__.5.__
Wstałam z kacem. Poszłam do kuchni po szklankę wody i wyszłam przed domek. Położyłam się na hamaku.
- Ktoś tu ma kaca?- usłyszałam Pope'a
- No jak widać- odpowiedziałam
- Opowiadaj jak było?- spytała Kie, jak było ??zajebiście
- no co fajnie się bawiłam, potańczyłam, trochę wypiłam no i oczywiście obowiązkowo musiał wlecieć towar JJ'a. A właśnie jak już o nim mowa gdzie jest ?
- Nie wiemy od rana nie ma tej dwójki. Pewnie za chwilę wrócą, nie musisz się martwić.
Posiedziałam chwilę z ciemnoskórym i mulatka. Aż nagle wparował mój brat, za nim JB próbując go zatrzymać.
- Gdzie ona jest ? Widzieliście ją kurwa- wypowiedział z podniesionym głosem Jayj. Każdy spojrzał w moim kierunku.
- Tu jestem, co ty taki wkurwiony coś się stało ??- spytałam zamartwiałam się widząc go w takim stanie.
- Co ty kurwa zrobiłaś ?!!- wykrzyczał
- Nie rozumiem, o co ci chodzi
-Jesteś zwykłą ..... - chciał dokończyć ale przeszkodził mu szatyn.
-Maybank uważaj na to co powiesz, będziesz żałował później
- Pierdol się, a w sumie to ty się pierdol - wskazał palcem na mnie
- Co ty kurwa powiedziałeś ?- wstałam z hamaka. Staliśmy teraz bardzo blisko siebie.
- naprawdę jesteś pierdoloną dziwka- nigdy nie powiedział czegoś takiego na mój temat
- JJ przesadzasz - wtrącił się Pope
- Jak ty ją traktujesz?? To twoja siostra- powiedziała wkurzona Kiara.
-już nie jest moją siostrą, jest dziwka. Teraz całe Outer Banks o tym wie, ile bierzesz za takie filmiki? Pewnie już cała kolejka się ustawia do ciebie ??.- wstałam i uderzyłam mojego brata w policzek, zaczęłam tego żałować pierwsza łza słynęła mi po policzku. Jak mógł takie głupoty opowiadać.
- o jakim ty kurwa filmiku pierdolisz jaka kolejka. Nie rozumiem nic z tego. I nie jestem kurwa żadną dziwka!!! - poszłam na pomost. Nie wiedziałam co mam powiedzieć, myśleć o tym co właśnie usłyszałam od mojego brata który od małego mnie wychowuje, troszczy się o mnie.
Wzięłam telefon do ręki, i zobaczyłam setki powiadomień od każdego. Każdy przesyłał mi jakiś film i różne dopiski do tego.Powiadomienia:
- niezła jesteś !!
- ile za takie przyjemności ??
- o kurde młoda Maybank, nie wiedziałem. Może mi też zrobisz tak dobrze??I wiele innych. Weszłam na przesłane pliki od jednego chłopaka. Byłam w szoku jak to zobaczyłam. Na tych filmikach i zdjęciach byłam ja.... Odjęło mi mowę, zamurowało. Rafe nagrał nas, mnie w szczególności jak się kochaliśmy. Jak on mógł?? Myślałam że to coś na poważnie. Wcześniej mi miłość wyznał. Opadłam na kolana. Wydarłam się, krzyknęłam tak głośno jak tylko mogłam. Zaczęłam płakać. I to bardzo płakać, wpadłam w histerię nie mogłam się opanować.
Przybiegł JB- Ej mała spokojnie, uspokój się Mac.- przytulił mnie, ale ja dalej płakałam.
- John b ?- powiedziałam cicho.
- Co jest ?
- Widziałeś to? Te filmiki, zdjęcia. JJ miał rację jestem zwykłą dziwką.
- Nie mów tak Mac. Nie jesteś, wykorzystał cię i za to odpowie.
- Nie rozumiesz nic, cała wyspa ma wyrobione zdanie na mój temat a to wszystko przez jeden raz z Rafe'em. Jestem zjebana. Nienawidzę siebie, rozumiesz??_________
To się porobiło, niespodziewające. Ale tak właściwie po co Rafe to zrobił ?Do zobaczenia 😘
CZYTASZ
Czy dam sobie radę ? |RAFE CAMERON|
Teen FictionChciałabym wam przedstawić moje życie. Sama nie wiem czy jest idealne ale bardzo ciekawe. Jestem Mackenzie Maybank mam 15lat i mieszkam na tej biedniejszej stronie wyspy. Resztę poznacie o mnie w tym opowiadaniu. Zapraszam za to do zapoznania się z...