15) NASIL OLABİLİR?

12 1 0
                                    

Kafam o kadar karışıktı ki, ne yapacağımı bile bilmiyordum. Adını bilmediğim kız ve Uras koridorun sonunda oturmuş konuşuyorlardı. Ne konuştuklarını anlamasam da kızın cilve yapması gözümden hiç kaçmamıştı ve bu hareketleri aşırı iğrençti.

"Masal?" Beni çağıran kişiye döndüğüm de Cansu olduğunu gördüm. Uzun zamandır onunla konuşmuyordum ve özlemiştim onu. Ona her şeyi anlatmam gerekti belki Cansu bu konu hakkında bana geniş bir bilgi verebilirdi.

"Masal iyi misin? Bişey mi oldu?" dedi ve kendimi silkeleyerek, "iyiyim bir şeyim yok." dedim.

Cansu, "emin misin, hasta gibi gözüküyorsun." deyip elini alnıma koydu. "İyiyim Cansu. Fakat konuşmamız gerek."

"Olur konuşalım."
"Kantine gidelim o zaman." deyip Cansunun koluna girdim. Arkama tekrar baktığım da Uras kaşları çatık bir şekilde bana bakıyordu. Hemen önüme döndüm ve kantine doğru aşağıya indik. Herkesden uzak bir masaya geçip oturdum. Cansu da oturduğunda ona tüm olayları anlattım.

O ise şaşırmış bir şekilde beni dinliyordu. Bazı yerler de kızsa da her şeyi anlatmıştım.

"Dediğim gibi Cansu Uras'ın beni kaçırma sebebiyse buydu. Ama benim takıldığım şey bu değil, o kıza belki şiddet uygulamıştır bilemem ama o kıza çakmak çekip saçlarını yakacak duruma gelmişti. O kız hala nasıl onunla konuşuyor aklım almıyor."

Cansu, "o kızı okulda herkez tanır. İsmi Gamze ve o kızın Urastan pek bir farkıda yok zaten kuzum."

"Nasıl yani?" dedim ve kaşlarım biraz daha çatıldı. "Yani şöyle, Gamze Uras'a takıntılı, hatta geçenlerde Uras bir kız ile olmuştu bu yüzden Gamzede intihar etmişti. Geç gelme sebebi ise psikolojik destek alması diye biliyorum. Uras'ın belki onu uyarı amaçlı öyle yaptığını düşünüyorum. Çünkü Gamzeye ne yaptıysa haklı kız sülük gibi yapıştımı çıkmıyor."

"Kafayı yemiş bu kız, bir erkek için bunu nasıl yapabilir, üstelik onu sevmeyen biri için."

"Dediğim gibi kuzum bu Gamze tam bir çiyan, yani kimse o kıza karışmama taraftarı." ağzım açık bir şekilde dinliyordum. Korkunç bir şeydi.

Cansu tekrar konuştuğun da dikkatimi ona verdim. "Gamze babasına Uras ile evlenmek istediğini söyledi. Uras bunu duyduğun da Gamzeyi herkesin önünde asağıladı haklı olarak tabi. Babası Uras'ın kapısına dayandı ama bildiğin gibi Uras yine onları da aşağılayıp adamları ile gönderdi."

"Gerçekten aşırı komik bu kız, yani Gamze hasta olmadığına emin misiniz?" dediğim şey ile Cansu kahkaha atmıştı bende kıkırdamıştım. "Henüz teşhisi koyulmadı." dedi Cansu ve daha çok gülmeye başladım.
Bir ders asmıştık. Zil çaldığın da Cansu ile kalkıp kantinden çıkıyorduk. Karşımda Uras ve ismini daha yeni öğrendiğim Gamze de burdaydı. Uras kaşları çatık bir şekilde bana bakıyordu.

Kız da bunu anlamış olacak ki Urasın kolunu tutup "hadi gel aşkım." diyip yanımdan geçtiler. İğrenerek ikisinin arkasından baktım ve önüme dönüp Cansu ile sınıfa çıktık. Sınıfa girdiğimiz de yine herkes bağırıp çağırıyordu. Bu okul değiştirme mevzusunu biran önce babama söylemem gerekti. Çünkü buraya geldiğimiz de buraya yakın olduğu için göndermişti beni.

Cam kenarında ki sıraya geçip oturdum. Cansu su almayı unuttuğu için tekrar kantine gitti. Bende telefonumu açıp biraz oyalandım. Buğradan mesaj geldiğini farkettiğim de mesaj kısmına girdim.

Buğra
"Kızı görmüşsündür umarım."

Yazmıştı.
"Nasıl yani sen nerden biliyorsun." yazıp telefonu kapattım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 17 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Benimle kaybolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin