|18. Zamilovaná do pacienta 4/4✔️

413 12 0
                                    

O tři měsíce později

Tom

Akorát jsem otevřel dveře od bytu, ve kterém už nějakou dobu nebydlím sám. Tak jsem vešel dovnitř a zavřel dveře. V celém bytě bylo podivné ticho a všude byla tma. Moje přítelkyně Mich bude nejspíš ještě v nemocnici. Zní to krásně. Moje přítelkyně. Usmál jsem se, rozsvítil světlo v předsíni a vyzul si boty, než jsem si rozepl knoflík u saka. Které jsem si sundal a přehodil přes ruku. Potom jsem se rozešel ke dveřím od ložnice, kterou jsem otevřel a rozsvítil světlo. Přešel jsem k posteli, kam jsem položil sako a z kapsy vyndal mobil, pokládajíc ho na stolek. Začal jsem si rozepínat knoflíky u košile, kterou jsem si potom sundal a položil na sako. Potom jsem si rozepl kalhoty, které jsem sundal, a položil je ke zbytku oblečení. Jen v boxerkách jsem přešel ke skříni, otevřel ji a vyndal si kalhoty na spaní. Byl jsem dost unavený z práce, tak jsem s kalhotami odešel do koupelny a rozsvítil. Položil jsem kalhoty na pračku, sundal si boxerky a hodil je do koše na prádlo. Pohled mi padl na poličku, na které ležel Michin kartáč, kterým si vždy rozčesávala svoje vlasy. Vždy mě to fascinovalo, jak si česala vlasy, které byly vždy tak jemné na dotek. Rád jsem se v nich prohrabával, byla to taková moje závislost, o které jsem neměl ani tušení. Jen jsem se nad tím uchechtl a vešel do sprchy, kterou jsem si chtěl dopřát a nastavil si teplou vodu a nechal na sebe padat kapky vody. Na mysl mi padla vzpomínka, když jsme byli jednou s Mich za parkem u jezera, které je nedaleko Michiina bytu, ve kterém ještě před měsícem bydlela. Řekli jsme si, že se projdeme okolo jezera, když najednou Mich dostala nápad, abychom se v jezeru vykoupali. V té době jsem už díky bohu sádru neměl. V první chvíli jsem myslel, že si dělá legraci, ale když si najednou začala vysvlékat oblečení, tak jsem se nad tím jen uchechtl. Nakonec jsem jí napodobil, až jsme oba zůstali jen ve spodním prádle. Potom jsem došel k Mich, chytil jí za ruku a spolu vlezli do vody, která byla tak studená, že mi Mich skočila do náruče a omítala se namočit. To byla první z mnoha vzpomínek, které jsme spolu zažili a ještě jich zažijeme spousty. Po chvíli jsem vypnul sprchu, přejel si prsty po mokrých vlasech a vyšel ze sprchy. Ze skříňky jsem vyndal ručník, kterým jsem se celý utřel. Nezapomněl jsem na vlasy a dal ručník uschnout. Prsty jsem si srovnal vlasy, abych je neměl rozcuchaný a oblékl si kalhoty. Odešel jsem z koupelny zhasínajíc světlo. Přešel jsem k posteli, na které leželo moje oblečení, a uklidil ho na ramínko a dal do skříně. Přešel jsem k posteli a posadil se na ní, než jsem vzal mobil do ruky a podíval se, jestli mi nevolala, nebo nepsala Mich. Měl jsem tam od ní jednu zprávu, ve které mi psala, že bude v nemocnici bohužel, až do půlnoci. Bylo teprve půl deváté, nad tím jsem si povzdechl, že tu budu sám bez mé Mich. Nakonec jsem položil mobil na stolek, lehl si do postele a dal si ruku pod hlavu. Po chvíli se mi začali zavírat oči, až jsem nakonec usnul.

----------

Ucítil jsem na mé hrudi něčí dlaň, která mě probudila, a pousmál se. Protože jsem věděl, že je to Mich. Nakonec jsem otevřel oči a podíval se na Mich, která se na mě usmála a položil svojí ruku na její, kterou měla položenou na mé hrudi.

„Ahoj, lásko, už jsem doma." Řekla s úsměvem, naklonila se nade mě a políbila mě. Tak jsem jí polibek s radostí oplatil, chytil jí kolem pasu a shodil si jí na sebe, až se nad tím zasmála a prohloubil náš polibek. Já ji zapletl prsty do jejích jemných vlasů, které byly pořád tak jemné, i když měla určitě celý den culík. Po chvíli jsem se od Mich odtáhl, pohladil jí prsty po tváři a usmál se na ní.

„To je dobře, chyběla si mi." Zašeptal jsem a znovu jí políbil na její rty, které mi strašně chyběly. Mich mi ležela na hrudi, přitom jsem cítil, jak jí buší její srdce. Položil jsem svoje dlaně na její boky, po kterých jsem ji začal hladit a ucítil, jak jí naskočila husí kůže, nad tím jsem se do našich rtů pousmál. Po chvíli jsem se od Michiných rtů odtáhl a dlaň přemístil na její tvář, přitom se otřel nosem o ten její.

Jednodílovky ¹ ✓ || Tom HiddlestonKde žijí příběhy. Začni objevovat