Lisa szemszöge
Éppen leszálltam a gépről. Jártam már párszor Új-Zélandon. Sokszor van itt forgatás.
Tegnap fejeztem be az előző filmen lévő munkát.
Ma pedig itt vagyok. Remek.
Ha nem Tom lenne a rendező nem vállalom el. Két hónapig voltam otthonról távol és hiányzott a nagyi.
Itt pedig nem tudom pontosan mennyi időt kell eltöltenem.
Tolmácsként dolgozom és most az orosz tudásomra van szükség. De valami bűzlött.
Ha Tomnak kellett segítség mindig ő hívott. Átbeszéltük az egész munkát. De most a főnök rendelt ide, ez nem tetszett.
Tudomásom szerint Tom is ott volt, amikor születtem. Apám legjobb barátja volt. Mióta apa is meghalt a nagyival élek.
Van egy hatalmas cégünk, kozmetikai dolgokkal foglalkozik. Apa volt a vezetője. Most én lennék az, de a nagyi egyenlőre mindent átvállalt.
Anya már kiskoromban meghalt, négy éves voltam.
Öt éves koromtól kezdve pedig országról országra jártam. Apám így akarta nekem megtanítani a különböző nyelveket. Eleinte két évet voltam mindenhol, majd egy évet.
Apa meghalt, 9 éve, akkor voltam 19 éves. A nagyi átvett mindent, hogy végre éljem az életem.
Így kezdtem el kamatoztatni a nyelv tudásom és nagyon szeretem a munkám. Tudom, hogy hamarosan eljön az ideje annak, hogy én vezessem a céget. Egy unokatestvérem van, neki minden álma a cég. Nekem pedig az, hogy csak éljek.
A nagypapának volt egy szeretője, onnan lett egy másik családja, de a végrendeletbe nem vette be őket.
Autóval mentem a forgatás helyszínére. Körülbelül fél órára volt egy kis várostól.
Mindenhol emberek, lakó kocsik voltak. Persze a fő színészek nem itt élnek, nekik van szállásuk, de a stáb tag? Így működik ez.
Elindultam. Találkoztam pár emberrel, akikkel már dolgoztunk együtt.
Ekkor láttam meg Mike-ot. Ő volt Tom asszisztense. Nem rég dolgozik vele, de nagyon kedvelem.
Sebastian szemszöge
Éppen pihentem. Két hete vagyunk itt. És még messze a vége.
Tetszik a film és ezért fogadtam el. Tom is rendes producer, érti a dolgát.
Na de az új tagok...
Két napja jött meg egy orosz testvér pár. Semmit nem tudnak angolul és a nő enyhén is hisztérikus típus.
A testvére nyugodt ember, nem értem hogy hogyan különbözhetnek ennyire.
Látom, hogy Mike felém tart. Mindig volt valami jegyzet a kezében. Komolyan vette a munkáját. Ha bármi volt saját maga intézte, hogy Tom nehogy kirúgja.
De egy lány lépett elé, mielőtt hozzám ért volna.
Barna, hosszú, hullámos haja volt.
Csak hátulról látszott, de az tetszett.
- Lisa - szólította meg Mike, majd megölelte.
Biztosan nem láttam még, de sejtem ki lehet.
Kellett egy új tolmács, aki szót ért az oroszokkal.
Van velük egy menedzser, de az is csak pár szót ismer angolul.
- Örülök, hogy látlak. Már körbe sétáltam párszor, de nem tudom hova kell mennem - lágy, kellemes hangja volt.
YOU ARE READING
Védelmező (Sebastian Stan ff) /BEFEJEZETT/
FanfictionLisa jelenleg tolmácsként dolgozik. A cége általában filmforgatásokra küldi ki őket, ahol szükség lehet a tudására. Egy ilyen munka kapcsán találkozik először Sebastiannal. Vajon a közös munka elég ahhoz, hogy kialakuljon közöttünk valami? Vagy ke...