|9. Broadway Love 4/4✔️

439 17 0
                                    

|Thomas|

Nikdy by mně nenapadlo, že mně jedna nádherná žena tak okouzlí. Jako ta, kterou jsem zahlédl ne jen v divadle, ale i v klubu, do kterého jsem měl v plánu jít jen na dvě sklenky whisky, se svými kolegy a pak se zase vrátit na hotelový pokoj. Taky jsem byl hodně překvapen, když jsem se dozvěděl, že Rosie je Zewe sestřenice. Trochu jsem o ní věděl, protože mi Zew vyprávěla, že nebýt jí, tak by v Betrayalu nejspíš nehrála, ale dnes jsem jí viděl poprvé. V těch šatech, co měla na sobě vypadala, jako bohyně. Úplně mě její krása dostala, až jsem zapomněl, jak se jmenuju. Nečekal jsem, že mě dokáže tak okouzlit. Možná kdyby nešla na naše představení, tak bych ji nejspíš nepotkal a nezamiloval se do ní. To už je dlouho, co jsem se zamiloval do někoho na první pohled. To se mi nestalo, ani s Taylor. To nespíš bude tím, že Rosie není, jako Taylor. Rosie mi přijde víc okouzlující. I když jí znám ani ne den.

Teď mi leží v náručí po neskutečné noci, kterou jsem s ní prožil. Nejsem ten tip, který by vlezl do postele se ženou, o které skoro nic neví, ale jak se říká, srdci neporučíš. Z přemýšlení mě probudilo, šimrání na mojí holé hrudi. Tak jsem sklonil hlavu a zjistil, že mně zašimrali její vlasy, jak se trochu pohnula. Ale spala dál a měla na tváři jemný úsměv, ze kterého mně, až mrazí. Nad tím jsem se jen usmál, vtiskl jí pusu do vlasů, opatrně vzal její ručku do své a sundal ze svého pasu. Potom jsem se posadil na posteli a promnul si obličej, pak se postavil a ještě nahý odešel do její koupelny.

Když jsem vyšel ze sprchy, ze skřínky jsem vyndal ručník a utřel se do něj, pak ho obmotal okolo pasu a prohrábl si svoje ještě vlhké vlasy. Nakonec jsem vyšel s koupelny, ze země vzal boxerky a oblékl si je. Potom jsem se oblékl do věcí ze včerejka, půjčil si kartu od jejího pokoje, abych se potom mohl vrátit a neprobudil jí. Vyšel jsem z pokoje, přešel rychle po schodech o jedno patro níž, a rozešel se do svého hotelového pokoje. Sundal jsem ze sebe smoking, který byl trochu cítit alkoholem a položil ho na menší stoličku u postele. Ze skříně jsem si vyndal bílé tričko s tepláky a nezapomněl jsem na čisté boxerky. Sundl jsem si boxerky, které jsem měl na sobě a oblékl si čisté. Potom si oblékl vybrané věci, vzal si svojí i její kartu a odešle ze svého pokoje.

S Rosieninou kartou jsem otevřel dveře a vešel do jejího pokoje. Když jsem došel k posteli, Rosie pořád poklidně spala a musel se nad tím pousmát. Je nádherná, i když jen spí. Nakonec jsem ze sebe sundal tričko i tepláky a jen v boxerkách si lehl vedle ní pod deku. Přehodil jsem přes ní ruku, objal jí kolem pasu a položil hlavu na její hruď. Po chvíli jsem zase usnul v její náruči. Nevím, jak to mezi mnou a Rosie bude dál, když žijeme každý na druhý straně země, ale nenechám si jí proklouznout mezi prsty, jako že se Thomas Hiddleston jmenuju.

KONEC.

----------

Poslední část téhle jednodílovky. :) Není moc dlouhá, ale víc není nutné. Buď spolu nakonec zůstanou, a nebo ne, to nechám na vás. :)

----------

Jinak příští jenodíloka bude též na pokračování. Pod názvem, Je blízko, než si myslíš... :)

----------

Hiddlinka_7

Jednodílovky ¹ ✓ || Tom HiddlestonKde žijí příběhy. Začni objevovat