1.3

39 6 19
                                    

Shoto ile hızlı hızlı yürürken önümüze çıkan garip görünüşlü insanlar yüzünden duraksadık. Gözümü Shoto'ya çevirdim.

"Hemen hallet şunları acelem var."

Shoto bana göz devirdi ve özgünlüğü ile karşımızdakileri dondurdu.

"Oldu mu?"

"Evet"

Dediğim şeyle de zaman kaybetmeden ilerlemeye devam ettim. Bir yandan da etrafa bakıyordum. Çok yakĺaşmıştık. Gördüğüm çalılıkla Shoto'nun kolundan tutarak ikimizi oraya doğru sürükledim. Eğilerek çalıların arkasına saklandık. Çaktırmadan biraz ileriye baktım. Shigaraki oradaydı. Önündeki birine bakıyordu. Gözümü kaydırarak önüne baktım. Gördüğüm kişi ile de hemen ayaklandım.

"Aizawa Sensei..."

Kolumdan geri çekilmemle Shoto'ya baktım.

"Plan yapmadan saldıracak mısın?"

"Gerek yok."

"Nasıl gerek yok şu adamın daha özgünlüğünü bilmiyorsun."

Hayır biliyorum.

"Tamam bir planım var."

"Peki. Bana da anlat o zaman."

"Saldırıcağız."

"Planının sadece bu olduğunu söyleme."

"Söyledim bile."

Shoto bıkkınca bir 'of' çekti.

"Nasıl saldıracağız?"

"Şimdilik bekle, sana saldırma zamanı geldiğinde söyleyeceğim."

Başını onaylar şekilde salladı. Ben de başımı geri onlara çevirdim. Allmight birazdan gelecekti. Ama ondan önce çalılıklardan çıkacaktık. Önceliğimiz Aizawa Senseiydi. Onu güvenlikle yukarı götürmeliydik. Çok yaralıydı.
Shigaraki'nin bir anda arkasındaki İzukulara dönüp koşması ile ayaklandım.

"Şimdi!"

Var gücümüzle koştuk. O sırada Aizawa Sensei birkaç saniyeliğine Shigaraki'nin özgünlüğünü durdurdu.

"Hey sen!"

Shigaraki'ye yönelik konuştum. Asui'yi bırakıp bana döndü.

"Kardeşime ve sevdiklerime dokunmaya nasıl cüret edersin?"

Pekala. Baya abartarak konuştuğumun ben de farkındayım ama zaman geçmesi gerekiyordu. Sadece sağ kolumun gücüyle onları koruyamazdım.

Shigaraki'nin histerik bir gülüş atması ile dondum. Sanırım kızdırmıştım.

"Sen de mi UA'densin?"

Başımı belli belirsiz salladım.

"Ne güzel ne güzel... Hadi o zaman senden başlayalım. Madem o kadar atarlı konuşuyorsun bakalım bir gücüne!"

Tamam şimdi rahat sıçtım. Allmight nerede ya. Hesaplamalarıma göre gelmesi lazımdı. Tamam, hala idare edebilirim değil mi? Tabiki de!

Aizawa senseiye döndüm.

"Aizawa sensei o mu yaptı kolunuzu?"

"Sen büyüklerin işine karışma çocuk! Geri de durun."

Shigaraki Aizawa'nın dediği ile güldü.

"Artık çok geç. Şu çocuk kardeşin değil mi? Cidden benziyorsunuz..."

Bir adım ileri atıldım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 18 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YENİDEN BAŞLANGIÇ (MHA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin