0.9

126 21 18
                                    

MEDYADAKİ ŞARKIYI DİNLEMENİZİ ŞİDDETLE ÖNERİYORUM YUKİ İÇİN YAZILMIŞ REDMEN ŞARKI VE BEN SONRADAN BU ŞARKIYI KEŞFETTİM!

《》《》《》《》《》《》《》

Akşam ödevler yüzünden çok az uyuduğumdan 2 ders boyunca uyumuştum. İzuku'nun beni kaldırması ile de nasıl bu kadar aralıksız uyumamı sorgulamıştım. Yani normalde sorgulamazdım ama iki ders de Mic sensei'nin olunca gerçekten de sorgulamam gerekiyordu.

"Gel hadi yemek yiyelim"

İzuku'nun teklifini tabiki de reddetmedim. Çünkü fazlası ile açtım. Ayağa kalktım hafif uyku sersemi olduğumdan İzuku'nun koluna girdim. Uraraka ve Iida da bizleydi.

"Present Mic'in dersinde nasıl uyudun sen?"

Konuşan Uraraka ile ona döndüm. Gözüm arada bir kapanıyordu.

"İnan bilmiyorum şahsen ben de şaşırdım."

"Lütfen bir dahakine ödevlerini önceden halledip uykunu tam al Yuki-kun. Derste uyumaman lazım."

Iida yine her zamanki otoritesi ile konuşmuştu.

"Peki Iida-kun"

"-kun" ekini bir az bastırmıştım çünkü bana saygı ekleri ile seslenmemesi gerektiğini söylemiştim. O da zaten neyi kastettiğimi anlamıştı.

"Pardon Yuki alışkanlık bir daha söylemem"

Başımla onayladım. Kafeteryaya geldiğimizde Ochako ve ben yer bulmaya Iida ve İzuku da yemek almaya gitti. Boş bir yer bulduğumuzda hemen oturduk ve İzukuları beklemeye başladık.

"Hey Yuki"

"Efendim"

"Sana Yuu diyebilir miyim?"

Biraz sessiz kaldım. İzuku bana böyle sesleniyordu. Bu bir tek ona özeldi. Fakat Ochako da ilk arkadaşımdı.

"Olmaz..."

Biraz kısık sesle söylemiştim. Eğer izin vermezsem bozulur muydu?

"Ne? Duyamadım Yuki."

Başımı kararlılıkla kaldırdım ve diğerine nazaran daha sesli bir şekilde konuştum.

"Olmaz."

"Neden?"

Bozulmuş gibi görünmüyordu.

"Bana bir tek İzuku öyle seslenebilir. Bu bir tek ona özel"

Ochako güldü.

"Hey çok ciddisin. Merak etme sadece seni de test etmek istedim."

"Test mi?"

"Evet! Aynı şeyi Deku-kun'a sormuştum. Ona 'sana İzu diyebilir miyim?' diye sorduğumda sert bir tepki vermişti. Ve cidden şaşırmıştım."

Dudağımın kenarı hafif kıvrıldı. Fakat ne yaptığımı fark ettiğimde hemen düzelttim. Ochako'ya baktığımda ise dümdüz dudağıma bakıyordu samimice gülümseyerek. 

"Oi! Görmemiş gibi yap tamam mı?"

Ochako bir kaşını kaldırdı.

"Neyi?

Sonra ise gülümsedi. Gözlerimin derinliklerine bakarak ne yaşadığımı anlıyormuş gibi yapıyordu. Bir anda elime değen sıcak şeyle eline baktım. Ochako elini benim elimin üstüne koymuştu. Ve sanki cesaretlendiriyormyş gibi hafif sıkıyordu. Bakışlarım yüzüne çıktı.

YENİDEN BAŞLANGIÇ (MHA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin