|21. Západ slunce - Manželské hry Mr. a Mrs Hiddleston ❤️ 13+✔️

625 20 2
                                    

❤️Tom❤️

Stál jsem na kopci nedaleko od parku, kde nikdo nebyl a nebylo tu skoro nic slyšet. Jen zpěv ptáku a sem tam tu přeběh zajíc. Odtud byl krásný výhled na západ slunce, který za pár minut bude zapadat. Proto jsem sem šel, abych ho mohl vidět zblízka. Foukal příjemný teplí vítr, i když bylo skoro půl desáté večer. Z čekání na západ slunce, mně vyrušilo křupnutí větví na zemi, když na ní někdo šlápl a podíval se, co to bylo. Zahlédl jsem něčí postavu, která se zdálky blížila. Kdo to může být? Nikdo neví, že tu jsem. Jestli to jsou nějaký čumilové neboli paparazzi, tak ať si mě nepřejou. Znovu jsem se podíval před sebe, kde se objevil západ slunce a zadíval se.

„Nádhera." Zaslechl jsem ženský hlas, který se ozval vedle mě a podíval se na ní. Byla to žena kolem třiceti, plus mínus, a já přikývl.

„To ano." Řekl jsem a vrátil pohled před sebe. Měl nádhernou oranžovou barvu, až trochu růžovou a pousmál se. Asi proto sem přišla, podívat se na tuhle nádheru, která je před námi.

„Jste tu často? Že jsem vás tu zatím neviděla. Protože sem chodím už nějakou dobu, jinak bych věděla, kdo sem chodí." Zasmála se a podívala se na mně.

„Už jsem tu nebyl dlouho. Proto jsem sem šel." Řekl jsem a podíval se na ní, až jsem zjistil, že má zvláštní tmavě modrou barvu očí.

„Tak to jo. Jinak jsem Lis." Řekla s úsměvem a podala mi svou ruku, kterou ke mně natáhla a dívala se mi do očí. Jen jsem se pousmál, svou ruku jsem vložil do té její, až mnou projel zvláštní mrazení a stiskl ji dlaň.

„Tom." Řekl jsem a usmál se. „Těší mě." Řekla a úsměv mi vrátila. Její dlaň krásně hřála, kterou jsem pořád svíral tou mojí, krásně do sebe zapadaly, jako západ slunce.

„I mě těší." Řekl jsem a nakonec jí ruku pustil, kterou jsem dal podél těla a pousmál se na Lis, která mi úsměv oplatila a svůj pohled přemístila před sebe. Taky jsem se otočil zpátky a zadíval se do dáli. Nevím, co mě to popadlo, možná za to mohl ten západ slunce, ale znovu jsem se na Lis podíval a svou ruku objal kolem jejího pasu. Přitáhl jsem si Lis na svou hruď a sklonil se blíž k její tvář, která byla hodně blízko té mojí. Zjistil jsem, že jsem jí vůbec nepřekvapil, tím, že jsem si jí přitáhl k sobě. V jejích očích jsem si všiml, jako by myslela na to stejné a přivřel oči, když se naše rty spojily, do krásného polibku a její ruce mě objaly kolem krku. Její rty byly jemné a chutnaly po malinách. Nejspíš používala malinový balzám na rty, nebo miluje maliny a do polibku se pousmál. Po chvíli jsme se od sebe odtáhli, zastrčil jsem jí pramen vlasů za ucho a políbil na čelo.

„Chyběl si mi, víš to?" Optala se mně moje Lis, poškrábala mě nehty po vousech a opřela si čelo o to moje.

„Ani nevíš, jak ty mně, miláčku." Zašeptal jsem jí do rtů a vpil se do jejích očí, které tak miluju a vzal jí za ruku, proplétajíc s ní prsty. Neviděli jsme se takovou dobu, která byla nesnesitelná, když jsem jí neměl u sebe v New Yorku a jsem rád, že jí po tolika týdnech zase vidím. Vzal jsem Lis za bradu a znovu jí políbil. Potom jsem jí vzal kolem pasu a položil se s ní do trávy. Znovu jsem jí políbil na její rty a nahmatal lem jejího topu, tím jsem se od jejích rtů dotáhl, než jsem jí ho přetáhl přes hlavu. Potom mi Lis začala rozepínat knoflíčky na košili a sundala mi jí, kterou položila do trávy. Vyhrnul jsem Lis její sukni na horu, nechal jí na jejím pase a stáhl jí kalhotky, které jsem položil vedle sebe a Lis mi rozepla kalhoty, které jsem si sundal, a ještě mi stáhla boxerky. Na nic nečekal, nalehl na ní a přirazil do jejího nitra, po kterém jsem tak toužil a Lis taky. Začal jsem se pohybovat v rychlých intervalech a začal jí líbat na krku.

„Tome," zasténala, omotala si nohy kolem mých boků a začala se pohybovat proti mým přírazům. „Bože, Lis." Zasténal jsem jí do krku a nepřestával jsem přirážet, až jsem cítil kapky potu na svých zádech, jak jsem se rychle pohyboval. Nakonec jsem párkrát přirazil, až jsem se do ní udělal a zhroutil se na ní.

„Miluju tě." Zamumlal jsem jí do krku a oddechoval. „Taky tě miluju, manželi můj." Zachichotala se mi do ucha, dlaně položila na mou tvář a políbila mě na rty. Zavřel jsem oči, polibky jí začal opětovat a v duchu se musel tomu zasmát. Takhle vypadají naše manželské hry, které oba milujeme, a do našich polibků se usmál.

KONEC

----------

Tohle jsem jednou viděla u jedné dívčiny, která psala podobné jednodilovky, i když s klukam s 1D, teda spíš s Liamem. :D Tak jsem si řekla, že to taky vyskouším. :3 Náhodou je to zábava.

Co na to říkátě? Mám takové jednodílovky psát? Dejte, kdyžtak vědět. :)

----------

Jinak je tahle knížka pořád pozastavená, do vánoc. Možná sem tam ještě nějakou přidám. :3

Ps: Bohužel nemám novější obrázek Toma, kde má jen košili bez saka a kravaty. :3 V jednodílovce měl jen košili a kalhoty, kdyby náhodou. :D (samaozřejmě spodní prádlo :D :P)

----------

Hiddlinka_7

Jednodílovky ¹ ✓ || Tom HiddlestonKde žijí příběhy. Začni objevovat