Artık Yok

46 10 1
                                    






Yoongi




Yatakta oflayıp duruyordum. Hoseok'un o hasta diye gelen şerefsizi ortadan kaldırması gerekiyordu. O olmasa biz kavga etmezdik. Böyle şey olmazdı. Ama Hoseok hastam da hastam dediği için olmuyor tabii! Ne hastaymış arkadaş?! Başkasına ver! Zor değil! Ama yok! Trip atacağım ulan!

Kapının açılma sesini duyunca arkamı döndüm. Her yerim ağrıyorken hareket ediyordun bir de.



" Yoongi? Sevgilim?"

" Ne var?"

" Yemek getirdim sana. Hadi kalk."

" İstemiyorum."

" Ama aşkım anca yersen iyileşirsin."

" İstemiyorum dedim."

" Yok öyle bir şey. Yenecek bunlar. "

" İstemiyorum diyorum neden anlamıyorsun?!"

" Bağırma bana! Ne derdin var söyle. Ama bağırma."

" Sen daha iyi bilirsin."

" Hala mı aynı konu? Yoon anlasana. O benim hastam. Kaç yıldır ona bakıyorum. Bir anda gitmesi ne kadar doğru? Hem nasıl alışacak?"

" Tamam Hoseok. Ne yaparsan yap. Ben uyuyacağım."

" Yoongi. Neden biraz anlayış göstermiyorsun?"

" Senin göstermen gerekmez mi? Ölümle burun buruna geldim ben! Ameliyat üç saat sürdü! Beni düşünmen gerekirken o hastamı düşünüyorsun! Eğer o daha önemliyse burdan git! Onun yanına git!"

" Kıskanıyorsun diye böyle diyorsun!"

" Kıskanıyorum! Sen sadece bana ait ol istiyorum! Kimse dokunmasın, bakmasın, öpmesin istiyorum! Sadece bana gülümse istiyorum! O melek yüzünü bir ben göreyim istiyorum! Seni çok seviyorum diye kıskanıyorum Hoseok! Beni neden anlamıyorsun?!"

" Yoon. İş başka aşk başka. Bunda kıskanacak bir durum yok. Bir daha mesafeli olurum. "

" Sen mesafeli olsan sanki o da olacak ya! Neyse ben uyuyorum. Yemeği de sen ye. Sabahtan beri açsın. "



Gözlerimi kapattım ama uykum hiç yoktu. Sadece sinirim geçsin diye uğraşıyordum. Beş on dakika sonra bir ses geldi. Arama sesi.



" Hastanedeyim."

" Senin yüzünden sevgilim ölüyordu. Mutlu musun?"

" Beni sevmen gram umurumda değil! Beni öpemezsin! "

" Sen sadece benim hastamsın. Bunu bilerek konuş."

" Ona laf edip durma dilini koparır eline veririm! "

" Sikimde sanki senin iyi biri olman! Ben tek sevgilimi iyi biri olarak görüyorum! Geri kalanları umrumda değil! "

" Umrumda değilsin! Bıraktım doktorun olmayı! Sana başkası bakacak! Bir daha sakın arama beni! "



Yalan. Bana yalan mı söyledi? Hani hastasının eski sevdiğine benziyordu? Hani kasıtlı öpmemişti? Her şeyi planlamış bile!

Telefonun kapanma sesi gelince Hoseok'a döndüm. Bana baktı tedirgince. Yatakta dikleştim. Kaşlarım çatıktı.




Sister And Brother: JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin