Lisa szemszöge
Tudtam egy órát aludni. Ébresztőt állítottam és nem álmodtam semmit.
Anna is itt volt már.
- Nem is hallottam, hogy bejöttél.
- Annyira fáradt vagy, hogy egy atombomba is robbanhatna melletted - mondta.
- De vicces kedvedben vagy.
- Samnak egész délelőtt Lunan lógott a szeme. Ha láttad volna. Szerintem még a nyála is kifolyt - nevetett.
- Tudod, hogy ők nem harag miatt szakítottak. Azóta ez az első közös munka, igaz?
- Aha. Luna is teljesen oda van érte. Nézd a csoportot.
Igaza volt, végig csak áradozott.
És Sebastian is írt. Megkérdezte tudtam-e pihenni.
- Megint a szép fiú írt?
- Most újra szép fiú? - kérdeztem
- Lovag, szép fiú. Nem mindegy? Csupa jó dolog van benne.
- Igen.
- Tartasz tőle?
- Nem igazán. Az elején igen. Még a másik forgatáson. Ott túl jó volt körülötte minden.
- És most?
- Most majdnem tud rólam mindent és látod, hogy viselkedik. Le sem tudom vakarni magamról - nevettem el magam.
- Na, ideje volt, hogy beleszeress.
- Te mindig a fejembe látsz.
- Ennyire csodás vagyok - hajolt meg. - Szóval tényleg szereted?
- Ne mondd ki hangosan. Még nem ismertem be magamnak teljes mértékben.
- Akkor siess vele. Ma este mész?
- Igen - fintorogtam. - Te?
- Christinaval tervet eszeltünk ki Luna és Sam miatt. Így ma vacsorázni megyünk. Jöhetsz te is. Hétre megyünk.
- Tudod, hogy...
- Onnan is elindulhatsz.
- Oké - egyeztem bele.
Kicsit kínos a vacsora. Mindannyian tudjuk miért lett megszervezve és Luna meg Sam, alig mer egymásra nézni.
- Kilenc óra, nekem mennem kell - úgy pattantam fel, hogy nem lehetett észrevenni mennyire örülök, hogy elmehetek.
- Talán elkísérlek - állt volna fel Daniel.
Anna megfogta a kezét és a két szerelmes párra nézett. Beszéd nélkül beszélték meg, hogy ma este bizony összehozzák őket.
- Akkor megyek - majd, amikor Christina nézett csak rám a kezem a fülemhez emeltem. Jelezve, hogy szóljon, amint van valami.
Kicsit hűvös volt. Délután szemerkélt az eső, de most semmi.
Tíz perc az út gyalog. Hétköznap kevesen vannak az utcán, főleg így este.
Már öt perce gyalogolok, amikor megállt előttem valaki.
Nick.
- Lisa. Mit csinálsz itt?
Kikerültem és tovább mentem.
Újra elém ugrott.
- Állj már meg. Csak nem randin voltál azzal a pasival? Mindig ott van körülötted. Ezek szerint azóta sem beszéltél neki magadról.
KAMU SEDANG MEMBACA
Védelmező (Sebastian Stan ff) /BEFEJEZETT/
Fiksi PenggemarLisa jelenleg tolmácsként dolgozik. A cége általában filmforgatásokra küldi ki őket, ahol szükség lehet a tudására. Egy ilyen munka kapcsán találkozik először Sebastiannal. Vajon a közös munka elég ahhoz, hogy kialakuljon közöttünk valami? Vagy ke...