Part 15 {Z+U}

5 1 1
                                    

ZAWGYI
🌹ႏွင္းဆီပင္၏ ဆူးေၫွာင့္မ်ား ep 15🌹

အပိုင္း ၁၅

ဖုန္းခ်သြားသည္..... ေဒၚေမဇင္ပယ္က (ေမဇင္ပယ္ လို႔ပဲ ေခၚေတာ့မယ္ေနာ္ နာမည္ႏွစ္မ်ိဳးဆို ရႈပ္လို႔) မွန္ထဲမွာ ေပၚေနတဲ့ သူမ ရုပ္ပံုကို ၾကၫ့္ၿပီးသေဘာက်ေနေတာ့သည္.....

ေဒၚေမဇင္ပယ္ ဆိုသၫ့္မိန္းမဟာ အသားျဖဴႁဖူ ႏွာတံစင္းစင္း မ်က္ခံုးေကာင္းေကာင္း အမဲေရာင္ မ်က္လံုး  ႏွင္းဆီနီေရာင္ ႏႈတ္ခမ္းတစ္စံု အရပ္ ၆ ေပ ၁" အေနာက္တိုင္းဝတ္စံု အက်ႌလက္ရွည္ အမဲကိုသာ ဝတ္ဆင္ေလ့ရိွတယ္ ေအာက္ပိုင္းကိုေတာ့ ေဘာင္းဘီရွည္ အမဲ ဒါမွမဟုတ္ ဂ်င္းေဘာင္းဘီအနက္သာ ဝတ္ဆင္ေလ့ရိွတယ္ ကားဆိုလဲ အနက္ လည္ပင္းထိ တိုထားတဲ့ ဆံပင္လဲ အနက္ ဒါ့ေၾကာင့္လဲ ႏွင္းဆီနက္ လို႔ ေခၚၾကတာေပါ့

ေဒါက္~ေဒါက္~ေဒါက္~

"သခင္မႀကီးရွင့္...."

"ဘာလဲ...!!! ဝင္ခဲ့..."

ထိုစဉ္ အခန္းျပင္မွ ဆုေနနီ လို႔ေခၚတဲ့ အိမ္ေဖာ္ တစ္ေယာက္က ဝင္လာတယ္....

"ဟို...ဟို... သခင္ႀကီးက ဒီေန့ ညေန အိမ္ကို ျပန္လာမယ္လို႔ အေၾကာင္းၾကားခိုင္းလိုက္လို႔ပါ..."

"ဘာ...!!! သူက ဒီေန့ ခရီးထြက္ရမွာ မဟုတ္လား ဘာျဖစ္လို႔ ျပန္လာရမွာလဲ....!!"

"အဲ့ဒါေတာ့ ကၽြန္မလဲ မသိပါဘူးရွင့္...."

"ဒုကၡပဲ.... ဒီေန့ ညေနပဲ ဟိုက လာမွာ... ကဲ သြားေတာ့"

"ဟုတ္ကဲ့....."

ဆုေန ထြက္သြားေတာ့ အခန္းထဲတြင္ ေမဇင္ပယ္ တစ္ေယာက္ထဲပဲ က်န္ခဲ့ေတာ့သည္..... ေမဇင္ပယ္ အရမ္းစိတ္ပူေနသည္.... သူဘယ္လိုလုပ္ရပါ့..... သူစဉ္းစားေတြးေတာေနသည္.....

မတတ္ႏိုင္တဲ့အဆံုး ဖုန္းကို ေကာက္ကိုင္လိုက္သည္....

"ဟယ္လို.... ထြန္းေတာက္ နင္မလာနဲ႔ေတာ့ အဲ့အစား ငါနင့္ဆီကို လူတစ္ေယာက္ လႊတ္လိုက္မယ္ သူ႔ကိုပဲ ေငြထုပ္ ေပးလိုက္.... ၾကားလား ငါစကားဝွက္ ေျပာလိုက္မယ္ အဲ့ဒါက "......" ဟုတ္ၿပီေနာ္"

"ဟုတ္ကဲ့ပါ Boss..."

______________________________

မိုးေႁမ့မာန္ တစ္ေယာက္ ဒီဇင္ဘာ့ကို မုန႔္ဝယ္ကၽြေးၿပီးတာနဲ႔ အိမ္ျပန္သြားသည္..... သိုက္ နဲ႔ ဒီဇင္ဘာ က ႏြယ္ စားခ်င္တယ္ဆိုလို႔ ေခါက္ဆဲြေၾကာ္ သြားဝယ္ၾကသည္.... မတၫ့္ေပမယ့္ သူေဌးျဖစ္သူက ခိုင္းေတာ့လဲ သိုက္ ဝယ္ေပးရေပမည္.... ေဆးရံုေရ႔ွက တရုတ္စားေသာက္ဆိုင္ေလးတစ္ဆိုင္ကို ဝင္လာခဲ့ၾကသည္..

🌹 နှင်းဆီပင်၏ ဆူးညှောင့်များ[𝐌𝐲 𝐑𝐨𝐬𝐞𝐬](GL)Where stories live. Discover now