|Pořád z pohledu Rosie|
„Předpokládáš správně. Jinak musím říct, že se ta hra povedla a to jsem ji viděla poprvé, ale to je vedlejší." Pousmála jsem se a otočila se na barmana a objednala si další mochitto.
„Jak to že poprvé?" Optal se překvapeně. „No řekněme, že jsem nebyla ve své kůži." Odpověděla jsem mu a vzala si od barmana další skleničku.
„Jak to myslíš? Snad nevadí, že jsem zvědavý." Řekl s omluvou v očích a taky si objednal pití.
„To je v pořádku. Jen jsem byla po rozchodu s bývalým dost na dně." Pokrčila jsem rameny a napila se. I když je to už rok, stejně se o tom blbě mluví, když jsem s ním chodila, tak dlouho.
„To mně mrzí. Co se stalo, jestli se mohu zeptat?" Optal se soucitem v očích a pousmál se na mně. Lepší je soucit, než lítost, té mám už dost.
„Načapala jsem ho se svojí teď už bývalou kamarádkou v naší posteli. Nejhorší, ale je, že mě s ní podváděl rok v našem tříletém vztahu." Řekla jsem znechuceně a kopla do sebe to mochitto. Potom jsem se podívala na Thomase, ten se tvářil nevěřícně, a zdálo se mi, že i dost naštavaně. No jo těžko se tomu věří. I když nechápu, proč byl i naštvaný.
„Netvař se tak, stejně už je to rok. Nebudeme si přeci kazit večer." Řekla jsem a šťouchla do něho s uchechtnutím. Taky se zasmál, a ten šťouch mi oplatil. Je to zvláštní, ale nečekala jsem, že se budu smát, a zrovna v mužské společnosti, ale je to příjemná změna. Nakonec jsme se začali bavit o příjemných věcech.
Ten večer uběhl celkem rychle, nebýt v tak milé společnosti, asi bych se tak dobře nebavila. Už jsem byla dost unavená a trošku víc v náladě. Omluvila jsem se Thomasovi, šla najít Zew a zeptat se, jestli náš odvoz tu zůstal, ale řekla mi, že bohužel ne. To je teda skvělý. Řekla jsem si v hlavě, vrátila se na svoje místo u baru a naštvaně se zamračila.
„Děje se něco?" Optal se mně Thomas a pousmál se na mně. Nemohla jsem si pomoct, ale taky se pousmála.
„Ale, nemám se jak dostat do hotelu." Řekla jsem a uchechtla se. Bylo to celkem vtipné. Už jsem byla dost v náladě, když mi to přijde vtipný. Radši jsem si vzala psaníčko, vyndala pár bankovek a dala je na bar.
„No nic, budu si muset zavolat taxi. Tak se měj, ráda jsem tě poznala." Mrkla jsem na něho a zase slezla z barové židle a málem spadla, kdyby mně nezachytili pohotové ruce.
„Pomalu." Řekl Thomas s pobavením v hlase. Zasmála jsem se a podívala se na něho. Měl tak okouzlující oči a rty, které lákali k zulíbání. Nad čím to zase přemýšlím? Fakt už mluvím nesmysly. Pomohl mi postavit se, abych nespadla na zem.
„Jestli chceš, rád tě odvezu." Řekl s jiskřičkami v očích. „To bude nejlepší, stejně se mi taxíkem jet nechce." Protočila jsem oči a zase se zasmála. Taky se zasmál.
„Tak pojď." Řekl a pomalu se nějak dostali z klubu. Venku foukal příjemný vítr, který mi celkem pomohl a venku ani živáčka. Nedivím se, je už přece noc. Přešli jsme s Thomasem k nějakému černému autu. Pak jsem si vzpomněla, co říkala Zew, že má svého řidiče. Ještě že tak, nechtělo by se mi jet v nějakém smradlavém taxíku.
Po nějaké době se zastavilo auto u hotelu, tak jsem nějak vystoupila a nadechla se. Bylo mi trochu líp, ale alkohol jsem měla v sobě pořád. Stačí se z toho jen vyspat a bude vše fajn. Chtěla jsem se otočit, ale do něčeho nebo někoho jsem narazila. Do koho jiného, že? Podívala jsem se mu do jeho očí a omluvně se pousmála. Úsměv mi opětoval, zastrčil mi pramen vlasů za ucho a zadíval se mi do očí. Nevím proč, ale měla jsem chuť ochutnat jeho rty, ale radši jsem to zavrhla a sklonila hlavu, nebo udělám něco, čeho budu potom litovat. Nebo ne? Ucítila jsem na své bradě jeho prsty, tak jsem zvednout hlavu, a zadívala se do jeho očí, které zase zářili, jako v baru. Jeho tvář se začala přibližovat k té mojí, až jsem ucítila jeho rty na těch mích. Úplně se mi z toho zatočila hlava, až jsem se musela chytit jeho paží a začala spolupracovat. Ucítila jsem, jak se pousmál a objal svoje ruce kolem mého pasu. Zajela jsem mu do jeho vlasů a prohloubila náš polibek, který jsem si vychutnávala. Byli jsme na sebe nalepení, že by se mezi nás, ani papír nevešel. Po chvíli jsme se museli od sebe odtáhnout na nedostatek vzduchu, a já se přiblbě culila. Nebyl na tom jinak, omluvně jsem se pousmála a rozešla se do hotelu. Rukou jsem si přejela po rtech a nepřestávala se culila. Přešla jsem přes halu hotelu, přes recepci, až k výtahu a zmáčkla tlačítko. Čekala jsem, než přijede a začala si kousat ret, na kterém jsem pořát cítila ty Thomasovy a netrpělivě čekala na výtah. Zaslechla jsem kroky, tak jsem se otočila a zjistila, že je to Thomas, který se ke mně blížil. My ovlku a vlk... Zacinkl výtah, tak jsem vešla dovnitř a počkala, až taky nastoupí, potom jsem natáhla ruku a zmáčkla šesté patro.
ČTEŠ
Jednodílovky ¹ ✓ || Tom Hiddleston
Hayran KurguPrvní Jednodílovky s Tomem Hiddlestonem.♥️ Nejlepší umístění #1místo hiddleston #1místo tomhiddleston 1K| 6K| 10K| 15K| 20K| 25K ❤️