Sebastian szemszöge
Láttam, ahogy az egyik nővel beszél, majd elmegy.
Direkt odakültem Anthonyt, de egy idő után neki is ide kellett jönnie. Egyáltalán nem zavarta, amikor megkértem. Ő is érti miért tettem és ugyancsak nem kedveli az olyan férfiakat, mint ez a Nick.
Láttam, hogy nevetnek is. Tény, hogy nem nehéz Lisat kedvelni.
Mikor végeztem odamentem ahhoz a nőhöz.
- Hol van a tolmács?
- Nem rég ment el. Azt mondta nincs jól és tényleg szarul nézett ki. Így elengedtem. Visszahívjam? - emelte meg a telefont.
- Nem kell, köszönöm. De megtudja adni a számát?
- Miért? - picit gyanakvó volt.
- Van itt pár ember, akivel nem értek szót. Jó lenne ilyenkor nem keresgélni - találtam ki gyorsan a fedő sztorit.
A nő bevette és megadta Lisa számát.
Majd később írok neki.
- Luna, gyertek egy kicsit - Anna szaladt oda hozzájuk. Szegény lány tele szájjal kérdezett vissza. Mellettünk volt az asztaluk.
- Mi van?
- Nem láttad a csoportot?
Milyen csoportot? Luna és Christina megnézte a telefonját.
Aha, Messenger csoport. Egyből elindultak, de azért Luna még betömte a megmaradt hambiját.
Négyen voltak jó barátnők. És csak egy nem volt most velük. Már rájöttem, hogy ha valamelyiküknél zűr van, azonnal indul a többi.
Elővettem a mobilom és írtam neki.
"Minden rendben?"
Láttam, hogy azonnal megnézte, de nem írt vissza.
Aztán írtam megint.
"Sebastian vagyok"
A válasz most azonnal jött.
"Honnan van meg a számom?"
"Az a nő adta meg, akivel beszéltél mielőtt elmentél".
Megint semmi válasz. Kifelé indultam én is az étteremből.
- Hova mész, Sebastian? - kérdezte Scarlett.
- Van egy kis dolgom - elköszöntem és a szobámba mentem. Azért ez jobb szállás, mint az előző volt.
"Minden rendben?"
Írtam neki újra.
"Igen"
Jött azonnal a válasz.
"Akkor azért mentél el?"
"Igen, Sebastian. Azért mentem el"
"Még üzenetben is szörnyen hazudsz" mosolyogtam a készülékre. "Beszéltél vele?"
Egy perc után jött a válasz.
"Igen"
Tudtam, hogy az a nyomorék lecsap rá. Mindig ezt csinálta az elmúlt napokban. De most nem tudtam odamenni hozzá.
"Mit mondott?"
Eddig sosem ment el, amikor beszéltek valamit. Most biztos olyat mondhatott neki. Ha én egyszer meghallok bármi bántót, leütöm.
"Nem érdekes"
Gondolhattam volna, hogy nem mondd semmit.
"Mi történt régen?"
ESTÁS LEYENDO
Védelmező (Sebastian Stan ff) /BEFEJEZETT/
FanficLisa jelenleg tolmácsként dolgozik. A cége általában filmforgatásokra küldi ki őket, ahol szükség lehet a tudására. Egy ilyen munka kapcsán találkozik először Sebastiannal. Vajon a közös munka elég ahhoz, hogy kialakuljon közöttünk valami? Vagy ke...