nerde diyorum. Onu yaşadığını biliyorum. Nerde o?"
" Bunu sana söyleyemem. Jungkook bir gün seni takip ederse daha da tehlikeye girer. Olmaz."
" Jungkook'u sürekli intahardan kurtarmakla uğraşıyorum. Sence bu da tehlikeli değil mi?"
" Kurtarıyorsun ama. Jimin şu an kurtaramaz. Beklemen gerek."
" Nasıl bir şey planlıyorsunuz?"
" Jiyoon'u gebertmeyi planlıyoruz. Ama sen dahil olmayacaksın. "
" Jiyoon'un her şeyini biliyorum. Benim de yardımım dokunmaz mı? "
" Dokunmasın. Sen işine bak."
" Jiyoon'un hassas noktasını biliyorum Taehyung!"
" Ah. Cidden. Zorlamayı bırakır mısın? Olmaz diyorum sana."
" Huwoon. "
" Onu nerden tanıyorsun?"
" Jiyoon'un en hassas noktası o. Huwoon. Sizi rahat bırakmayan Huwoon."
" Ciddi misin sen?"
" Olabildiğince. Jimin'e söyle. Ben de geleceğim. Yardım edebilirim size."
" Bekle o zaman. Arayacağım seni sonra."
" Bekliyorum."
Yoongi telefonu kapattıktan sonra mutfağa gitti. Hazırladığı masaya oturdu. Oturup sessizce yemeğini yedi. Jungkook'un geleceğini biliyordu. Odasında su bile yoktu. İllaki su içmeye gelecekti. Sonra da masaya oturup yemeğini yiyecekti.
(---)
"Alo?"
" Alo. Jimin"
" Ne oldu?"
" Yoongi. Senin yaşadığını öğrenmiş."
" N-nasıl? "
" Bilmiyorum. Yardım etmek istiyor bize."
" Ne yardımı?"
" Jiyoon'un her şeyini biliyorum dedi. Bir de.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sister And Brother: Jikook
FanfictionBir aşık Jungkook var. Bir de kaza sonrası hafızasını kaybetmiş Jimin. Bir de onların laneti Jiyoon.