Pihenő nap

103 7 0
                                    

Lisa szemszöge

- Na akkor mehetünk? Mindenkinek van bikinije? - mindig Anna a szervező és természetesen engem is beszervezett.

- Aha - választuk.

- Megint sétálunk? - kérdeztem.

- Nem. Ennél sokkal jobb lesz. Találtam fuvart. Hallottam, hogy ők is beszélik, hogy mennek. Így mi is megyünk.

Én és Luna szálltunk be egy autóba. Christina és Anna egy másikba.

Az út gyorsan telt. A másik két lányt felszínesen ismertem, de jó fejek voltak.

- Azt hallottam, hogy Sebastian is jön! Annyira jó pasi - mondta az egyik bennem pedig tényleg megmozdult valami.

Luna oldalba könyökölt és felhúzta a szemöldökét.

- Én pedig azt, hogy valaki szólt Ludmillának is. Talán Ivan is jön - mondta a másik.

- Ő megsérült - szólt Luna.

- Annyira nem vészes, ha holnap már dolgozik.

Hát ez remek. Mindkettő lehet ott lesz. Nesze neked kikapcsolódás.

Amint kiszálltunk Luna elmondta a többieknek, hogy mit mondtak a lányok.

- Ohhó! Azt hittem ez egy egyszerű kikapcsolódás lesz, de neeem. Ez annál sokkal jobb lesz - csapta össze Anna a tenyerét miközben rám nézett.

Ez a hotel hatalmas volt. Azt hallottam Tomtól, hogy először ide akarta a szállást, de a másik hely jobb ajánlatot tett. A wellness részleget pedig bárki használhatta, ha fizet.

Levettük a ruhákat, a bikinit már rég magunkra kaptunk indulás előtt.

Miután elpakoltuk a ruháink a kapott törölközőbe csavartuk magunkat.

Luna szerint ne mutassunk meg elsőre semmit.

Ez a három lány lesz ma a halálom.

Sebastian szemszöge

Hallottam, amikor fuvart beszélt meg Anna pár lánnyal. Tetszett ez a hely, sok minden volt és egyáltalán nem voltunk olyan sokan, mint legutóbb a bárban. Talán hozzátesz az is, hogy most jó páran dolgoztak még.

Az első dolog, amit megláttam Ivan és Ludmilla volt, aki rózsaszín bikiniben mutogatta magát mindenkinek.

Gondoltam beülök a szaunába.

Utánam érkezett Anna és Luna.

- Te is itt vagy Sebastian? - kérdezték.

- Hallottam, hogy mindenki erről beszélt. Gondoltam nekem is jól esne egy kis kikapcsolódás.

- Azt nagyon jól tetted - mindketten bikiniben voltak, de ez egyáltalán nem érdekelt, vagy zavart.

- Mindannyian jöttetek? - próbáltam laza lenni.

- Igen. Christina és Lisa - a második nevet megnyomta. - éppen úsznak.

Aha, ez remek. Tehát Ivan már látta őket. Miért nem maradtam ott?

Ezúton beszéltünk pár szót, majd Luna kiment.

- Szóval...tetszik neked? - kérdezte Anna.

- Jó helynek tűnik - válaszoltam.

- Aha, valóban az. De nem erre értettem.

Az arcát néztem, majd leesett mire is értette pontosan.

Védelmező (Sebastian Stan ff) /BEFEJEZETT/Onde histórias criam vida. Descubra agora