| 24. Druhá šance✔️

74 1 0
                                    

A/N: Tato část je pokračování k poslední 23 části.

Upozorňuji, kdo jí nejspíš nečetl, tak se v tom možná bude ztrácet, co se přesně stalo a proč Em s kuframa utekla za Susan, Tomovou sestrou.

Ale i tak se snad bude líbit.

***

-O pár dní později-

Od toho dne, kdy Em přišla ke své nejlepší kamarádce s kuframa a uplakaná, uběhly tři dny. Když se Em o hodinu potom probudila v Susanině posteli. Nebyla si jistá, jestli se jí to jen nezdálo, protože si pamatovala, jak ji Tom pokládal do postele, když ji z výtahu odnášel do bytu jeho sestry. Ale když se potom nadechla, cítila v pokoji pořád jeho vůni. Taky si vybavila jeho slova, která jí šeptal do ucha, potom, co ji měl v náruči, kde se vždy cítila v bezpečí.

Vůbec ji nenapadlo, že v bytě její nejlepší kamarádky bude jen ona. Když otevřela dveře od ložnice, tak jí píchlo u srdce a nahrnuly se jí slzy do očí, nezbyly po Tomovi žádné stopy.

Začala se bát, co bude s tím človíčkem, jenž nosila pod srdcem, jestli Toma ztratí. Pořád ho totiž milovala. Vůbec si nedovedla představit, že by zůstala s dítětem sama. Ale když ji Susan pověděla, že se Tom jen vrátil do jejich domu, aby se zbavil všeho, co by jen nepatrně připomínalo. Co viděla, tak se ji malinko ulevilo, vůbec se nedokázala zbavit toho obrázku, jak je spolu viděla v jejich posteli, ještě když tam ležel s tou zákeřnou a blonďatou Taylor.

Pro Em bylo těžké se vrátit domů, když se Tom večer vrátil k Susan, když tam uklidil tu spoušť a koupil novou matraci. Ani Tom se nechtěl dívat na to, co uviděl po probuzení, když vedle něho místo Em, ležela jeho bývalá. Pořád si vybavoval, jak se na něho dívala s posměšným úsměvem, měl v tu chvíli, co dělat, aby ji nevrazil facku. Ale on takoví nebyl.

Tom chápal, že jeho Em se nechce vrátit, když to pořád měla před očima. Věděl, že to není nic příjemného, prošel si tím stejným, když mu ta, co miloval ublížila, ale netušil, co jí za tím vedlo. Ona přeci byla ta, která ho podvedla. Jenže od té doby, co chodil a žil s Em, se kterou byl šťastný, byl Taylor vděčný, že ho podvedla. Protože by Emminku jinak nepoznal, tu nejúžasnější holku pod sluncem, kterou jeho přítelkyně byla, a kterou miloval z celého srdce.

Potom, co oba přišly domů, se Em odebrala do vedlejšího pokoje, kde za sebou zavřela dveře. Necítila se na to, aby spala v jejich ložnici, ano věděla, že Tom vyměnil i matraci, ale už nechtěla uronit ani jednu slzu, kdyby tam vkročila. Prozatím chtěla zůstat v jiné místnosti, než je ložnice. Toma bolelo, když viděl, jak zavírá za sebou vedlejší dveře, jež mu to způsobilo, že mu jedna neposedná slza stékala po tváři. Ale věděl, že to za chvíli přejde, znovu bude všechno, jak bylo před tím, než se do jejich života zase vkradla jeho bývalá, a budou znovu šťastni. Ale tentokrát nebudou jen oni dva, nýbrž i jejich malé stvoření, které Em čeká.

*****

Em musela vylést rychle z postele, když se jí najednou udělalo zle. V koupelně zvedla prkénko a všechno, co snědla, šlo rychle ven, až jí z toho vyhrklo pár slz. Musela se chytit okraje mísy, jak byla trochu slabá, ještěže měla vlasy v culíku, nepotřebovala si je ušpinit. Zatím se neodhodlala, aby Tomovi řekla, že je těhotná. Potřebovala čas se vypořádat s tím, co jí pořád trápilo v mysli, i když už to jsou tři dny, co je zpátky doma.

Když cítila, že se její žaludek uklidnil, otřela si ústa a únavou se položila na studenou zem, aby si chladila orosenou tvář. Bylo to pro ni příjemné, jak jí to chladilo, ale věděla, že tam nemůže ležet moc dlouho, nerada by nastydla. A sjela dlaní na zatím ploché bříško, moc se těšila, jak bude její bříško za pár měsíců roztomile vyboulené.

Jednodílovky ¹ ✓ || Tom HiddlestonKde žijí příběhy. Začni objevovat