"ne yaparsam yapayım, kalbimin ağrısına dayanamıyorum...Lütfen kurtar beni bu cehennemden..."
Cansu ağzından anlatım
Uras yüzünden Emir öküzü ile gidip yemek alıcağız. 1 saat boyunca Masalla elimizden ne geldiyse yapmaya çalıştık ama ikimizden de hayır yoktu.
Masal ben 1. Sınıf elit bir kadınım diyip durması beni daha da deli etmeye başlamıştı.
Emirin ise hiç bir işe yaradığın yok diyip durması daha da beni sinir etmişti.
Aptal sanki annemin karnından aşçı olarak doğmuştum.Evden çıkmadan önce Masalın Urasın bacağına başını koyup yatması beni çok şaşırtmıştı. Uras okulda herkesin ondan korkması için yaptıklarının ardı arkası olmaması onun kişiliğini belirliyor iken Masala ilgili davranması ve o uyanmasın diye bizi tehdit edip kovması çok şaşırtmıştı beni.
Masal ise onun damarına basmak için ant etmiş gibi ona bulaşıyordu. Gerçi Masalın bir suçu yoktu. Ya da vardı.
Okul erken bittiği için kahve içmeye gidicektik ama Uras Masalın kolundan bir anda tutup çekiştirmeye başlamıştı, Allah'ın krosu Emir de beni tutmaya çalışıyordu.Bir gün boyunca da evinde tutup bağlamıştı, bağırdığım içinde ağzımı da bantlamıştı. Sesime tahammül edemediğini söyleyip duruyordu.
Ertesi gün dayanamadığı içinde beni Masalın yanına getirmişti. Masalı gördüğüm de çok rahatlamıştım, ama aşırı yorgun gözüküyordu.
Beni görünce rahatlamış gibiydi.
Şimdi de hepimiz çok acıktığımız için benle Emir markete gidiyorduk. Gerizekalı marketten herşey almış ama yemek yapamadığımızı bildiği halde gidip yemek almayı akıl edememiş.Yaklaşık bir saattir yoldaydık.
Ne o konuşuyordu, ne ben.Emirle önceden bir ilişkimiz vardı.
Ama bir anda tavırları değişti.
Ayrılmak istediğini söyledi, kaç kere onun peşinden koşup ağlasam da bana etmediği kalmadı. Beni görmezden geldi...Defalarca kendimi suçladım acaba ben mi bir hata yaptım diye ama hayır o beni kullanmak için yaptığını söyledi.
Benden nefret edermiş gibi bakıp beni kullanmak için benle olduğunu soyledi.
Ne kadar inkar etsem de bana inandırmayı başarmıştı.
Günlerce acı çektim ama onu her gördüğüm de gülüp eğleniyordu, sonra kendime çeki düzen verip, onun inadına daha iyi olmaya başladım.
Her ne kadar canım yansa da yaptım...
Araba da bunları düşünerek uyumuştum.
...
"Cansu hadi kalk geldik."
Geldiğimizi daha yeni fark ediyordum.
Arabadan hemen inip markete doğru ilerledik.Hamburger malzemeleri pizza ve hazır çorbalar aldık, Emir hepsinden bir sürü alıyordu.
"Az al be bir iki gün daha kalamam ben orada."
Emir "Onu sen karar vermiyorsun maalesef."
"Benim hakkımda karar vermeyi bir yıl önce kaybettin."
Sustu, bir şey dicek yüzü yoktu.
Olamazdı da, ihtiyacımız olanları aldıktan sonra ödemesini yapıp çıkmıştık .Arabanın benzini bittiği için benzin doldurup, yola çıktık.
....
Masal ağzından anlatım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimle kaybol
AkcjaUras, "masal benim ve benim olan benim yanimdan ayrılamaz." Kimse benim Masalıma dokunamaz... Masal Uras aşkı