0.8

127 16 5
                                    

Çalışma masamda oturmuş kostümümü nasıl yapmam gerektiğini düşünüyordum. Güçlenmem gereken yerde gelmiş bir de kostüm mü düzenleyecektim?!

İzuku zaten yağdırmıştır şimdiden. Ondan mı yardım alsam? Düşündüğüm şey mantıklı geldi ve masamdan kalkıp İzuku'nun odasına yöneldim. Kapıyı hışımla açtım.

"Oi, İzu!"

İzuku bir anda masanın üstünde zıplayınca az daha düşücekti.

"Sana kaç defa dedim kapıyı tıklatıp gir diye!"

"Saymadım."

"İyi b- tamam! Ağzımı bozmayacağım. Neden geldin?"

"Kostümümü nasıl yapıcağım hakkında hiçbir fikrim yok. Senden yardım isteyecektim. "

"Peki... Koş kendi sandalyeni kap gel."

"Tamam, bekle"

Hızla odama gidip sandalyemi kaptım. Zorla da olsa sandalyeyi İzuku'nun odasına taşıdım.

"Off bir sandalye bile taşıyamıyor musun cidden?"

Alayla dediği şey ile ayağa kalkıp zorla taşıdığım sandalyeyi aldı ve kendi sandalyesinin yanına koydu.

"Gel."

Dediğini yapıp hemen sandalyeme oturdum.

"Nasıl bir şey istiyorsun?"

Yüzüne dikdik bakınca o da bana baktı.

"Ciddi misin?!"

"Ne ya zaten o yüzden geldim yanına."

"Tamam o zaman aklımdaki bir kaç şeyi çiziyim sen de ona göre bir şeyler ekle."

Başımla onu onayladım o da bir anda hem bir şeyler çizmeye hem de yazmaya başladı. İşimiz cidden uzun sürecekti.

● ● ●

"Kostümleriniz yapıldı. yandaki dolaplardan alın."

Aizawa Sensei'nin dediği şey ile kostümlerimizi alıp soyunma odasına yol aldık. Ochako yine yanımdaydı. Dediğine göre kostümü üzerine baya düşünmüştü. Ben de İzuku'nun bana yardımcı olduğunu söyledim.

Kostümlerimizi giydikten sonra ise İzuku'yu beklemeye başladık. İzuku yanımıza geldiğinde yanındaki Iida dikkatimi çekti. Beni görünce şaşırdı ve sanırım biraz da ürktü. Neden korktuğunu da anlamamıştım.

"Merhaba ben Iida ---- tanıştığıma memnun oldum."

Otoriter bir sesle konuşmuş hafif eğilmişti. Bunun üzerine Ochako atıldı.

"Merhaba Iida-kun ben Uraraka Ochako ve bu da Midoriya Yuki!"

"Tanıştığıma memnun oldum."

Ben de onun gibi biraz eğildim. Ochako da benim gibi yaptı.

"Hocamızı bekletmeden hemen gidelim."

Iida sanki bir robotmuş gibi elini yukarı kaldırıp indirdi. Biraz garip ve otoriter bir kişiliği vardı. Ama yine iyi biri olduğu kesindi.

● ● ●

Sonunda birlikte Allmight'ın önüne dizilmiştik. Allmight bir bana bir de İzuku'ya bakuyordu. Bir anda yanımıza gelip elimi sıktı.

"Sen İzuku'nun sevgilisi olmalısın, tanıştığıma memnun oldum genç bayan!"

Her zaman ki gülümsemesinden sunup elimi sıktı. Neden herkes İzuku ile sevgili olduğumu düşünüyordu ki?!

"Üzgünüm sensei ama biz ikiziz."

Allmight bir anda dona kaldı sonra elini elimden çekip ensesine götürdü ve dikleşti.

"Hahaha! Tabiki de biliyordum sadece şaka yapmak istemiştim!"

Hiç de öyle görünmüyordu ama neyse yanlış anlaşılma ortadan kalktıysa sorun yoktu.

"Peki o zaman..."

"Bu arada kostümün çok güzelmiş Midoriya-chan!"

"Yuki diyebilirsiniz ve teşekkür ederim sensei."

Bir kere bile duygu değiştirmemem herlade garibine gitmişti. Çaktırmadan İzuku'ya baktı, İzuku da ona. Heralde konuşacak bir şeyleri vardır diye yanlarından ayrıldım.

"Oi, Yuki-chan!"

Sesin geldiği yere baktım. Ochako bana sesleniyordu. O tarafa doğru yöneldim. Görüş açıma giren Shoto ve Iida'ya da bir baş selamı verdim.

"Allmight sana ne dedi?"

"O da İzuku ve beni sevgili sandı da onun hakkında konuştuk."

Bunun üzerine Ochako kahkaha attı.

"Cidden herkes böyke düşünüyor."

"Bir dakika siz sevgili değil misiniz?!"

Konuşan Iida ile oraya baktım. Ochako da ona 'ciddi misin?' der gibi baktı.

"Ne! Gerçekten öyle olduğunuzu düşüyordum."

"Bak sana ya sence de hiç benzemiyorlar mı?!"

"Evet de... Ne biliyim."

"Hey, Iida-kun'un üstüne. Gitmeyin Yuki'nin evinde İzuku'yu görmesem ben de sevgili olduklarını düşünücektim."

Bu sefer de Shoto'ya baktım.

"Maalesef değil ama."

"Niye maalesef dedin?"

Omuz silktim.

"Yani İzuku gibi bir sevgilim olsun isterdim. Hem yakışıklı hem düşünceli hem de fazlası ile iyi biri ve bence zamanla da güçlenir."

Shoto başıno sallamakla yetindi.

"E o zaman neden Shoto'yu da sevmiyorsun?"

Konuşan Ochako ile ona baktım.

"Ne alaka?"

"O da yakışıklı düşünceli ve güçlü."


Bunu demesiyle düşündüm.

"Şimdi dürüst olucam. Şahsen sevgi duygusunu hissetmiyorum. Nedenini bilmediğim bir şekilde İzuku bana diğer insanlardan daha farklı geliyor. Sanırım onu seviyorum. Yani sevip sevmediğimi bile hissedemiyorum ama öyle düşünüyorum."

"Anladım sana yaptığı abilikten kaynaklı olmalı."

Başımla onu onayladım.

"Neden duyguları hissedemiyo-"

"Hey Iida-kun"

Arkadan gelen İzuku beni bu sorudan kurtarmıştı.

"Ne konuşuyorsunuz siz?"

Şüpheli bir şekilde konuştu İzuku.

"Yuki'nin istediği ideal erkek kişiliğini"

"Ne?"

"Boşver ya öylesine konuşuyorduk."

Ochako'nun dediği şey ile ona ters ters baktım. Ochako da korkmuş olucak ki Iida'nın arkasına sığındı.

"Evet çocuklar beni dinleyin."

Allmight'ın konuşması ile ona baktık. Herkes susmuş dikkatle onu dinliyordu.

"İkişer gruplar olarak ayrılıcaksınız. Sonra da iki grup birbiriyle yarışacak. Gruplardan biri kahramanlar olucak kahramanlar bombayı korumaya çalışıcak, diğer grup ise Villian olup bombayı ele geçirmeye çalışıcak. Evet şimdi oluşucak grupları ekrana veriyorum kendi partnerinize bakın."

Gözlerim hemen ekranda ismimi aradı en sonunda bulduğumda partnerime baktım. Ve bakmam ile de dona kaldım.

"Cidden mi?"

"Hıh noldu Yuki kiminle oldun?"

"Bakugo"

"Oww cidden sana üzüldüm. Ben İzuku ile oldum!"

İzuku ile olsaydım mükemmel iş çıkarırdık. Şimdi Katsuki ile nasıl birlik olabilirim ki? Bağırmaktan başka işe yaradığı bir şey yok.

"Oi! Extra senle partneriz."

"Gördüm."

"İyi!"

"Evet çocuklar şimdi de karşınıza yarışacağınız grup gelicek."

Yine ekrana baktım. En azından kolay birileri gelirse işim de kolay olur.

"Şaka mısın?"

"Sanırım artık rakibiz Yuki"

"Şuan İzuku ile nasıl dövüşeceğimi düşünüyorum."

Dediğim şeyle Ochako güldü.

"Hadi ama alt tarafı bir oyun merak etme çok zorlamayız sizi."

"Ha-ha-ha sen bir daha şaka yapma."

"Şaka olup olmadığını görürsün. Hadi iyi şanslarr."

Yanağıma bir öpücük bırakıp İzuku'nun yanına gitti. İzuku da bana gülerek el sallayıp Ochako ile konuşmaya başladı.

"Hey plan yapa-"

"Plana ihtiyacım yok benim!"

Derin bir nefes verdim.

"Plan yapmadan nasıl yenmeyi düşünüyorsun?"

"Özgünlüğümüz boşuna mı var?!"

"Beynin boşuna mı var?"

"Aklımı kullanmadığımımı söylüyorsun bana?!"

"Nasıl anlamak istiyorsan öyle anla."

"SENİ-"

"Yeter artık. Birazdan sıra bize gelicek ben bombayı korurum sen de saldırmaya yönelik bir şeyler yaparsın. Bombanın olduğu odaya gelmemelerini sağla."

"Tch! Her neyse."

● ● ●

Evet sıra bize gelmişti kahramanlar grubundaydık. Katsuki hemen gitmişti. Ben de odadaki eşyaları portallarım yardımıyla hemen çıkarmıştım. Ochako böylece buradaki eşyaları bana silah olarak kullanamayacaktı. Umarım Katsuki iyi iş çıkarır...

Etrafı sessizce dinlemeye başladım. Ochako heralde saklanıyordu.

"Hey Ochako buradasın biliyorum."

Bir kaç saniye ses gelmedi ama sonra Ochako olduğu yerden çıktı.

"Cidden çok iyi duyuların var Yuki-chan!"

"Evet Ochako. Eee şimdi ne yapıcaksın bakalım?"

"Yani Deku gelene kadar seninle başa çıkmaya çalışacağım."

"Deku?"

"Ona öyle dememe izin verdi."

"Anladım..."

Normalde böyle bir durumda tabiki de sohbet etmezdim. Amacım Ochako'nun dikkatini dağıtmaktı. Ve öyle de oldu. Arkasına çok bir portal açmıştım. Ona doğru bir adım attım o da getiye doğru bir adım atınca portalıma yakalandı.

Gelen gülme sesi ile planımda bir terslik olduğunu fark etmem uzun sürmedi.

"Cidden yakalanacağımı mı düşündün?"

"Doğruyu söylemek gerekirse evet. Sanırım işim biraz daha uzun sürecek..."

● ● ●

Portalımla halata benzer bir şey yapmış Ochako'nun eline ve bacaklarına sarmıştım. Artık istese de hareket edemezdi.

"Deku-kun umarım hızlı olur."

"Şimdi onların yanına gidiyorum zaten. Hadi bay bayy"

Ochako'yu arkamda bırakıp hızla ilerlemeye başladım. İşim sandığımdan uzun sürmüştü. Aniden bir sallantı hissetmemle de geç kaldığımı anladım. Koşarak İzukuların yanına gittim. İzuku yerdeydi. Hızlıca onu kaldırdım. Gelen sesle de kahramanların bombayı ele geçirdiğini gördüm. Ochako ne yapmış etmiş yine de o bombaya dokunmuştu demek ki. İzuku'yu sırtıma aldım zaten bir az sonra da sedye ile İzuku'yu sırtımdan aldılar. Bir kere de kendine zarar vermese keşke...


● ● ●

Allmight beni tebrik etmişti. Sebebi ise diğerlerine göre daha mantıklı davrandığımdı. Yani Iida'nın başarısını kopyalamış olmuştum. Tebrik etmesi şaşılcak bir şey değildi. İzuku'nun yine yaraları oluşmuştu. Onu bugün baya azarlayacağım gibi.

YENİDEN BAŞLANGIÇ (MHA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin