BÖLÜM 11 "ELÇİ 5 | KEFARET"

2.5K 1.1K 55
                                    




         "Haaaayıııır!" diye inleyerek kalktığımda korkunç bir kabus olduğunu fark ettikten sonra sevinip gördüklerim travma yaratacak sahneler olsa da bir nebze rahatlamıştım. Herhalde Janseli'nin anlattıklarından çok etkilendiğim için zihnim bana küçük bir oyun oynamıştı. Rüyamda, daha doğrusu kabusumda Janseli'nin bana doğru geldiğini, ama bir karaltının ruhun bedene yerleştiği gibi vücudunda tapulandığını görmem ile kanımın çekilmesi bir oldu. Bir anda hışım ile bedeninin yukarı doğru havalandığını gördüm. Ardından hızla tavana çakıldığını. Dökülen kanın ise yüzüme sıçradığını fark ettiğimde çığlık atarak uyandıran bir kabustu hala gözlerimin önünde film sahnesi gibi oynayan.

"Alin! Yüzün niye sapsarı? Ne oldu sevgilim.. Bir şey mi oldu? Anlat bakalım bana."

Nart'ın gözlerindeki korkuyu okuduğumda ellerim ile yüzüne sarıldım. Sakallarını okşayıp "Korkma..." diye fısıldadım. Küçükken bir yerimi incittiğimde hemen babamın yanına koşup "Bak... Yaralandım. Öp de geçsin..." dediğim gibi Nart'a sarılıp "Kabus gördüm..." diye dudağımı büzdüm. Halim komik görünüyor olacak ki kahkaha atıp baş parmağı ile çenemi kavrayıp "Gece sana masal anlatayım mı prensesim?" dediğinde titredim. Aynı babamın ses tonu ile onun kurduğu bir cümleydi. Gözlerimi irileştirip "Babamın sözü..." dedim. "Yeri geliyor... Baban olmuyor muyum senin?" diye gülümsediğinde başımı göğsüne yasladım. Saçlarımı okşamaya başladığında "Jans gelecek almaya." dedim. "Hani akşam gelecekti?"

"Anlatacakları varmış. Akşam neler konuşalım diye beraber planlayacakmışız." "Ya ne yalanlar sıralayacak yine o büyücü?" dediğinde oldukça sinirlenmiştim ve şaşırmıştım. Bir hışım ile "Ne dedin sen!" diye tısladığımda duyduklarımın karşısında afallayacağım "Senden daha fazla saklayamam. O kadın şeytan diye boşuna demiyorum. Aze'ye büyü yaptı o kadın." cümlesini kurdu. "Af buyur... Ne yaptı ne yaptı?" "Bağladı kardeşimi. Büyücü o kadın. Bir medyuma götürdük Aze'yi. 'Baş harfi J, esmer dalgalı saçlı geçmişinden bir kadın yapmış' dedi. Tanıdık geldi mi Alin? Bu tanıma uyan kim var çevremizde. Simsiyah saçları yok mu o kadının? Teni... Eskiden cingan diye dalga geçerdim o derece. J de Janseli'nin J'si olmasın!"

"Nart! Saçmalama! Kesinlikle bu böyle değildir eminim. Önce sormak lazım Janseli'ye."

"Yaptım mı diyecek Alin! Sen çok zeki bir kadınsın. Bu ne aptal sorular?" dediğinde adeta benden iğrenir gibi bakmıştı. "O zaman aptal bir kadın ile muhatap olmaktan seni kurtarayım Nart Bey!" deyip çantamı kaptığım gibi çıktım. Hemen Janseli'yi arayıp "Jans... Aze'ye ne yaptın sen? Kötü bir şey yapmadın değil mi?" diye sorduğumda sesim titriyordu. "Oo büyücü Janseli kimliğim ile sonunda tanıştırmışlar." deyip kahkahayı bastığında Nart'ın haklı olabileceği ihtimalinin stresi midemin yanmasına sebep olmuştu ki korkularımı budadı.

"İnsanlara şifa dağıtırken sevdiğim adamı mı zehirleyeceğim! Aklın alıyor mu Alin? Sen çok akıllı bir kızsın. Beni tanıyorsun. Sence böyle bir şey yapar mıyım? İnanılır gibi değil!"

'Yine çok mantıklı konuştu... Ama manipülasyon mu gerçek mi nasıl bileceğim?'

GÖRÜNE SORSANA ALİN

'Çok haklısın iç ses. '

Janseli'ye "Bana sadece iki dakika ver. Bekle beni Jans hemen döneceğim." dedikten sonra içimden "En doğru bilgiye en doğru kanaldan ulaşmaya talibim." diye niyet edip yükselen akrep yeteneğime sarıldım. Hemen görüme danıştım. Göreceklerimden korka korka "Hadi, göster bana..." dedim. Gözümün önüne gelen görüntüler içimi ezmişti. Aze'yi arabanın içinde, direksiyon başında dertli dertli sigara içerken görmüştüm. Bir tepede bakışlarını tek bir noktaya sabitleyip kalbinde yankılanan sesi susturmaya çalışıyordu. Janseli'nin "Bana inan..." diye ağlayan sesini. Dalıp gittiğinde kendi kendine konuşmaya başlıyor. "Keskin'im bana bunu yapmaz. Ya hayır kıyamaz bana...." dedikten sonra buğulu gözlerini sertçe silip "O kadın öyle demedi ama!" dedikten sonra sinir ile yumruğunu direksiyona geçirdiğini gördüğümde istemsiz bir şekilde ağlamaya başladım ve görüntü bir anda gözümün önünden silindi. "Bunu değil. Bana yaptı mı yapmadı mı onu göster!" diye durugörüme emrettiğimde anında bir görüntü daha geldi peşinden. Hiç tanımadığım bir kadın. Gözleri iri iri, Janseli kadar olmasa da dalgalı siyah saçlı bir kadının yukarıdan gördüğüm "Aze'nin sahnesine" sinsi sinsi baktığını gördüm.

D U A LHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin