|15. Photooshoot CK✔️

776 17 1
                                    

Pár slov na začátek, než začnete číst:

Předem chci říct, berte v potaz, že Kendall je Američanka, ale v téhle jednodílovce žije v Londýně a slavná zůstává, jako v reálu. Ještě jedna věc, žádní Kardashian v jednodílovce neexistujou, jenom Kendall a Kylie. Taky má Ken ještě bratra Kevina.

Jinak u těch obrázků Toma, vím že nejsou focené pro CK, ale dejme tomu, že jsou. (Media) Protože jsem nenašla žádné obráky, které by pro CK fotil, asi nefotil. :D

| Kendall |

Před nedávnem se mi ozval ředitel značky Calvin Klein s tím, že jim jedna modelka nabídku na focení na poslední chvíli odmítla, abych to nafotila místo ní. Ze začátku jsem nechápala, proč to odmítla, vždyť je to pocta nafotit fotky pro někoho, jako je Calvin Klein. Nakonec jsem zjistila, že to neodmítla z důvodu, že by nechtěla, ale nabídli ji, aby si zahrála v nějakém filmu. Jinak by to prý vzala. Jo abych nezapomněla, to focení nebudu fotit sama, ale s nějakým začínajícím hercem, který se proslavil rolí Lokiho v Thorovi. Tak jsem na něj zvědavá, protože já ho bohužel neznám a dneska ho uvidím poprvé. Snad to nebude nějaký nafoukanec. Takový někteří herci bývají. I když o mě se taky říká, že jsem namyšlená, když jsem dcera Chris Jenner, ale já si z toho nic nedělám. Protože vím, že taková nejsem, jen jsem dost sebevědomá a ti co mě znají, tak to vědí, jaká doopravdy jsem. Asi se vám nemusím představovat, kdo jsem, ale je to slušnost.

Takže moje celé jméno je Kendall Nicole Jenner a jsem modelka, už skoro dva roky a je mi dvaadvacet. Taky mám o tři roky mladší sestru Kylie a o šest let mladšího bratra Kevina. To je asi všechno, co bych o sobě řekla. Teď se musím jít chystat, abych nepřišla na focení pozdě. Tak jsem přešla ke svému šatníku, vešla dovnitř a hledala, co si vzít na sebe. Nakonec jsem si vzala černé legíny a černo šedivé tričko s dlouhým rukávem a na něm byly lebky. Potom jsem si vybrané věci položila na křeslo v šatníku a svlékla si tepláky a tričko na doma. Ještě jsem si vyměnila použité prádlo za čisté prádlo a oblékla si připravené věci. Pak jsem odešla ze šatníku a sedla si na židli ke stolu, který používám na líčení, abych nemusela chodit do koupelny a vzala kartáč. Učesala jsem si vlasy do culíku a udělala z něho drdol na horní část hlavy. Trochu mi to připomíná, jako hlavička hřibu, který roste v lese a musela se nad tím uchechtnout.

Nakonec jsem se zvedla a přešla k menší skříňce, ve které mám dost kabelek, a menších taštiček a vzala si jednu černou koženou kabelku. Dala jsem do ní mobil, peněženku, voňavku a kapesníčky. Nezapomněla jsem si vyndat tenisky a obula si je, přičemž jsem si vzala sluneční brýle a nakonec odešla z pokoje. Sešla jsem ze schodů dolů do přízemí a přešla do kuchyně. Z lednice jsem si vzala vodu a z misky s ovocem jedno jablko. Přešla jsem do chodby, vzala z háčku klíče od domu a přešla k poplašnému systému. Naťukala jsem tam pin kód a otevřela dveře, pak vyšla ven. Dveře se zavřely a zevnitř se zamkly. Náhodou se mi ten systém líbí, že se sám zamkne, ale jen zevnitř, proto mám klíče. Sešla jsem schody, které mám před vilou a rozešla se ke svému autu. U kterého stál můj osobní řidič David, a usmála se na něho.

„Zdravím slečno Jenner." Úsměv mi taky oplatil a otevřel mi dveře. „Já vás také, děkuji." Řekla jsem a sedla si do auta, přičemž za mnou zavřel dveře a přešel na stranu řidiče. Potom nastartoval a vyjel na místo určení, které jsem mu včera dala vědět, aby věděl kam mě odvést. Sundala jsem si sluneční brýle, dala si je do vlasů a připoutala se pásem. I když bylo venku několik mraků, bylo celkem teplo a sem tam vysvitlo slunce.

„Jak se jinak máte? Co paní Isabell, jak je jí?" Optala jsem se Davida. Víte, jeho žena je těhotná, tak proto se ptám. „Děkuji za optání. Mám se dobře. Is se má celkem dobře, jen jí dost často bolí záda a nálady se jí střídají, jak na běžícím páse. Jednou je veselá, pak zase naštvaná, nebo pláče, ale už se vážně nemůžeme dočkat, až se náš prcek narodí." Šťastně se usmál a podíval se na mně do zpětného zrcátka.

Jednodílovky ¹ ✓ || Tom HiddlestonKde žijí příběhy. Začni objevovat