Lisa szemszöge
Éppen Skóciába mentünk.
Eddig az atlantai stúdióban voltunk, ahol leginkább a külföldi sajtót vettük a kezünkben.
Én és Anna értjük a skótok nyelvét. Bár elég fura másoknak.
Azért kellettünk ketten, mert az a film óriási lesz. Annyi színész és annyi szerep.
Azt se tudom, hogy hova nézzek.
Sokakkal ismerkedtem meg és a főszereplők mind kedvesek. Robert Downey pontosan olyan, mint Tony Stark.
Jól éreztem magam és beleláttunk ebbe a filmbe sokkal hamarabb, mint mások.
Én is Marvel fan vagyok, ezért is tetszett ennyire ez az egész.
Most Skóciában csatlakoznak mások is hozzánk. Elég sok jelenet lesz itt felvéve, de nekem nem mondták még hogy pontosan mik.
A gond, hogy itt jön minden más színész. Vagyis Sebastian is újra magára ölti Bucky szerepét.
Klassz lesz, ahogy Anna mondja.
Sebastian szemszöge
Anthonyval együtt mentünk a repülővel.
- Akkor az a csajszi is itt lesz? - kérdezte, amikor megérkeztünk.
- Igen, valahol - meséltem neki róla.
Nagyon jó barátság lett közöttünk az elmúlt években.
Nagy volt a nyüzsgés, ez a film ominózus pillanat lesz.
Eligazítottak minket, majd elkezdtünk körbe nézni.
Sok mindenkivel találkoztunk, amikből leginkább ölelések és nevetések lettek.
Ők is pár napja érkeztek, de már minden készen állt. Az volt a lényeg, hogy minél hamarabb kész legyünk a filmmel.
Annat láttam meg először. Éppen valami asszisztens szerűvel beszélgetett.
Gondoltam odamehetünk hozzá.
- Anna - szóltam hozzá.
- Áhh, Sebastian. Szia.
- Kicsoda a szép hölgy? - szólt Anthony is.
- Anthony Anna, Anna Anthony - mutattam be őket egymásnak. - Ő az egyik tolmács.
- Valóban? Sok nyelven beszélsz?
- Azért annyira nem. De a társam igen. Itt kell valahol legyen - ezzel körbe nézett.
- A társad lenne Lisa, igaz? - kérdezte tőle.
Anna rám nézett, de válaszolt - Igen. De most mennem kell. Még sok a dolgunk. Annyi ember van itt. De remélem még találkozunk.
Azzal távozott.
- Tényleg szép lány ő is - nézett utána Anthony.
- Igen - igaza volt. Kár volt ezt tagadni.
Tovább mentünk és még több emberrel találkoztunk.
Rengetegen voltak itt.
Amerika kapitányként Chris is itt volt és pontosan ő beszélt Lisaval, de éppen ellépett tőle és a másik irányba ment.
Megint csak hátulról láttam, mint az első találkozásunk idején.
- Seb, Anthony - köszönt Chris.
- Látom máris csinos lányokat szedsz össze - mondta Anthony.
Hosszabb volt a haja és a szakálla is.
CITEȘTI
Védelmező (Sebastian Stan ff) /BEFEJEZETT/
FanfictionLisa jelenleg tolmácsként dolgozik. A cége általában filmforgatásokra küldi ki őket, ahol szükség lehet a tudására. Egy ilyen munka kapcsán találkozik először Sebastiannal. Vajon a közös munka elég ahhoz, hogy kialakuljon közöttünk valami? Vagy ke...