Emma
Byla jsem v pokoji a měla laptop na kolenou, přičemž jsem kupoval lístky na US open, pro mě a mojí mladší sestru. Zítra totiž hraje naše Česká krajanka zápas, a když žijeme se sestrou v Londýně, tak se na ní chceme jít podívat. Když jsem je měla objednaný, tak jsem zaklapla laptop a zvedla se z postele. Lísky by měli přijít dopoledne kolem deváté. Z Česka jsme se přestěhovali, když Emily bylo patnáct a mě dvacet tři. Po tom, co naši rodiče zemřeli, jsme tam už nechtěli žít, bylo to dost bolestné. Tak jsme se sbalili, prodali náš rodinný dům a odstěhovali se sem, nakonec tu žijeme už pět let. Navíc sestra sem chtěla, kvůli jejímu oblíbenci, myslím, že se jmenuje Hiddleston, nebo tak nějak. Já ho tedy vůbec neznám, ale to je vedlejší, jen vím, že ho má i v pokoji na zdi, jako plakát. Nakonec jsem odešla ze své ložnice a přešla k pokoji Emily a zaťukala, přičemž jsem počkala, až mě pozve dál. To víte, nemá ráda, když jí někdo leze do pokoje bez ohlášení.
„Můžeš." Zaslechla jsem a otevřela dveře. Emily seděla na posteli, přičemž se dívala na nějaký film, podle zvuku a podívala se na mně.
„Přišla jsem ti říct, že už jsem zarezervovala lístky na zápas." Pousmála jsem se a přešla k její posteli, pak si sedla.
„To je super, už se těším." Usmála se a zase se zadívala do laptopu.
„Zase koukáš na film s ním?" Ukázala jsem na plakát s ním, kde byl ale v jeho roli Lokiho, nebo jak a uchechtla se.
„No a co." Protočila nad tím oči. Zvedla jsem ruce na obranu a pak je zase dala dolu.
„No tak tě radši nechám." Řekla jsem a zvedla se. „Co bys chtěla k večeři?" Ještě jsem se zeptala a podívala se na ní.
„Palačinky." Řekla s úsměvem. „Ok, ale musím dojít koupit mléko a vajíčka, už tam nejsou." Přešla jsem ke dveřím a ještě se na ní otočila.
„Hm." Řekla nepřítomně a hltala obrazovku laptopu. Pokroutila jsem nad ní hlavu a odešla z pokoje. Je jak puberťačka, i když jí je už dvacet.
Vešla jsem k sobě do ložnice, přešla ke skříni a vyndala věci na ven, skládali se s černých džínů a tílka. Ještě jsem vyndala červenou krajkovou podprsenku a přešla k posteli, načež věci na ní položila. Sundala jsem legíny i tričko a nechala to spadnout na zem. Oblékla jsem si podprsenku, pak tílko a nakonec džíny. Ještě jsem přešla k šuplíkům a vyndala si bíle ponožky, pak je též nandala na nohy.
Nakonec jsem z šuplíku ve stolku vzala peněženku a mobil, který byl na stolku, a odešla z ložnice a sešla schody. Přešla jsem do chodby, dala mobil a peněženku do kapsy od kabátů. Vzala jsem si ho a oblékla si ho. Pak jsem z botníku vzala kozačky a obula se. Nezapomněla jsem si vzít klíče a vyšla z domu. Přičemž jsem si zapnula knoflíky u kabátu a límec si dala přes krk. Foukal dosti chladný vítr a tak jsem si dala ruce do kapes od kabátu. Přičemž jsem se rozešla do nedalekého menšího obchůdku, který byl v jedné uličce a není moc vidět. Proto tam chodí jen málo lidí, protože ti co nebydlí tu, tak o něm nevědí.
ČTEŠ
Jednodílovky ¹ ✓ || Tom Hiddleston
FanficPrvní Jednodílovky s Tomem Hiddlestonem.♥️ Nejlepší umístění #1místo hiddleston #1místo tomhiddleston 1K| 6K| 10K| 15K| 20K| 25K ❤️