1.1

83 8 62
                                    

Sınıf temsilcisi Iida seçildikten sonra şimdi de kurtarma eğitimi olacaktı. Aynı animedeki gibi ilerliyordu her şey. Şu an otobüsteydik eğitim alanına doğru yol alıyorduk. Bir yanımda Izuku diğer yanımda ise Asui vardı. Onlar yine bir şeyler konuşurken ben de önümdeki pencereden dışarıya bakıyordum.

"Ne dedin sen! Dövüşmek mi istiyorsun?!"

Katsuki'nin bağırması ile camdaki gözüm ona döndü.

"Biraz sessiz olur musunuz?"

Bugün biraz yorgun gibiydim hafif başım da ağrıyordu fakat Izuku endişelenmesin diye hiç bundan bahsetmemiştim.

Katsuki de ben öyle diyince susup baktığı cama geri döndü. Diğerleri de şaşkınca bir bana bir de Katsuki'ye bakıyordu.

"Oha"

Denki ağzından kaçan şeyle ağzını kapayıp Katsuki'ye döndü. Katsuki ona yandan bakıp umursamıyormuş gibi davrandı.

"Bakugo'nun şimdiden buraları yakması gerekiyordu..."

Kirishima'nın konuşması ile ona döndüm. Ardından Mina konuştu,

"İyi bir şey olmalı bu, yani sanırım..."

Katsuki tekrar bize döndü sinirle bakışları bana yöneldi.

"Beni susturuyorsun ama onları susturmuyorsun. Neden?"

Bir kaç saniyelik bir sessizlik oldu. Diğerlerine döndüm.

"Susun"

Sonra garip sessizlik devam etti. Katsuki'ye baktığımda dudağının bir tarafı kıvrılır gibi oldu fakat hemen düzeldi ve camdan bakmaya devam etti. Ve bu garip sessizlik inene kadar sürdü.

● ● ●

Derin bir nefes aldım ve eğitim alanının büyük kapısından geçtim. Şu anki tek amacım sevdiklerimi korumaktı. Ve öyle de yapacaktım.

"Ben de sizi bekliyordum!"

Konuşan 13'e baktım. Ochako ile İzuku zaten çoktan hayranlıklarını belli ediyordu.

"Hadi gecikmeden aşağı inelim."

Eğitim alanına yukarıdan bakıyorduk şimdi. Cidden çok büyüktü. Kaybolmamak için bütün yerlere dikkatlice göz gezdirdim. 13 açıklama yapmaya başlamıştı.

Aizawa sonradan onun lafını kesip Allmight'ın nerede olduğunu sordu. Tabi ya Allmight da sonradan geliyordu. En azından Allmight gelene kadar bizimkileri korurum. Ondan sonra da zaten diğer kahramanlar gelecekti.

1-A 13 ile konuşurken ben zaten bildiğim şeyleri dinlemelerek bütün alanları inceliyordum. 13'ün konuşması bitince Aizawa konuşmaya başladı.

"Pekala, ilk olarak-"

Bir anda şu fıskiyesinin ordan açılan portal ile herkes geriye adımladı. İşte şimdi zamanı geldi! Aizawa hızlıca bize döndü.

"Toplanın ve sakın bir yere kıpırdamayın! 13 öğrencileri koru."

"Ne oldu?"

Kirishima'nın dediği şeye karşılık konuştum.

"Villianlar. Bize saldıracaklar. Dikkatli olun, herkes birbirinin arkasını korusun."

"NE!?"

Herkesten şaşkınlık nidaları çıkarken ben pozisyonumuz almıştım. Her an her yerden bir portal çıkabilirdi. İzuku hafif titriyordu. Ona doğru yaklaştım. Elimi omzuna koydum.

"Zaten bunun için kahraman olduk korkma."

Beni onaylar şekilde başını salladı.

"Sensei yabancıların girişini algılayan sensörler yok mu?"

YENİDEN BAŞLANGIÇ (MHA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin