∆~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~∆
'Hadi ama komada mıyım?' Diye düşündüm.
Komada insan böyle hissedebilir mi ki?
Ve üstüne üstlük NEDEN MİDORİYA VE ANNESİ YANIMDA?!
"Pardon siz kimsiniz?"
Evet duygu yaşamam bile saliselikti. Uzun süre duygu yaşayan biri değildim. Hatta kısaca duygu bile yaşamam.
Kadın kalktı ve bana dehşetle baktı.
"Kızım ne diyorsun ben senin annenim"
Japonca konuşuyorduk. Fakat garip kısmı ben sadece animelerden bir kaç kelime biliyordum. Cümle kuramazdım bile belki azıcık anlardım ama asla konuşamazdım.
Ama şaşılıcak yer bir tek burası da değildi. Annem olduğunu mu iddaa etmişti o kadın az önce yoksa ben mi yanlış duydum?
"Ne oldu bana?"
Direkt olarak konuya girmem daha uygun olucak heralde.
"B-bir villan sana saldırdı ve 2 aydır komadasın."
"Ne?"
Tamam bu ilginçti 1 AY NE?! Anladığım kadarıyla bu evrendeki kız hayatını kaybetmişti ve onun yerine hayat bana bir şans daha vermek için ruhumu bu kızın bedenine koymuştu. Bilimsel olarak hiç mantıklı gelmiyordu bu nasıl olabildi ki? Bu kadar şanslı olduğumu bile düşünmüyordum.
"Üzgünüm ama hiç bir şey hatırlamıyorum."
Yalan. Duygusuz biri nasıl üzgün olabilir ki?
Kadın bana umutla bakmaya devam ediyordu.
"Olsun hâlâ yaşıyorsun ya tanrıma şükürler olsun!"
Gülümsedi ve bana tekrar sarıldı.
Arkada İzuku'ya baktım. Kanlı canlı karşımda duruyordu resmen.
"O kim?"
Başım ile İzuku'yu göstererek.
"Kardeşin! Daha doğrusu ikizsiniz. B-ben doktorla konuşayım siz de o sırada konuşun tamam mı?"
Kadını başımla onayladım. Kadın çıktığında ise odada bir kaç saniye sessizlik oldu. En sonunda konuşma gereği duydum.
"Heralde bir kaç şey hatırlıyorum"
İzuku bunu duyunca sevinçle bana baktı.
"Ne hatırlıyorsun?"
"İsmin... İzuku değil mi soyadımız da Midoriya..."
Başını hemen hızlı hızlı salladı.
"Evet, evet! H-hatta bana kısaca 'İzu' diyosun. Çikolata çok seversin. Senden 1 dakika önce doğduğum için sana abilik taslamamı da hiç sevmezsin!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİDEN BAŞLANGIÇ (MHA)
General FictionDuygusuz bir kızın öldükten sonra kendini sevdiği anime olan MHA'da bulur. Peki duygularını kazanabilecek miydi? OKU BE BACIM 💐 #Todoroki 1. 🏆