★31★

285 16 6
                                    

Napisałam do Jessi i pare innych znajomych gdzie moja grupa zwiedzania robi se przerwę i czy mogli by tam przyjść się spotkać, napisali że są w pobliżu i że za pięć minut będą, na szczęście mieliśmy godzinną przerwę więc będę miała dużo czasu ze znajomymi. Jessi była chyba najbardziej podekscytowana ponieważ napisałam jej również że Tom i Bill są ze mną i że niestety Gustav i Georg chodzili do innej szkoły. Po siedmiu minutach usłyszałam jak ktoś woła moje imię, wraz z bliźniakami w tym samym czasie tam spojrzeliśmy, zobaczyłam Jessice, Angelike oraz Julie jak biegną w naszą stronę, zerwałam się z miejsca i zaczęłam biec w ich stronę.

- JESSI! - Wykrzyczałam przytulając dziewczynę. - Japierdole ale się zmieniłaś! Wszyscy się zmieniliście! O kurwa, ale wy seksi! To co? Randka? - Powiedziałam gdy reszta przyszła, między innymi Kamil, Karol, kuba oraz Bartek. Przytuliłam się z każdym po kolei, zauważyłam że Jessi się patrzy na coś za mną, więc się odwróciłam i zauważyłam że Tom i Bill idą w naszą stronę. - A właśnie! Jessi! Chciałaś ich poznać, to masz. To Tom - Przedstawiłam chłopaka gdy podszedł. - I Bill, są w zespole Tokio hotel, jest jeszcze dwóch, Gustav i Georg ale oni do innej szkoły chodzą, Jessi jest ich fanką numer jeden. - Wytłumaczyłam, rudowłosa rzuciła się na ich szyję przytulając ich tak mocno że aż nie mogli oddychać. - Chodźmy do mojej grupy, bo jak nauczyciel się dowie że odeszłam to mnie tu zostawi. - Powiedziałam, wszyscy tylko pokiwali głową i ruszyli za mną, Jessi przyklejona do Toma, widziałam w jego spojrzeniu jak prosi o pomoc, zaśmiałam się tylko pod nosem i ignorowałam jego wywołanie o pomoc.

Poczułam jak ktoś mnie złapał za talię gdy staliśmy obok mojej grupy i rozmawialiśmy, gdy się odwróciłam zauważyłam Kamila, ten na mnie patrzał od góry oraz uśmiechał, odwzajemniłam uśmiech i spojrzałam na Toma który stał naprzeciwko mnie, patrzał na Kamila z chęcią mordu, poczułam się trochę winna, widziałam że on się z Jessi przytula, a bardziej ona go, ale to z powodu że jest jej idolem więc nie zbyt o tym myślałam, a Kamil to mój przyjaciel, nadal nie wiedziałam co jest między mną z Tomem, nadal uważałam że to otwarty związek tylko, ale jednak, nie wiem z iluma dziewczynami się umawia za moimi plecami, nie chciałam wiedzieć.

*****

Siedziałam w pokoju i rozmawiałam z tymi dwoma dziewczynami, były całkiem fajne, jedna miała na imię Leah i była najniższa a zarazem najstarsza, druga Mia i była najwyższa i najmłodsza, ja byłam po środku. Fajnie się z nimi rozmawiało, okazało się że mamy dużo wspólnego i że również jak Jessi są fankami Tokio hotel i się bardzo cieszą że chodzą do szkoły z Tomem i Billem lecz nigdy nie udało im się poznać Gustava i Georga, powiedziałam że mogę ich zapoznać jak i również z Jessi, od razu pokiwała głową na tak. Leah wpadła na pomysł byśmy poszły na spacer, była dwudziesta trzecia, ale byłyśmy pełnoletnie oprócz Mia, nauczyciele powinni nam pozwolić wyjść również Mia ponieważ była z nami, Leah miała 19 lat. Wyszłyśmy z naszego pokoju zamykając drzwi, skierowałyśmy się na drugi koniec korytarza do pokoju mojego wychowawcy. Zapukałyśmy do drzwi otworzył nam w okularach, mokrych włosach, w szlafroku oraz kapciach mój nauczyciel.

- W czym mogę pomóc o tej godzinie? - Zapytał zerkając na każdą z nas. - Ava? - Oczywiście że musiał mnie się zapytać.

- Przyszłyśmy zapytać czy możemy na spacer bo nudno, Mia będzie ciągle z nami bo wiemy że jeszcze nie pełnoletnia jest, a ja z Polski właśnie z Warszawy jestem to się nie zgubimy bo to miasto mojego dzieciństwa. - Odpowiedziałam tłumacząc.

- Jesteś z Polski? Nie wiedziałem. No dobrze, skoro jesteś stąd i wiesz gdzie co jest to możecie iść, ale jak wrócicie to mi powiedzcie. - Dodał po czym zamknął drzwi nie dając nam nic powiedzieć. Podskakiwałyśmy w miejscu że nam pozwolił, po czym pobiegłyśmy schodami na sam dół (miałyśmy pokój na ósmym piętrze).

//Kolega z ławki~~// Tom KaulitzOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz